- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
brood/pizza/patat/magnetron & ze heeft geluk dat in haar studentenhuis een paar studenten zijn die wel is koken voor hun allen + in de weekenden gaat ze naar haar ouders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, precies wat ik zei he.
Maar heb in een studentenstad met bijna alleen mannen gewoond en daar was het niet anders.
Jullie vrouwen snappen gewoon niet hoe aantrekkelijk het naar de man toe is, als er lekker voor hem wordt gekookt, voor de meeste mannen een échte turn on, waarna je zeker ook beloond zal worden![]()
Jullie vrouwen snappen gewoon niet hoe aantrekkelijk het naar de man toe is, als er lekker voor hem wordt gekookt, voor de meeste mannen een échte turn on, waarna je zeker ook beloond zal worden![]()
Je begint al met ad hominem, jammer toch weer.
Die specialiteiten van Big T zie ik nu pas. Dat heeft niets met hersenen te maken, maar alles met vooroordelen.
Dat soort talenten en voorkeuren verschillen veel meer van persoon tot persoon, dan van man tot vrouw.
Gelukkig dat vrouwen zich in deze tijd niet meer aan die onzin hoeven te conformeren.
Niets met hersenen te maken he, ok ik lul dus maar wat. Ok. Ik stel voor dat je je eens verdiept in de verschillen tussen vrouwelijke en mannelijke hersenen. Ik post nooit over een onderwerp als ik dat niet eerst gedaan heb namelijk.Ik heb gewoon een aantal verschillen opgenoemd die wetenschappelijk bewezen zijn. Deze hebben te maken met hoe de hersenen structureel verschillen.Feminisme is ook niet verplicht moeten werken als vrouw, maar die vrijheid hebben. Als je nu eenmaal niet zo verzorgend ingesteld bent of het onzin vindt dat je alleen op moet draaien voor het huishouden en het verzorgen van de kinderen.
In hoeverre die verschillen tussen man en vrouw aangeleerd of aangeboren zijn is nog nooit bewezen. Ben benieuwd waar jij anders leest.

Ik kook al een paar jaar lang elke dag voor mezelf. Thuis ook altijd meegeholpen in de keuken
Thuis kookte pap 8 van de 10 keer, vooral omdat me mam het niet leuk vind
Mijn huidige vriendin vindt er ook weinig aan, dus ik zal denk ik nog heel mijn leven koken
Komt dus goed uit dat ik het heel erg leuk vind om te doen en er redelijk goed in ben al zeg ik het zelf
10% en ook een kleiner lichaam
---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 22:21 ----------
Als ik trouwens s lees over verschillen, heb ik duidelijk mannenhersenen. Kan dat?
Alleen wat emotioneel instabiel![]()
Lijkt me sterk dat dat opeens verandert, maar spreek je over een paar jaar wel.
Hoe bedoel je 'hetzelfde doen'?
Hahaha, precies wat ik zei he.
Maar heb in een studentenstad met bijna alleen mannen gewoond en daar was het niet anders.