MuscleMeat

Vrouwen en het koken van pasta

Het zou je verbazen hoeveel mensen dat hebben :o. Ik ben daarom ook groot ( nee HUGE ) voorstander van herinvoering van kooklessen en voedingsleer op zowel basisscholen als middelbare scholen.
Zelfs schooltuintjes zijn grotendeels verdwenen en veel kinderen hebben geen flauwe notie waar groenten vandaan komen, waar ze naar smaken en waar ze goed voor zijn. Vlees is nog meer onbegrepen. Een schoolreisje naar een vee-boerderij en slachthuis lijkt me ook een aanwinst.

Strak plan met een hoop kinderen

Het enige recht van een vrouw, is het aanrecht.

;):p

Ik zie maar twee redenen eigenlijk om aan de vrouw te gaan.

Mannen kunnen tegenwoordig beter koken ben ik van mening. Zou dat komen omdat meisjes vroeger nog les kregen in huishouding bijvoorbeeld?
Gevolg van feminisme en progressivisme. De wereld zou er zogenaamd op vooruit gaan als mannen en vrouwen precies hetzelfde zouden gaan doen. Vrouwen thuis bij de kinderen zou zogenaamd ouderwets zijn en slecht voor de samenleving. Daar is nooit bewijs voor gevonden en de realiteit is dat de plaats van mannen en vrouwen in de samenleving over duizenden jaren geëvolueerd is en dat dit nu plots veranderd wordt zonder dat iemand zich heeft afgevraagd of dat wel nodig was.

Zowel de hersenen als fysiek van mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders. Elk heeft daardoor zijn specialiteiten. Vrouwen hebben een betere fijne motoriek, voelen emoties beter aan, maken liever deel uit van een team dan de leider te zijn, werken liever achter de schermen, en willen vooral zorgzaam zijn voor partner en kind. Mannen zijn beter in ruimtelijk, creatief en analytisch denken, zoeken naar rationele oplossingen, voelen zich vaak beter in een leidende of zelfstandige positie, en willen de veiligheid en overleving van partner en kind verzekeren.

Politiek correcte onzin heeft getracht deze realiteit te verdrukken en te ontkennen. We mogen geen verschillen meer zien en iedereen is gelijk. Vrouwen en mannen moeten totaal tegen hun natuur gaan leven want dat hoort zogenaamd bij de moderne levensstijl. Het gevolg is dat er geen tijd meer is voor de opvoeding van de kinderen. Overdag moeten die dan maar bij vreemden afgezet worden om er op te passen. Man en vrouw werken meer uren dan ooit tevoren en toch is het geluk van het gezin er niet echt op vooruit gegaan. De vrouw is gewoon een tweede kostwinner geworden om de steeds hogere kosten (dankzij inflatie) te kunnen dekken. Daardoor is er geen aandacht meer voor zaken als huishouden en bijv. koken.

Volgens de progressieven is dit alles een goede zaak. Toch nemen we in het Westen meer antidepressiva dan ooit tevoren, hebben we meer stress dan ooit tevoren, hebben ouders steeds minder tijd om bij hun kinderen te zijn en een goede opvoeding te voorzien. Vrouwen die bewust kiezen om gewoon huismoeder te zijn daar wordt op neergekeken. Terwijl huisvaders vaak juist als 'modern' en 'hip' worden gezien. Alles is op zijn kop gezet.

Niet zo vreemd dus dat de samenleving naar de klote aan het gaan is. Hoge werkloosheid en criminaliteit onder jongeren, tieners op Prozac die gaan moorden, ...

Maar het ging over koken :) Ja de grootste chefs zijn altijd mannen geweest, omdat je creatief moet zijn als chef. Maar vrouwen hebben het goed koken voor het gezin zeker verleerd. En dat is geen positieve evolutie.

Beetje tegenstrijdig om te beweren dat vrouwen die niet gaan werken een goede zaak is om vervolgens werklozen te laten ontgelden dat zei de economie naar de vaantjes helpen.

Snap niet wat dit met feminisme te maken heeft. Uit vrije wil zou je toch juist beter koken. Lekker werken, laat het huishouden aan iemand over die er verstand van heeft en uitgebreid kokkerellen!

Daarnaast heeft mn moeder huishoudschool gedaan, was fulltime huisvrouw en kookt nog steeds waardeloos :D

:roflol:

Die specialiteiten van Big T zie ik nu pas. Dat heeft niets met hersenen te maken, maar alles met vooroordelen.

Dat soort talenten en voorkeuren verschillen veel meer van persoon tot persoon, dan van man tot vrouw.

Gelukkig dat vrouwen zich in deze tijd niet meer aan die onzin hoeven te conformeren.

ppen kennen ze maar aardappels schillen ho maar!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Die specialiteiten van Big T zie ik nu pas. Dat heeft niets met hersenen te maken, maar alles met vooroordelen.

Dat soort talenten en voorkeuren verschillen veel meer van persoon tot persoon, dan van man tot vrouw.

Gelukkig dat vrouwen zich in deze tijd niet meer aan die onzin hoeven te conformeren.

Nou ik ken serieus geen 1 meisje van mijn leeftijd die kan koken.
Ik heb echt schokkende dingen mee gemaakt.
En vraag mij daarom af hoe de toekomst er uit ziet. Volgens mij bestaat dit alleen uit pasta met een room sausje. Maar pasta koken kunnen de meeste vrouwen al niet.

Ik ben echt van mening dat ze op de middelbare school net als gym, koken moeten invoeren bij de vrouwen. Dan geen rare turkse gerechten. Maar gewoon hollands eten.

Het is niet alleen het koken. Maar ook het huishouden. Me zus, me exen, ze maken echt een teringzooi van het huis. Ruimen niks op.

Tegenwoordig lijkt het wel of vrouwen schijt aan alles hebben. Een beetje fatsoen en rang orde mag best terug in het huis.

Hahaha, kookles voor vrouwen alleen?
Bijna al die studenten koken zo afschuwelijk. Zoals ik al zei leer je dat vanzelf.

Of niet als je er niets aan vindt. Mooi toch.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:17 ----------

Die post ging trouwens niet over koken.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, kookles voor vrouwen alleen?
Bijna al die studenten koken zo afschuwelijk. Zoals ik al zei leer je dat vanzelf.

Of niet als je er niets aan vindt. Mooi toch.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:17 ----------

Die post ging trouwens niet over koken.

Maar de meeste studentes hebben toch een moeder die goed kan koken.

Waar is het fout gegaan:(

Snap niet wat dit met feminisme te maken heeft. Uit vrije wil zou je toch juist beter koken. Lekker werken, laat het huishouden aan iemand over die er verstand van heeft en uitgebreid kokkerellen!

Daarnaast heeft mn moeder huishoudschool gedaan, was fulltime huisvrouw en kookt nog steeds waardeloos :D
hahahah same story hier met mijn moeder. Altijd beetje smakeloos ofzo..:o

En vraag mij daarom af hoe de toekomst er uit ziet. Volgens mij bestaat dit alleen uit pasta met een room sausje. Maar pasta koken kunnen de meeste vrouwen al niet.

Ik ben echt van mening dat ze op de middelbare school net als gym, koken moeten invoeren bij de vrouwen. Dan geen rare turkse gerechten. Maar gewoon hollands eten.

Het is niet alleen het koken. Maar ook het huishouden. Me zus, me exen, ze maken echt een teringzooi van het huis. Ruimen niks op.

Tegenwoordig lijkt het wel of vrouwen schijt aan alles hebben. Een beetje fatsoen en rang orde mag best terug in het huis.
Ik heb vandaag allebei gedaan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruim jij wel netjes alles op?

Dus hebben ze nooit zelf leren koken. Dit zijn een beetje de eerste probeersels. Zo eten houdt je echt niet de rest van je leven vol. Kwestie van smaak ontwikkelen en oefenen.

Dus hebben ze nooit zelf leren koken. Dit zijn een beetje de eerste probeersels. Zo eten houdt je echt niet de rest van je leven vol. Kwestie van smaak ontwikkelen en oefenen.

& sommigen willen het gewoon ook niet leren. Vriendin van me kan geen eens een ei bakken,maar het willen leren of uitproberen doet ze ook niet..:rolleyes:

bitches moeten gewoon back naar basics.

poetsen, koken en neukerij.

Hoe leeft ze dan? Altijd magnetron of afhaal?

Terug
Naar boven