XXL Nutrition

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

Als mijn zoon hier tussen zou lopen brak ik zijn beide benen. D
Gaat bij deze "heren" waarschijnlijk niet gebeuren en dat is de kern van het probleem...

Zo'n demonstratie flikten ze vlak bij mijn werk ook toen Murat Demir een leraar door zijn hoofd had geschoten. Eigenlijk zou je zulke demonstraties hardhandig moeten aanpakken. Recht op demonstratie is prima maar geweldsverheerlijking mag best strafbaar zijn.

Zo'n demonstratie flikten ze vlak bij mijn werk ook toen Murat Demir een leraar door zijn hoofd had geschoten. Eigenlijk zou je zulke demonstraties hardhandig moeten aanpakken. Recht op demonstratie is prima maar geweldsverheerlijking mag best strafbaar zijn.

Zit die (Mu)rat nog steeds vast?

En moesten het 2 Nederlanders geweest zijn dan stonden ze daar niet te betogen dat men niet gestraft wordt.
Denken enkel aan zichzelf en geven geen reet om de maatschappij.

Als al die voetbalhooligans zich nou eens nuttig maken en ipv stadions en steden af te breken dit soort demonstraties nou eens de kop in slaan.

Hoe simpel is het?
Gewoon met je handjes van andermans spullen afblijven!
Me ma is ooit met een vuurwapen overvallen, als ik er nu nog achter kom wie het is
trap ik hem alsnog minimaal het zieken huis in.Mensen hebben geen id wat een impact dit heeft op
die persoon.(me ma of wie dan ook)
In Nederland wordt meer onderhand niet meer naar het slachtoffer gekeken, maar wel naar de dader.
Misschien heeft hij wel een slechte jeugd gehad, en dus verzachtende omstandigheden.
Helaas, ik zeg helaas waren het weer Marokkanen.Waarvan er 1 net op vrije voet was.
En wat krijgen we dan ook nog erbij, een stelletje van die kansloze berbers die met 40 man
een soort demonstratie gaan houden.
Die demonstranten en sipatisanten van de daders moeten zich eens afvragen
Wat als......
Wat als.......
Ze dit in Marokko hadden geflikt.....?!

Laatst bewerkt:
Hoe simpel is het?
Gewoon met je handjes van andermans spullen afblijven!
Me ma is ooit met een vuurwapen overvallen, als ik er nu nog achter kom wie het is
trap ik hem alsnog minimaal het zieken huis in.Mensen hebben geen id wat een impact dit heeft op
die persoon.(me ma of wie dan ook)
In Nederland wordt meer onderhand niet meer naar het slachtoffer gekeken, maar wel naar de dader.
Misschien heeft hij wel een slechte jeugd gehad, en dus verzachtende omstandigheden.
Helaas, ik zeg helaas waren het weer Marokkanen.Waarvan er 1 net op vrije voet was.
En wat krijgen we dan ook nog erbij, een stelletje van die kansloze berbers die met 40 man
een soort demonstratie gaan houden.
Die demonstranten en sipatisanten van de daders moeten zich eens afvragen
Wat als......
Wat als.......
Ze dit in Marokko hadden geflikt.....?!

Klote voor je ma, yep minimaal ziekenhuis verdient de dader.

Als je dit in Marokko flikt heb je een groot probleem.
Ze gaan je ook nog eens op een cola fles laten zitten (volgens de Marokkanen) en dan is je proces of straf nog niet eens begonnen.

Verder is het beleid gewoon te soft hier in NL en dat werkt niet bij mensen die alleen respect voor geweld/recht van de sterkste hebben en uit een macho cultuur komen.

Ik ben ook wel is bedreigd met een vuurwapen , lig er nou niet wakker van...
maar dat allemaal terzijde..

lalalalal.....

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal mocros die protesteren tegen de kans dat ze kapot geschoten worden :roflol:

Een of anderen gestoorde die zijn autodeur zomaar open pleurde (ik ree net langs op dat moment),
en daar kreeg ik een woorden wisseling mee :p :banana:en voor dat ik het wist trok die gek een pistool :o

coke dealer was het, weet niet of dat nog wat uitmaakt..

en toen ze een huiszoeking deden vonden ze een luchtdruk pistool alleen dat was niet wat ik gezien had ,
volgens de politie was daar de zaak mee afgedaan , ook...

Laat ze maar lekker protesteren, het bevestigd alleen maar weer het beeld wat de meeste mensen al hebben.

Ik ben ook wel is bedreigd met een vuurwapen , lig er nou niet wakker van...
maar dat allemaal terzijde..

lalalalal.....

Jij ligt er mischien niet wakker van ik (misschien) ook niet.
Maar een vrouwtje van 60 die bij een drogist een paar centjes voor der gezin staat te verdienen wel!
Het zou bij mij denk ik alleen maar meer olie op het vuur gooien zijn.
Maar dat ook terzijde

Jij ligt er mischien niet wakker van ik (misschien) ook niet.
Maar een vrouwtje van 60 die bij een drogist een paar centjes voor der gezin staat te verdienen wel!
Het zou bij mij denk ik alleen maar meer olie op het vuur gooien zijn.
Maar dat ook terzijde

Ja excuses ik zet het ook wel weer lekker blunt neer :o
Ik kan me prima voorstellen dat in z'n setting als je ma heb gezeten, het een enorme inpakt heeft...

ik zou net zoals als jij reageren waarschijnlijk nog impulsiever aangezien ik het woord denk ik uitgevonden heb :(

Terug
Naar boven