AndroidHealthClinic

vraagje over behouden van aas massa

krisjem

Novice
Waardering
7
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hoi ik ben al lang aan het traine (8jaar) en ben vorig jaar met deca testo begonnen ik ben onder de kuur van 79kg naar 86kg gegaan ma nog voor mijn nakuur gedaan was was ik alle gewone kilo's weer kwijt heb vervolgens een testo, trembolone kuur gedaan en het zelfde verhaal maar wel van 79 maar naar 83 gegaan en nu gezakt naar 77 wel iets droger dan voorheen. Mijn voeding zit echt wel goed dus heeft iemand tips die mij kunne verder helpen

Geen AAS nemen en gewoon hard trainen en heel veel eten

hahah fail.

Ik zat ook eens op testeren en trombose. Dat was geen pretje kan ik je vertellen. :S:S

Ik hou wel van een beetje ass-massa.

voeding en training zitten dus kennelijk niet goed.

ass massa kwijt ...hmmm oude mannen kwaaltje.

Veel ass to the gras squats en lunges

• Topic Starter Topic Starter
voeding en training zitten dus kennelijk niet goed.

ass massa kwijt ...hmmm oude mannen kwaaltje.
Buh, ben echt wel zeker van mijn eet en train gewoontes, volg zeer strikt voeding schema zit tegen de 7000 kcal per dag. En weet ni goed wat leeftijd hier mee te maken heeft.

Kan je je voedingsschema plaatsen, toevallig?

Buh, ben echt wel zeker van mijn eet en train gewoontes, volg zeer strikt voeding schema zit tegen de 7000 kcal per dag. En weet ni goed wat leeftijd hier mee te maken heeft.

Als je op jouw gewicht zoveel kilo's kwijt raakt dan eet jij vast geen 7000cals. Of je moet zo'n bizarre metabolisme hebben dan het er rechtstreeks weer uit gaat.
Op 81 kilo zou je prima op gewicht moeten kunnen blijven met 4000cals.

Mannen die ouder worden raken als eerste de massa op benen en ass kwijt, dus oude mannen kwaaltje.

81kg en 7000kcals, no thanks.
Rond de 3800 blijf ik vrij stabiel op gewicht @ 110 kg.

81kg en 7000kcals, no thanks.
Rond de 3800 blijf ik vrij stabiel op gewicht @ 110 kg.
same here.
Ik had ooit zo'n 8000cal nodig om op 130 kilo te komen inclusief zwaar fysiek werk en elke dag meerdere uren zwaar trainen.
Maar nu zat aan de helft om boven de 110 te blijven.

Zolang hij geen voedingsschema plaatst eet hij geen 7000 kcals.

Als je op jouw gewicht zoveel kilo's kwijt raakt dan eet jij vast geen 7000cals. Of je moet zo'n bizarre metabolisme hebben dan het er rechtstreeks weer uit gaat.
Op 81 kilo zou je prima op gewicht moeten kunnen blijven met 4000cals.

Mannen die ouder worden raken als eerste de massa op benen en ass kwijt, dus oude mannen kwaaltje.
Ja buh schijt mij idd te pletter en heb op wel vast nachtwerk weet ni of dat er mee te maken heeft en wat is oud ben nog ma 33 dus nog ni echt oud wel?

Zolang hij geen voedingsschema plaatst eet hij geen 7000 kcals.
Ik kom er echt wel aan hoor.
Maaltijd 1: Half rogge brood met kaas belegen en half l soep
Maaltijd 2 havermout rond de 200gr geblend met mutant mass en halve l volle melk
Maaltijd 3 500gr kipwit met 2 builtjes rijst en sausje varieert
Maaltijd 4 pasta afhankelijk van de goesting
Maaltijd 5 mutant mass shake met volle melk
Maaltijd 6 vis met puree (wisselt af welke soort)
Maaltijd 6 gewone middag met het gezin
Maaltijd 7 rest van brood met pinda kaas en soms een omeletje erbij
dus zal er toch ni ver vanaf zitten en tussen door eet ik nog wat koeken kan ook echt ni meer eten als dat

ZE hadden mij dat net aangeraden na de kuur voor meer over te houden

Terug
Naar boven