rnbflavour
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zou dan
(270 + 21.6 x VVM) x 1.55 = [270+ 21,6 x 60] x 1,55 = 1570 x 1,55 = 2433 kcal per dag binnen moeten krijgen om op het zelfde gewicht te blijven
met jouw voedingsschema verbrand je per dag zon 300kcal
dit zorgt voor een daling van het vetgewicht van zon 200 gram per week
daarbij komt nog dat je flink gaat cardio'en wat ook je rustmetabolisme omhoog brengt en natuurlijk dat je tijdens zon training ook zon 300 kcal verbrand
al met al denk ik dus dat je op deze manier goed bezig bent en dat je rustig zult afvallen, wat resulteert in dat het makkelijker is vol te houden en dat je minder kans hebt op het jojo effect
je hebt nu een vetmassa van 18,8 kilo
ik zou voor jou als doel stellen een vet% van 15%
dit is 12 kilo vet.
je zult dus ongeveer zon 7 kilo aan vet kwijt moeten raken
het zal dus ongeveer 5 a 6 maanden gaan duren
ik weet dat het lang klinkt maar het is wel de beste manier.
hierna kun je rustig clean gaan bulken....dus net boven je onderhoud zitten en dan aan krachttraining beginnen om extra spiermassa op te bouwen. dit zal je bmr verhogen en ervoor zorgen dat je daarna nog weer iets verder kunt dalen in je vet%
heel veel succes......open een log en keep us posted![]()

Ik ben nu weer een maand of 3 aan het trainen, daarvoor ruim 1,5 jaar met daartussen een pauze van 6 maanden..
Leeftijd: 21
Gewicht: 72 kg
Lengte: 1.86m
Vetpercentage: 14%
Ik kom niet overdreven snel aan, maar val ook niet zo heel erg snel af
Mijn doel is het winnen van spiermassa... vetpercentage schijnt vrij normaal te zijn, maar bij mij zit het voornamelijk op mijn bovenbenen en rond mn buik.. Armen zijn vrij dun (smalle polsen).
Ik wil naast het algemeen breder/gespierder worden dus ook erg graag dit vet kwijtraken.. Moet ik dan eerst een tijdje onder mn onderhoud gaan zitten en veel cardio doen totdat ik tevreden ben en dan mijn kcal opvoeren?
Ivm studie kan/wil ik 3 keer per week gaan trainen.. Tot nu toe deed ik altijd split schema, maar ik sta ook open voor full body oid, heb alleen geen verstand van die trainingsschema's
Tot slot nog iets over trainingstijden, 's avonds na het eten (uurtje of half 8) zou mij het beste uitkomen... kan dit goed of moet ik de moeite nemen om tijd vrij te maken op andere momenten? (smiddags?)
Alvast enorm bedankt!

Mn eetschema ziet er dus goed uit. Kan ik naast die intervalschema ook gewoon fietsen en steppen enz? Voor de afwisseling![]()

enorm bedankt voor je reactie!1
ik dacht altijd dat full body niet hetzelfde effect als split schema zou hebben, maar ik denk nu dat ik hier toch verkeerd over heb gedacht
met dit schema prikkel je al je spiergroepen genoeg voor forse groei?
en qua voeding, rond de 3300 kcal ongeveer?
kan ik ook cardio in mijn schema inbouwen om toch alvast wat aan mijn overtollige vet te doen?

mooi initiatief,
train nu al een goeie 2 maand.
ben 1meter 80, en weeg 58 kilo, wil vooral massa bijkomen.
kan de 7 volle dagen trainen voor meerdere uren, maar verkies zelf om er maar 5 te doen.beetje rust aventoe enzo
eet schema voor bij te komen heb ik ook al dus voeding zit goed,ben der op 2 maand tijd al 3 kilo door bijgekomen.
alvast bedankt op voorhand![]()
hej,
Ken Je misschien iets overzichterlijker/duidelijk zijn kwa training.
Dag 1? Benen, borst, triceps, biceps?
Dag 2? Rug, Schouders, buik?
en dan 3/4 herhaling
En hoe moet ik dan mijn gewichten opbouwen omdat je zij dat ik dat niet op de goede manier doe.
Eerst 3x 15 en dan 3e x moet moeilijk gaan?
En na 3 weken ongeveer
3x 12 + hogere gewichten en 3e set moet moeilijk gaan?
En dan na nog wat weken 3x 10 en 3e set moet moeilijker gaan?
En waneer weet ik dan of ik hem wel of niet hoger ken zetten.
Als ik de 3e set voort haal.
En dat 5 kilo erbij doe en zorg dat ik de 3e set net niet meer haal?
Benaming van spieren en machines moet ik nog leren.
Dus vandaar aub beetje de makkelijkere versie.
Bedankt voor je moeite alvast voor je berichjes, maar ik wil graag goed beginnen, en vandaar veel vragen.

heej mensen bedankt voor de reactie en klopt ik heb 2 dingen neer gezet maar jah ik wil graag massa bouwe.
ik krijg komende vrijdag een nieuwe schema voor 5 daags -massa bouwen alleen voeding is aan mezelf maar mijn eiwitten zitten die niet genoeg in whey protein ??
en wat voor voedsel kan ik nog meer goed toevoegen .
Kwark zei je wel maar wat voro kwark er zijn zoveel soorten kwark.
P.S ben de laatse 2 week van 82 naar 86 kg gegaan.
mvrg jochem

hmm ok succes dan maar met je schema
van wie krijg je het schema?
je zou er eigenlijk voor moeten zorgen dat je al je eiwitten krijgt zonder de whey
en die eventueel in een later stadium toevoegen.
gewoon kijken op het etiketje...hoe meer eiwitten hoe beter.....probeer de natural kwark van de aldi
verder nog even par dagen geduld voor ik mijn voor beginners in de voedingssectie open![]()
benen ook gewoon vanaf het begin mee trainen, heb je op den duur alleen maar meer profijt van, ik heb er nog steeds spijt van dat ik in het begin mn benen verwaarloosd heb.

moet al 20 minuutjes heen en 20 minuutjes terug met de fiets dus is al training voor de benen![]()
eerst en voroal bewonder ik het ten zeerste dat je dit vrijwillig doet!!![]()
dus:
1)ik ben sinds vorige week beginnen trainen( ondertusse dus 5 keer, vandaag erbij 6 keer)
2) zo snel/veel mogelijk spieren in armen, borst, schouders, buik, rug
3) 3 keer trainen ( kan er eventueel mss ene 4e bijdoen indien nodig)
ik weeg 72 kilo , 1.89 m groot, ik kom ook geen gram bij ookal eet ik niet zo gezond :s
bedankt op voorhand!!!![]()
grtz IcE

en dat is de grootste fout die er veel maken, van fietsen krijg je geen grote benen.

hej ik ga bezig met een een trainer van de sportschool die eerder altijd zelf aan body builden gedaan heeft gedaan .
en de fijne kneepjess wel weet (hoop ik)
maar zodra ik hem heb laat ik het jullie weten .
mag ik vragen wat jij precies eet?? overdag enz.
en ik ben 86 kg 1m83
vindt je mij te zwaar ofzo iets ??![]()
ik zal morgen wel even foto,s maken !!
dan kan je mn lichaam tot nu toe zien mvrg jW
nog even geduld