Fitness Seller

vraagje over behouden van aas massa

Echt wat je hier allemaal leest...

Man man man

Ja buh schijt mij idd te pletter en heb op wel vast nachtwerk weet ni of dat er mee te maken heeft en wat is oud ben nog ma 33 dus nog ni echt oud wel?
nee je bent nog lang niet oud. Als je over de 50 bent dan weet je wat ik bedoel. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nu ben ik natuurlijk nog ni echt wijzer geworden op mijn vraag niemand meer goeie tips of oplossingen

Nu ben ik natuurlijk nog ni echt wijzer geworden op mijn vraag niemand meer goeie tips of oplossingen

okee, als je voeding in orde is dan is het vreemd dat je zo snel dan zoveel kwijt raakt.
Dan rest de vraag hoe train je? Train je goed op massa en houd je er rekening dat de kuur gaat aflopen? Pas je je trainingen verder aan en de voeding richting einde kuur?

En wat betreft de creatine, die moet je niet na je kuur nemen, gewoon tijdens de kuur blijven nemen en gewoon monohydraat nemen in je shake. 2,5 gram voor en 2,5 gram na de training.

Ik kom er echt wel aan hoor.
Maaltijd 1: Half rogge brood met kaas belegen en half l soep
Maaltijd 2 havermout rond de 200gr geblend met mutant mass en halve l volle melk
Maaltijd 3 500gr kipwit met 2 builtjes rijst en sausje varieert
Maaltijd 4 pasta afhankelijk van de goesting
Maaltijd 5 mutant mass shake met volle melk
Maaltijd 6 vis met puree (wisselt af welke soort)
Maaltijd 6 gewone middag met het gezin
Maaltijd 7 rest van brood met pinda kaas en soms een omeletje erbij
dus zal er toch ni ver vanaf zitten en tussen door eet ik nog wat koeken kan ook echt ni meer eten als dat

je weet dus totaal niet hoeveel kcal je eet?

je weet dus totaal niet hoeveel kcal je eet?
Ja toch ongeveer ga je nu echt zeggen dat ik te weinig eet? Ik weet dat ik vrij veel eet en dat ik mezelf reaal puch om dit binne te krijgen. Geen probleem ma zeg ni van ik eet ni goed of genoeg want ben zeker dat ik die 7000 haal alleen die mutant mass zonder volle melk is al 2600cal laat staan die maaltijden ben ik zeker dat ik boven de 7000 zit ik praat ni over mini porties hier iedere maaltijd is even waardig aan de andere. Als ik twijfelde aan mijn voeding plaatsten ik deze post ni. Ik lul hier ni over ik zoek een oplossing en niet zoiets van meer eten want echt waar ik heb de tijd niet om nog meer te eten

okee, als je voeding in orde is dan is het vreemd dat je zo snel dan zoveel kwijt raakt.
Dan rest de vraag hoe train je? Train je goed op massa en houd je er rekening dat de kuur gaat aflopen? Pas je je trainingen verder aan en de voeding richting einde kuur?

En wat betreft de creatine, die moet je niet na je kuur nemen, gewoon tijdens de kuur blijven nemen en gewoon monohydraat nemen in je shake. 2,5 gram voor en 2,5 gram na de training.
In welke vorm. Moet ik dan mijn training aanpasse? Ik train gewoon hetzelfde door na mijn kuur ma mij kracht kan niet meer mee op een gegeven moment en dan ga ik vanzelf in gewicht zakken. Ma ik wissel om de 4 maanden van schema op aanraden van de trainer ma mijn oefeningen komen natuurlijk altijd wel terug op een of andere manier.

In welke vorm. Moet ik dan mijn training aanpasse? Ik train gewoon hetzelfde door na mijn kuur ma mij kracht kan niet meer mee op een gegeven moment en dan ga ik vanzelf in gewicht zakken. Ma ik wissel om de 4 maanden van schema op aanraden van de trainer ma mijn oefeningen komen natuurlijk altijd wel terug op een of andere manier.
Ik train met een set van 10, 8, 6 herhalingen gewicht stijgt bv Bench press 10x 35-35. 8x 40 -40 en dan 6x 45-45 met hulp tot dit alleen lukt en dan omhoog ma gelijk in zeg in verlies niet in kracht ma wel in massa en tis net de massa die in wil houden want de kracht boeit mij niet. Is net daarom dat in hier post alle tips die ik bij mij op de fitness krijg werken niet voor mij. Ik heb echt al veel geprobeerd en ik hoop gewoon dat iemand met een gelijkaardig probleem zegt in had da ook tot ik ? Deed

meten is weten of je die 7000 binnen krijgt punt

Ik train met een set van 10, 8, 6 herhalingen gewicht stijgt bv Bench press 10x 35-35. 8x 40 -40 en dan 6x 45-45 met hulp tot dit alleen lukt en dan omhoog ma gelijk in zeg in verlies niet in kracht ma wel in massa en tis net de massa die in wil houden want de kracht boeit mij niet. Is net daarom dat in hier post alle tips die ik bij mij op de fitness krijg werken niet voor mij. Ik heb echt al veel geprobeerd en ik hoop gewoon dat iemand met een gelijkaardig probleem zegt in had da ook tot ik ? Deed

Geen touw aan vast te knopen. Dit is echt het meest warrige verhaal (en topic) dat ik in tijden heb gelezen.

Ik vraag me af je traint al 8jaar maar je zit op een bench van 35-45kg als in het goed zie?

Die 10 x 35-35 is dat dumbells of gewicht per kant aan de barbell?

Je maakt 3 setjes 10 - 8 - 6 ? da's niet echt veel wat je doet aan werksets. Dat is 1 kort werksetje x 6 reps. Setje 1 en 2 zijn namelijk alleen voorverwarmen en voorvermoeien en doen niets of nauwelijks iets voor je groei.
Ik weet niet hoe de rest van je trainingsmethode er uit ziet en de intensiteit + volume maar ik vermoed dat je hier nog veel aan kan verbeteren. En dat wellicht hier dan een erg belangrijk deel van je verlies ligt.

Je maakt 3 setjes 10 - 8 - 6 ? da's niet echt veel wat je doet aan werksets. Dat is 1 kort werksetje x 6 reps. Setje 1 en 2 zijn namelijk alleen voorverwarmen en voorvermoeien en doen niets of nauwelijks iets voor je groei.
Ik weet niet hoe de rest van je trainingsmethode er uit ziet en de intensiteit + volume maar ik vermoed dat je hier nog veel aan kan verbeteren. En dat wellicht hier dan een erg belangrijk deel van je verlies ligt.
Gewicht aan barbell.
De reden dat ik nu zo train met 10- 8- 6 is omdat iemand Me vorig jaar zei dat als je metabolisme snel is je waarsch een ectomorph bent en die zouden dan ni zoveel herhalingen mogen doen omdat dat voor spier afbraak zorgt. Op net had ik al gelijk aardige dingen gelezen en zoals ik al zei ben Ten einde raad dus probeer alles eens uit ma dit werkt voor mij idd ook ni geweldig

Wat raad jij dan aan? 15 herhalingen? 4sets? Super sets? Sta Open voor alles. Ga 4x per week en 1u30 per keer dus in die tijd spanne wil ik er alles aan doen om te verbeteren

Man man man

Wat raad jij dan aan? 15 herhalingen? 4sets? Super sets? Sta Open voor alles. Ga 4x per week en 1u30 per keer dus in die tijd spanne wil ik er alles aan doen om te verbeteren
Je werksets zo zwaar mogelijk en 8 tot 10/12 reps. Superset kan maar is niet echt nodig. Je verbrand er ook weer extra energie mee dus bewaar dat voor cutten.

Gewicht aan barbell.
De reden dat ik nu zo train met 10- 8- 6 is omdat iemand Me vorig jaar zei dat als je metabolisme snel is je waarsch een ectomorph bent en die zouden dan ni zoveel herhalingen mogen doen omdat dat voor spier afbraak zorgt. Op net had ik al gelijk aardige dingen gelezen en zoals ik al zei ben Ten einde raad dus probeer alles eens uit ma dit werkt voor mij idd ook ni geweldig

Je maakt bij hogere volumes en intensiteit idd meer cortisol aan en bent sneller katabool. Dus goed eten en vooral rond de training.

Een cursus spelling kan ook geen kwaad volgens mij :o

Terug
Naar boven