AndroidHealthClinic

Voedingschema op onderhoud langzaam BF droppen

Rickerta

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
65kg
Hallo Beasts,

Heb iets te fanatiek gebulkt maar om mijn gains niet te verliezen wil ik langzaam mijn vetpercentage omlaag brengen. (18% naar 10%)

Idee is om op onderhoud te gaan eten en mijn vetpercentage te verlagen d.m.v. fietsen (90min voor mijn werk)

Graag jullie feedback!

Bijlagen

tja op deze manier verhoog je je kcal verbranding en als je je onderhoud het zelfde laat als dat het nu is (zonder fietsen) zal je inderdaad vet gaan verliezen met 700kcal per dag (90 min fietsen)

67*0.18= 12.06
67-12.06=54.94
54.94*1,1=60.4 kg eindgewicht. weet je zeker dat je naar 10% vet wilt? dan blijft er niks van je over, ondanks dat je niet zo lang bent..

• Topic Starter Topic Starter
tja op deze manier verhoog je je kcal verbranding en als je je onderhoud het zelfde laat als dat het nu is (zonder fietsen) zal je inderdaad vet gaan verliezen met 700kcal per dag (90 min fietsen)

67*0.18= 12.06
67-12.06=54.94
54.94*1,1=60.4 kg eindgewicht. weet je zeker dat je naar 10% vet wilt? dan blijft er niks van je over, ondanks dat je niet zo lang bent..

Ik zie door de bomen het bos gewoon niet meer. Ik had iemand die me persoonlijk bij alles hielp maar die praat nu nooit meer terug. Mijn idee was om tot maart te bulken en dan te cutten. Had verwacht dat ik rond maart op 20% zou zitten maar dat zit nu al op 18.

Die jongen zei tegen mij dat je niet hoger dan 15% moet gaan. En om nu niet te veel gains te verliezen op onderhoud eten en met 90 min fietsen rustig aan BF gaan droppen.

Heb echt tips nodig wat ik nu moet doen. Ti's allemaal zo lastig.

Terug
Naar boven