MuscleMeat

Vrouwen en het koken van pasta

Ik weet uit ervaring dat een echte kok zijn werk nooit mee naar huis neemt :D
Vroeger toen ik die opleiding volgde was het motto altijd dat je je werk nooit mee naar huis moet nemen.
En als ik bij maatjes kom die nu nog steeds in dat vak zitten, kom je niet verder dan een standaard pizza of andere simpele maaltijden

hij kookt 1 keer in de week en vind dit heerlijkt e doen

Van die wijven die zeggen dat ze niet kunnen koken.... K*thoeren zijn het, hoe moeilijk is het

Zelfs pasta kan mijn vriendin niet koken. Laatst een hele pan macaroni weggeflikkerd omdat het net een grote pap geworden was...

Doe het voortaan wel weer zelf.

Heb 4 jaar als kok gewerkt, zo'n beetje alleen maar mannen in de keuken en als er een vrouw stond waren ze me toch een partij sloom.. :o

En ja mannen kunnen tegenwoordig beter koken. :D

Een kok ziet koken als een hobby en niet als werk en die experimenteert dus ook wel degelijk in de eigen keuken ;) .

True. Ik ken ook geen koks die thuis niet koken. Mijn keuken is 1 groot laboratorium en de enige plek waar ik echt bezig ben met mijn hobby. Werk is technisch koken en van heel andere orde, daar ga ik geen dingen uitproberen. Ik kan me niet voorstellen dat een kok thuis met een afhaalmaaltijd zit. Dat is alsof een concert-pianist naar wutang clan luistert als ie thuis is.

Vrouwe die niet kunnen koken? :eek2:

Koken en het huishouden, dat is zo'n beetje de enige reden om nog een vriendin te nemen en zelfs dat kunnen ze tegenwoordig niet meer of ze vertikken het

Hebben h**ren ook. En als je kijkt naar hoeveel coïtus je krijgt voor de hoeveelheid geld die je uitgeeft is het nog goedkoper ook. En laten we eerlijk zijn 9 van de 10 vrouw is een h**r/sl*t of zouden het zijn hadden ze de looks ervoor gehad. De relaties betekenen tegenwoordig jack shit en tegenwoordig is het stoer om als vrouw alles onafhankelijk te doen en vooral bepaalde taken die heel normaal zijn maar nu opeens gediscrimineerd worden waaronder schoonmaken en koken te verwaarlozen om een soort rebelse k*thouding hoog te houden. Op deze manier werkt de maatschappij niet imo.

Amen bro

Hebben h**ren ook. En als je kijkt naar hoeveel coïtus je krijgt voor de hoeveelheid geld die je uitgeeft is het nog goedkoper ook. En laten we eerlijk zijn 9 van de 10 vrouw is een h**r/sl*t of zouden het zijn hadden ze de looks ervoor gehad. De relaties betekenen tegenwoordig jack shit en tegenwoordig is het stoer om als vrouw alles onafhankelijk te doen en vooral bepaalde taken die heel normaal zijn maar nu opeens gediscrimineerd worden waaronder schoonmaken en koken te verwaarlozen om een soort rebelse k*thouding hoog te houden. Op deze manier werkt de maatschappij niet imo.

Nog vers je relatie breuk? :D

niet alles kan perfect zijn aan iemand en er is altijd wel iets wat beter kan, maar om van een algemene trend te spreken ? er zijn nog genoeg vrouwen die wel nog lekker kunnen koken.

Jouw kip marinade is srs wel de lekkerste ooit z1000. Probeer al jaren hetzelfde smaakje te creeeren maar lukt gewoon niet :( Ik kijk al uit naar de eerste BBQ. Hnngg

Daarom moet je er vanaf het begin af aan geen geld aan uitgeven, als ze dan blijven hangen weet je iig dat het niet voor het geld is. En mochten ze niet blijven hangen dan heeft het je geen geld gekost.

Zelfs pasta kan mijn vriendin niet koken. Laatst een hele pan macaroni weggeflikkerd omdat het net een grote pap geworden was...

Doe het voortaan wel weer zelf.

En zo heeft ze haar zin en wordt er netjes elke avond voor haar gekookt.

faal.

Idd je kan ze altijd the basics leren, zo moeilijk is koken niet.

En het probleem van rotzooi, is ook niet zo lastig je moet alleen voorbereid ten werk gaan.

Terug
Naar boven