bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou wel een vuurwapen kopen, zeker, maar niet een geweer. Ik zou iets kopen dat zeker schade aanricht, maar een kleinere kans tot doden heeft. Een geweer heeft een grotere kans. Een waterpistool is natuurlijk weer een raar voorbeeld..
Je mag gerust doorgaan, ik snap alleen totaal niet waar je heen wilt hiermee.
Je geeft mij geen uitleg op mijn vraag.
Die vrouw zag thuis op ce camera beelden dat haar man in gevaar was.
Een lindje geven die vrouw!
Ze zijn ze bewust met een vuurwapen overgegaan tot een overval.
Nu worden de rollen omgedraaid en loopt het andersom af.
Ok ik gun ze de dood niet.Maar kan er gezien de feiten die op tafel liggen
me wel ergeren aan mensen die de juwelier en ze vrouw voor moordenaar uitmaken.
1 ze pikken een scooter
2 regelen een wapen
3 beslissen welke juwelier/winkel
4 gaan er ook daadwerkelojk heen om tot een beroving over te gaan.
Zal ik doorgaan?

Ik zou wel een vuurwapen kopen, zeker, maar niet een geweer. Ik zou iets kopen dat zeker schade aanricht, maar een kleinere kans tot doden heeft. Een geweer heeft een grotere kans. Een waterpistool is natuurlijk weer een raar voorbeeld..
Ik denk dat wij het gewoon totaal niet met elkaar eens zijn, en er anders
tegen aankijken.Wat natuurlijk kan en mag.
Het heeft denk ik ook niks met het recht/wet temaken.
Ik zou ook handelen naar situatie.
Jij zou 112 bellen en afwachten of je vrouw/man er levend vanaf zou komen.(?)
Een vuurwapen = een geweer. Een geweer = een vuurwapen.
Wat een ontiegelijke k*tgeit ben jij zeg.

Een vuurwapen kan een pistool zijn, revolver, geweer.
Een geweer valt onder (hand)vuurwapen, maar niet elk vuurwapen is een geweer.
Voel je je nu beter, nu je gescholden hebt? Erg volwassen van je!

Ze zal wel een handpistool en een machinegeweer door elkaar halen![]()
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, ik vroeg om uitleg waarom dat iemand het recht heeft om diegene dood te schieten.
Ik zou er als eerste voor zorgen, als juwelier zijnde, dat ik een noodknop heb die ik kan indrukken, zodat instanties worden ingeschakeld (ja, deze bestaan wel.)
Ten tweede zou ik mezelf en partner/collega/wie dan ook wel beschermen, maar ik vond de keuze van het wapen wat te grof, wat natuurlijk ook per persoon verschillend is.
Tuurlijk handelt iedereen naar situatie, maar dat betekent niet dat het mag (ik kijk namelijk wél naar de wet).
Het mag niet.
Dat ze hierdoor haarzelf en haar man beschermde is knap, zeker! Het had ook voor hun slecht af kunnen lopen. Maar ik ben van mening dat als zit dit deed, zonder dat het valt onder noodweer (voor de wet, dus dat bepalen wij niet), ze ook haar straf moet ondergaan.
Ik zou gekozen hebben voor een vuistvuurwapen, niet voor een geweer, zoals deze personen dus wel deden (of is dit weer een fout van de media om dit te zeggen?)
Je bent toch wel capabel genoeg om de situatie een beetje invulling te geven(al betwijfel ik dit).Ik zou gekozen hebben voor een vuistvuurwapen, niet voor een geweer, zoals deze personen dus wel deden (of is dit weer een fout van de media om dit te zeggen?)
Het enige wat die 2 met elkaar gemeen hebben is een te hoog bodyfat en dat beiden te vaak posten op dbb.
hell waarom stop je niet met posten. iedereen vindt (weet) dat je idioot bent en niemand heeft er zin in om met je in discussie te gaan, ga een woordenboek corrigeren ofzo want het enige wat je doet is mierennken op definities

Dat mens heeft toch geen M4A1 of AK47 in d'r klauwen gehadJe bent toch wel capabel genoeg om de situatie een beetje invulling te geven(al betwijfel ik dit).