AndroidHealthClinic

vraagje over behouden van aas massa

Ja zit inderdaad wat in en ga al de tips de ik lees eens beginnen toepassen. Hoe snel zou ik moeten merken dat het aanslaat. Een maand of nog langer? Gr
Hoe snel je beter resultaat merkt hangt af van hoe slecht je eerst hebt gegeten en aan hoe gevoelig je lichaam is voor veranderingen.
Als je veel vitamine arme voeding hebt gegeten en snelle suikers en dan opeens gezonde vitamine en vezelrijke voeding neemt zal je je vlot fitter voelen en sterker gaan worden.

Kijk ik ben geen bodybuilding genie anders zat ik deze vragen niet te stellen.
En net als zoveel mensen laat ik m blijkbaar vangen door advertising van de shops want die mutant ik drink maar 2shakes terwijl de verpakking er 3 aanraad en is brood slecht? Wist ik gewoon ni.
Goed ma wat is dan beter eten? Brood ni goed? Mutant mass ook ni? Ik ken er ni zoveel van als jullie dat is mij al duidelijk anders kwam ik hier ook ni voor raad vragen he. Wat is wel goed. Ik weet kip met rijst is goed, toch? En die maaltijden? Ni zo goed moet toch variatie inzitten of eten jullie elke week het zelfde? Ik wil dit soort dingen weten. Als je wil en goesting hebt mag je mij altijd voedings shema's doorsturen die wel werken, en dan probeer ik die met plezier uit

Hangt af van welk brood, bruin brood, tarwebrood, volkorenbrood etc vormen geen enkel probleem.

Om een heel boek over de diëtiek van het bodybuilden te verkorten kan je het zo zien. Wat jij wil bouwen is een natuurlijk product, namelijk spiercellen. Deze worden gevormd door eiwitten, vetten, water en tal van andere kleine nutriënten waar ik nu niet teveel aandacht aan zal besteden. De meeste verwerkte producten (producten waar de natuurlijke structuur van voeding is aangepast) bevatten dus vaak niet alle nodige nutriënten om een spier te bouwen. De eigen cellen van andere wezens dus meestal wel! Rood vlees en dergelijke bevatten voor zover ik mij nog herinner alle nodige aminozuren etc om een spiercel te bouwen. Je hebt dus de goeie bouwstoffen nodig om die spiercellen te kunnen 'bouwen'. En een teveel zal worden uitgescheiden, een tekort zorgt ervoor dat je niks kunt bouwen. Je kan nou namelijk geen huis bouwen met de helft van de bakstenen.

Het belangrijkste punt waar ik ook nog geen goeie reactie over heb gezien voor zover ik weet. Om spieren te laten groeien dienen deze geprikkeld te worden! Lichaamsgewicht dat niet genuttigd wordt zal worden afgebroken, m.a.w. : Gebruik jij je spieren niet genoeg, dan breken die af. Aangezien je na je kuur een 'overdosis' spiermassa hebt voor je lichaam, zal dit dus beginnen afbreken. Wat kan je daar aan gaan doen? Je lichaam bewijzen dat je ze wel nodig hebt, je moet dus nog harder gaan trainen dan je ooit al hebt gedaan.

Ik adviseer je om zelfs eens het internet af te browsen op kwalitatieve sites, bij mensen met kennis op de babbel gaat, en niet gaat kuren totdat je 100% weet wat jij allemaal in je lijf stopt.

Hoe snel je beter resultaat merkt hangt af van hoe slecht je eerst hebt gegeten en aan hoe gevoelig je lichaam is voor veranderingen.
Als je veel vitamine arme voeding hebt gegeten en snelle suikers en dan opeens gezonde vitamine en vezelrijke voeding neemt zal je je vlot fitter voelen en sterker gaan worden.

Kleine maar belangrijke note. de eerste approx 14 dagen zal hij zich net erg slecht voelen, omdat hij gewoon is van op snelle suikers te teren. Zeker met die massgainer troep van TS zal hij een redelijke kickback ervaren denk ik.
Niet dat ik hier de wijsneus wil uithangen, maar TS dient toch te weten waarom hij zich zo kut voelt terwijl jij hem "beloofd zou hebben dat hij zich net veel beter zou voelen."

Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine maar belangrijke note. de eerste approx 14 dagen zal hij zich net erg slecht voelen, omdat hij gewoon is van op snelle suikers te teren. Zeker met die massgainer troep van TS zal hij een redelijke kickback ervaren denk ik.
Niet dat ik hier de wijsneus wil uithangen, maar TS dient toch te weten waarom hij zich zo kut voelt terwijl jij hem "beloofd zou hebben dat hij zich net veel beter zou voelen."

Ja klopt dat risico zit er inderdaad in dat je de eerste dagen even beroerder gaat voelen omdat je de suikerpieken niet meer krijgt.
Dank voor de terechte aanvulling.

• Topic Starter Topic Starter
Oei! Ja niks aan te doen zal beetje zijn gelijk toen ik stopte met cola drinken dan

Ik heb het idee dat jij heel makkelijk dingen aanneemt van anderen (minder reps omdat je ecto bent etcetc) en in dit topic ga je de ene na de andere post opvolgen terwijl het toch best verschillend is qua advies.
Misschien is het een idee om zelf research te doen, alle meningen in overweging te nemen en op basis daarvan je eigen voedingsschema samen te stellen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het idee dat jij heel makkelijk dingen aanneemt van anderen (minder reps omdat je ecto bent etcetc) en in dit topic ga je de ene na de andere post opvolgen terwijl het toch best verschillend is qua advies.
Misschien is het een idee om zelf research te doen, alle meningen in overweging te nemen en op basis daarvan je eigen voedingsschema samen te stellen?
Ja dat doe ik ook ma veel van wat ZE zeggen klinkt logisch en ga er van uit dat de mensen oprecht willen helpen.
En het kan geen kwaad om te proberen denk ik dan. Sommige dingen heb ik in het verleden al geprobeerd en laat ik ook achterwegen ma zeker op gebied van voeding is er aan mijn eet gewoontes nog werk aan de winkel en dan zijn veel tips hier zeker mooi meegenomen. Weet ook ieder lichaam is anders en er bestaat geen 1juiste manier. Maar door te proberen kom ik er het best achter wat voor mij werkt. Niet? Ma toch bedankt voor de tip

Ja dat doe ik ook ma veel van wat ZE zeggen klinkt logisch en ga er van uit dat de mensen oprecht willen helpen.
En het kan geen kwaad om te proberen denk ik dan. Sommige dingen heb ik in het verleden al geprobeerd en laat ik ook achterwegen ma zeker op gebied van voeding is er aan mijn eet gewoontes nog werk aan de winkel en dan zijn veel tips hier zeker mooi meegenomen. Weet ook ieder lichaam is anders en er bestaat geen 1juiste manier. Maar door te proberen kom ik er het best achter wat voor mij werkt. Niet? Ma toch bedankt voor de tip

Wat een professionele reactie krisjem!!! echt waar TOPPIE ;)

Kijk ik eet al jaren minimaal 3 a 4 bakken met een goede koolhydraat bron en eiwit bron zoals Martin verteld. En ik werd heus niet binnen een aantal weken 100kg. Maar je kan nu gewoon betere keuzes maken als weightgainers en brood.

Nee brood is niet slecht voor je, maar het helpt je op deze wijze ook niet dichter bij je doel. Je werkt in de nacht, maar doe je fysiek zwaar werk? Hoeveel uur in de week train je? etc. Zo zijn er allerlei variabelen die invloed hebben op hoeveel je eet.

Als voorbeeld: als ik bulk, echt massa wil aankomen, dan eet ik 900-1000gram kip of rundvlees per dag tijdens me werk NAAST me tonijn. kwark en eieren.

Ik zeg niet dat jij dit direct moet gaan overnemen, maar je moet iets gaan veranderen in je voeding wat dit werkt blijkbaar niet.
1 fucking kilo kipfilet? Als dat zou moeten zou ik nooit aan de aas gaan.

1 fucking kilo kipfilet? Als dat zou moeten zou ik nooit aan de aas gaan.
is lekker hoor bij mij gaat er in de bulk 1200gr kippenbouten doorheen en een kilootje drumsticks
daarnaast de rest aan vlees en dergelijke om aan minimaal 400gr eiwit te komen.
Vroeger zonder AAS nam ik veel meer dan dit.

is lekker hoor bij mij gaat er in de bulk 1200gr kippenbouten doorheen en een kilootje drumsticks
daarnaast de rest aan vlees en dergelijke om aan minimaal 400gr eiwit te komen.
Vroeger zonder AAS nam ik veel meer dan dit.

Dus eigenlijk zeg je hiermee dat een natural sporter niet zoveel eiwit nodig heeft..? :D

Dus eigenlijk zeg je hiermee dat een natural sporter niet zoveel eiwit nodig heeft..? :D

Nee, ik denk dat een naturel vaak in basis meer nodig heeft dan een gebruiker.
Vroeger zonder AAS nam ik dus veel meer eiwitten dan nu met AAS. Maar ik nam toen sowieso veel meer voeding dan nu.

lekker ding

Maar euhh ik trainde zelfs ook meer en werkte fysiek ook nog eens erg zwaar. Maar wel bouwen naar de 130 kilo. Voetbalde er ook nog bij.

genetic-freak-76664525.jpg

;)

Terug
Naar boven