Nee dat is pas onzin.
"Wat je gaint is wat je gaint en waarmee dat is gedaan maakt daarna geen donder meer uit"
Hij geeft aan op pagina 1 brood met kaas te eten en mutant mass als maaltijden erbij tellen enzo vindt je dat proper voeding? Die pindakaas was gewoon aangehaald door mij
om te laten zien dat ik hem begrijp dat hij wil gainen en omdat er veel carlorieen in pindakaas zit.
Maar wat je gaind is wat je gaind is dikke bullshit, je wil juist door propere voeding VVM gainen en niet vocht en vet door een te hoge sodium en slechte carbs inname.
Dat laatste gain je heel veel gewicht van maar verlies je na je kuur je massa ook heel snel mee omdat het geen Vet vrije massa is dat je hebt gegaind tijdens je kuur maar meer vocht+vet.
Sorry maat weet wel dat jij niet van de domste bent op DBB een reden te meer om mijn punt in te zien watt ik TS wil duidelijk maken.
Je behoud ook meer van een test tren cycle dan van een test deca cycle... Omdat het minder aromatiseerd en je op die manier slow steady gains maakt die niet hoog op de weegschaal zullen zijn maar wel hoog als je in de spiegel kijkt!
Dus het is niet wat je gaind is wat je gaind en maakt daarna geen donder uit makker