Tukker73
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik train minimaal 8x in de week ('s ochtends en 's avonds). het weekend neem ik voor de rust en voor de rest train ik alleen maar. in de ochtend train ik meestal met 25 reps, en in de avond 12.
bankdrukken 2 maanden terug: 40kg 12x, nu 65kg 12x. 100kg 1x

Ik denk dat zijn PR's met 50kg omhoog gaan.
hmm.. mischien is ze NO-XPLODE op ofzo

doe dat haar weg van onder je oksels,
en btw 100kg op de bench wil ik eerst met eigen ogen bezien !

Mss gaat ie wel filmpje uploaden op youtube
zodat we allen kunnen meegenieten van 100kg !
weinig kans denk ik.spijtig hoor
Ik snap ook niet dat mensen zo moeilijk doen om een filmpje te maken... elke telefoon heeft tegenwoordig wel een camera functie.
Als ik zeg dat ik 100 kilo bankdruk en iemand geloofd me niet.. zou ik de dag erna het filmpje erop gooien.
Moet je natuurlijk wel er vanuit gaan dat ik niet een ander beest in de gym film xD

Ja, behalve als je bluft en geen 100 kilo kan drukken, zoals TS, dan valt er weinig te filmen.![]()

jezus wat een haat op dit forum hier... zijn zeker allemaal van die arrogante gladjakkers die denken dat ze wat zijn met een beetje massa. ik kom ook voor het eerst in aanraking met dit forum hier en dan krijg je meteen dit. slecht forum, echt slecht. beetje respect hebben voor mensen die net beginnen ho maar.
ja ik kan 100kg drukken, maar niet zonder no xplode.