Wie zegt dat de daders Marokkanen waren?
Of zijn we weer zo bevooroordeeld om meteen de schuld naar een bevolkingsgroep toe te schuiven, in de hoop dat we ons zelf beter gaan voelen?
Gedeeltelijk kan ik dit wel begrijpen, vooral als ik wist dat ieder keer dat ik aan het werk ben, een n*ger mijn vrouw aan het krikken is....
Met dit soort haat zaaiende uitspraken creëer je alleen maar vijandigheid.
Kom op Adil wees nou een keer niet zo een spelbreker en doe gewoon mee!!
Gewoon lekker haten, Jwt
Iedereen haat elkaar, de ene haat die weer en de ander die bevolkingsgroep etc etc.
Opgroeiende tussen de "allochtonen" hoorde ik me hele leven al hoe erg ze die "Kazen" haatte enz enz en nu haten de "Kazen" een keertje terug na 30 jaar pikken en slikken en mag het niet?
Ik deugde nog net want ik lijk op NL maar ben het niet van oorsprong maar al heel lang zie ik mezelf als Nederlander omdat het geen **** uitmaakt.
Ik heb het nu nog soms dat ik in situaties kom dat ik met mensen die "bewust allochtoon" zijn willen in contact kom en als het dan ter sprake komt dat mijn ouders niet uit NL komen en tot de eerste golf immigranten behoorde ben ik opeens hun grootste vriend, dan deug ik wel

Ik heb Turken gekend die geen NL brood wilden omdat daar Gavur (ongelovigen) handen aan gezeten hadden, dus ik vraag: Dat geld van je uitkering en je zwart schoonmaken komt ook van Gavur handen en dat is geen probleem?
Lekker dubbel of zoals de Turken zo mooi zeggen Cifte Standart.
En zo kan ik nog wel tig van dit soort voorbeelden van Marokkanen of Suries opnoemen, maar jij weet ze ook wel Adil.
Ik reken mijzelf al heel lang tot een groep mensen die niet in hokjes denkt en geen haat heeft tegen anderen. Ken een heleboel leuke mensen en die komen overal vandaan, NL, Maroc, Suri, Azie, Turk, Joods, enz.
Deze mensen hebben 1 ding gemeen, ze hebben geen zin in dat gelul en zien mensen ipv geloof, huidskleur etc,
Geen zin in mensen gelijk te beoordelen,en ook geen zin in haat of hele tijd bezig zijn met dit soort gedachten want kost veel energie voor niks.
Zorg gewoon dat geld hebt, komt alles goed