MuscleMeat

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

als dit werd toegelaten zou niemand meer iets overvallen ;) maar ik snap wat je bedoelt

Nee, dat klopt ook, alleen zouden er dan wel meer mensen worden gedood omdat er geen grens meer valt te trekken (inb4 kindjes worden verrot geslagen omdat ze snoepjes stelen).

Ik ken een leuk spel; Breek je toetsenbord doormidden en maak jezelf niet meer belachelijk

Met andere woorden: ik snap dat ik fout zat, omdat ik niet alles heb gelezen voordat ik reageerde.
Dankje.

Ja, als een junk mijn fiets van 100 euro probeert te stelen weet die ook wel wat die doet, maar betekent dat dat ik hem het ziekenhuis in mag slaan voor een fiets van 100 euro?

En toch, ervan uitgaande dat je er snel genoeg bij zou kunnen komen, zou je 'm vast wel even iets minder vriendelijk aanpakken, neem ik aan. I know I would.

Ja, als een junk mijn fiets van 100 euro probeert te stelen weet die ook wel wat die doet, maar betekent dat dat ik hem het ziekenhuis in mag slaan voor een fiets van 100 euro?

Hem het ziekenhuis in slaan? Nee.

Hem tacklen om hem ten val te brengen zodat hij hem niet peert met je fiets? Ja. Komt hij ongelukkig terecht en moet daarom naar het ziekenhuis? Lekker boeiend, het was niet jouw intentie om hem het ziekenhuis in te sturen.

Net zoals het (hopelijk) ook niet de bedoeling was van de vrouw om de overvallers dood te schieten.

Altijd goed om te zien dat de gemiddelde DBB'er meer inside information heeft over bepaalde zaken, dan, noem is wat, de media of het OM.

Nee, ziekenhuis mag ie vervolgens zelf zien te komen.

Voor mensen zoals jij, zou er een speciaal plekje moeten zijn op deze aarde. Liefst een plek waar je met figuren van dergelijk niveau niet van invloed bent op de rest van de maatschappij.

Wanneer gaan mensen mijn plan van een "nieuw-Australië" nou accepteren? :D

Een eiland waar alle criminelen gedropt worden, zonder kans op ontsnappen. Werkt met een soort puntensysteem, waar elk misdrijf met een passend aantal punten + een zeer hoge geldboete bestraft wordt. Bij een bepaald aantal punten een enkeltje Nieuw-Australië.

Wanneer gaan mensen mijn plan van een "nieuw-Australië" nou accepteren? :D

Een eiland waar alle criminelen gedropt worden, zonder kans op ontsnappen. Werkt met een soort puntensysteem, waar elk misdrijf met een passend aantal punten + een zeer hoge geldboete bestraft wordt. Bij een bepaald aantal punten een enkeltje Nieuw-Australië.

Sowieso meer geld boetes, gaat beter werken dan mensen een jaar laten zitten of belachelijk lange tijden.

stoere internethelden hier allemaal lmfao
Wat nou? Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had dader 1 zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en dader 2 had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door de juwelier heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 10 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je juwelier kunnen beroven, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.

.......

Ja dat mag, als hij dreigt met zijn pasgebruikte spuit.

On topic:

Al nieuws over het noodweer (of daar wel of geen sprake van was?)

Wat nou? Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had dader 1 zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en dader 2 had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door de juwelier heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 10 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je juwelier kunnen beroven, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.

Jammer dat de overvallers zich waarschijnlijk niet aan de regels van het "eerlijk vechten" houden en je meteen 17 keer in je borst steken :(

Inderdaad!!

Al die bullshit van ik zou weglopen en blablabla, jullie hebben geen zelf respect,
of je kunt niet knokken, als je niet kunt knokken tja dan moet je wel niks doen.
En trouwens er is niks stoers aan mij, ik doe gewoon dat wat ik moet doen, niets meer en niets minder.
Ben vast niet de enige die zo denkt.

net al karma gegeven, kan helaas niet 2 x achter elkaar aan :( maar anders had je hem nu weer :) precies

Jongens, kijk eens naar de leeftijd van GetXXL

Jongens, kijk eens naar de leeftijd van GetXXL

Ok dus jullie vinden het een hero verhaal?
Bijzonder zeg, want dat vinden wij hier niet, zo werkt dat hier nu eenmaal waar ik woon.
Trouwens ook hier hebben we marokanen die met een groep zijn so what, moet je niet door laten kisten lijkt me.

Als er twee Marokkanen je winkel binnen stappen is er altijd sprake van noodweerexces.

Maar even serieus, noodweer zal hier niet als verweer worden opgevoerd maar juist noodweerexces waar je ook buitenproportionele maatregelen kan nemen vanwege je gemoedstoestand. Of zou het niet begrijpelijk zijn dat je doorslaat als een stel idioten je man bedreigt met een vuurwapen en er waarschijnlijk de dreiging bestaat dat jij of je man wat wordt aangedaan?

Terug
Naar boven