Fitness Seller

vreemde log

Tja, dat hangt er inderdaad vanaf. Die gast van 100kg zijn conditie zal een pak minder zijn als de jouwe dan he :D

Ach, je moet doen waar je je goed bij voelt en als jij nu blij bent met je lichaam, dan ben ik het ook! :D Vooruitgang is vooruitgang, ook al is hij klein, daar heb je gelijk in. En een Arnold vinden de meeste meiden ook niet interressant, dus gewoon blijven doen wat jij het beste vind voor je!

Dit zet echt geen zoden aan de dijk. Dumbbell deadliften/squatten met 30 kilo wordt je geen sterke jongen van. Koop een powerrack met bench en een barbell met minstens 140 kilo aan gewichten of ga naar een gym toe, man.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zet echt geen zoden aan de dijk. Dumbbell deadliften/squatten met 30 kilo wordt je geen sterke jongen van. Koop een powerrack met bench en een barbell met minstens 140 kilo aan gewichten of ga naar een gym toe, man.

met 14kg ;)

geen geld voorlopig :P

voor iemand dat geeft om

onlangs heb k wat veranderd: laatste daagen b k niet getraind wegens werk dus de bedoeling is dat k ga heele lichaam deze weekend doen (2 dagen) dan werk daggen rust en weer weekend knallen

dus omdat k was paar daggen geleden gestopt op deadlift dus b k vandaag crunches gedaan voor mn buik, standing calf rises voor mn kuiten en squats voor mn benen namelijk quads

morge ga k: triceps, biceps, schoulders en onderrug pakken

Je gaat vanaf nu full-body's doen, 2x per weekend? :o

Je gaat vanaf nu full-body's doen, 2x per weekend? :o

k b gezegd dat ik zou nu "heele lichaam" in 2 daggen doen, maar steeds met split scheema: bi, tri, scho, onderrug, kuiten, benen, buik

dus zaterdag: buik, kuiten, benen
vandaag (zondag) bi, tri, scho, onderrug dan 5 daagen rust (werkdagen) en dan weer weekend knallen

k b gezegd dat ik zou nu "heele lichaam" in 2 daggen doen, maar steeds met split scheema: bi, tri, scho, onderrug, kuiten, benen, buik

dus zaterdag: buik, kuiten, benen
vandaag (zondag) bi, tri, scho, onderrug dan 5 daagen rust (werkdagen) en dan weer weekend knallen

Ahsoooooow! 'K begrijp et! :d

mijn vrouw heeft net weegschaal op rommel markt gekocht... 78kg dus k b mijn statistieken aangepaast

##edit##
nu k zit aan t denken dat mijn laatste meting van december verleden jaar was (2009) 72kg in kleren en schoenen en nu 78kg met t shirt en boxers ;) maar k denk dat meest gewicht toename heb k geboekt sinds k dat training lig begonnen dus rond begint van mei

meest toename van massa zie ik op mijn dijen, bovenlichaam (meest in torso dus borstkast, schoulderen en buik) en ff optriceps en biceps dus bovenarmen, mijn polsen en enkes zijn steeds dun :p

Laatst bewerkt:
mijn vrouw heeft net weegschaal op rommel markt gekocht... 78kg dus k b mijn statistieken aangepaast

##edit##
nu k zit aan t denken dat mijn laatste meting van december verleden jaar was (2009) 72kg in kleren en schoenen en nu 78kg met t shirt en boxers ;) maar k denk dat meest gewicht toename heb k geboekt sinds k dat training lig begonnen dus rond begint van mei

meest toename van massa zie ik op mijn dijen, bovenlichaam (meest in torso dus borstkast, schoulderen en buik) en ff optriceps en biceps dus bovenarmen, mijn polsen en enkes zijn steeds dun :p

Hahaha, toch 3kg meer dan je dacht he ;) Dus je bent op 8 maanden, 6kg bijgekomen. En je vetpercentage? Is dat ongeveer hetzelfde gebleven?

Zo te zien ben je blij met het resultaat, blijven knallen nu :D

Sparen voor nieuwe gewichten Jurek, een squat of deadlift van 50kg is al stukken effectiever dan eentje van 30.

@tank
b k dat geld en k ga iets in fitness seller bestellen ;)

@jorgy
k denk dat qua bf% ben k op dezelfde niveau, en k denk dat k in 3 maanden ben meest aangekomen dus k denk dat het is 70kg (zonder kleren, schoenen) in december bijna tot april en dan ff meer eten vanaf mei en nu 78kg dus... lekker hoor

en ja k mis meer dumbbell schijven bij squat, deadlift, standing calf rises en dumbbell schoulder press, maar k hoop dat k ga ooit in de toekomst meer schijven koopen

##edit##
ooit wilde k 75kg hebben, dacht dat het genoeg is, maar nu met mijn 78kg zelfs denk k dat t steeds niet genoeg is, m'n droom is nu 85kg :p maar k zou moeten nog meer eten dat k nu eet... moeijlijk

Laatst bewerkt:
Wordt er niet meer getraind?

Ik vond dit altijd zo'n leuke log :o

Wordt er niet meer getraind?

Ik vond dit altijd zo'n leuke log :o

k vind het te veel om te schrijven, altijd bijna dezelfde cijfers enzovoort ;) trouwens wat kan je er doen met twee dumbbells a 7kg? ;) gains van mijn leven verwacht ik toch niet

maar om dat log ff interresant te maaken wil ik zeggen dat onlangs heb ik over testosteron gelezen op wikipedia het blijkt dat die gemaakt is door je lichaam van ... cholesterol (ding-dong) interessant he? dus vergeet niet elke dag minstens een ei en wat melk te drinken ;) uiteidenlijk je lichaam produceert 1gr cholesterol maar het is te weinig en moet je nog 2-3gr van je dieet krijgen en denk ik dat vlees (kipfilet) is te weinig... shit k heb niet te veel tijd misschien ga ik iets meer morgen schrijven

k vind het te veel om te schrijven, altijd bijna dezelfde cijfers enzovoort ;) trouwens wat kan je er doen met twee dumbbells a 7kg? ;) gains van mijn leven verwacht ik toch niet

maar om dat log ff interresant te maaken wil ik zeggen dat onlangs heb ik over testosteron gelezen op wikipedia het blijkt dat die gemaakt is door je lichaam van ... cholesterol (ding-dong) interessant he? dus vergeet niet elke dag minstens een ei en wat melk te drinken ;) uiteidenlijk je lichaam produceert 1gr cholesterol maar het is te weinig en moet je nog 2-3gr van je dieet krijgen en denk ik dat vlees (kipfilet) is te weinig... shit k heb niet te veel tijd misschien ga ik iets meer morgen schrijven

Misschien een idee om je aan te melden bij een gym? of een homegym beginnen? Enige wat je nodig hebt om te beginnen is een rack, een bench en een olympische barbell met wat schijven ;)

Klopt inderdaad, heb het hier ook weleens op het forum gelezen. Bij velen hier denk ik wel algemeen bekende informatie. Cholesterol (en dus ook eieren) zijn absoluut niet slecht, dat is achterhaald.

maar ik let ook niet te veel op mijn dieet en zit volgens mij constant in 2000-2500kcals per dag van het word je ook niet grooter

meer eten, gym zoeken

Je zou verschieten hoeveel meer eten kan doen hoor jongen.

maar ik wil niet meer eten, slaat helemaal nergens op en zonde van je geld ;)

en naar gym ga ik nooit, als ik geld heb ga ik 4 5kg 30mm dumbbell schijven koopen en dan we zullen het zien
Meer eten helpt zeker wel. Maar als je dat niet wilt kan je alsnog verder komen.

Als je bijvoorbeeld in de middag of avond trained, probeer dan minder bij je ontbijt te eten. Probeer dat dan na je training te eten. Probeer dan de volgende dag een beetje van je avond eten juist naar je ontbijt te halen.

Op deze manier eet je wat meer rond je training, op de momenten dat je lichaam bezig is om spiermassa te bouwen.

Maar ik zou gewoon aanraden om de twee maaltijden na je training wat meer te eten. Dat zou al een beetje moeten helpen;)

vandaag weegschaal gaf 77kg aan, morgen 5 botterhammen naar werk meenemen :p

Terug
Naar boven