XXL Nutrition

Vrouwen en het koken van pasta

Jullie vrouwen snappen gewoon niet hoe aantrekkelijk het naar de man toe is, als er lekker voor hem wordt gekookt, voor de meeste mannen een échte turn on, waarna je zeker ook beloond zal worden;)

Ik bleef gisteren eten bij mijn vriendin & haar kotgenote.

Pasta met philadelphia kaas in de pot met spekblokjes & diepvries spinazie.

Vandaag was het blijkbaar pasta met philadelphia kaas en zalm.

Topic bewezen.

Hahaha, precies wat ik zei he.

Maar heb in een studentenstad met bijna alleen mannen gewoond en daar was het niet anders.

Jullie vrouwen snappen gewoon niet hoe aantrekkelijk het naar de man toe is, als er lekker voor hem wordt gekookt, voor de meeste mannen een échte turn on, waarna je zeker ook beloond zal worden;)

Dit, liefde van een man gaat door de maag zeggen we dan.

• Topic Starter Topic Starter

Idd best hnnggg.

Lekker gebakken biefstukje. Met gebakken aardappels

=Test verhogend

:roflol:

Die specialiteiten van Big T zie ik nu pas. Dat heeft niets met hersenen te maken, maar alles met vooroordelen.

Dat soort talenten en voorkeuren verschillen veel meer van persoon tot persoon, dan van man tot vrouw.

Gelukkig dat vrouwen zich in deze tijd niet meer aan die onzin hoeven te conformeren.
Je begint al met ad hominem, jammer toch weer. :) Niets met hersenen te maken he, ok ik lul dus maar wat. Ok. Ik stel voor dat je je eens verdiept in de verschillen tussen vrouwelijke en mannelijke hersenen. Ik post nooit over een onderwerp als ik dat niet eerst gedaan heb namelijk.

Talenten verschillen uiteraard ook van persoon tot persoon. Maar het gaat hier dus over meer dan individuele verschillen.

De ironie is dat vrouwen zich nog nooit zo geconformeerd hebben als tegenwoordig. Vroeger deden ze gewoon waar ze goed in waren en gelukkig van werden, nu conformeren ze aan het politiek correcte denken van politici, feministen, progressieven. Er zijn zelfs studies die aantonen dat vrouwen nu ongelukkiger zijn dan vroeger. Als ik me niet vergis is dit ook op DBB gepost.

Zeg ik hiermee dat ik vrouwen altijd beter huismoeder worden? Natuurlijk niet. Er zullen altijd vrouwen en mannen zijn die een individuele keuze maken waarmee ze gelukkiger worden. Waar het om gaat is dat het idee dat vrouwen en mannen volledig hetzelfde zijn complete onzin is. En de vaststelling dat de samenleving er niet noodzakelijk op vooruit gaat als beide ouders werken en minder tijd investeren in hun kinderen.

Feminisme is ook niet verplicht moeten werken als vrouw, maar die vrijheid hebben. Als je nu eenmaal niet zo verzorgend ingesteld bent of het onzin vindt dat je alleen op moet draaien voor het huishouden en het verzorgen van de kinderen.

In hoeverre die verschillen tussen man en vrouw aangeleerd of aangeboren zijn is nog nooit bewezen. Ben benieuwd waar jij anders leest.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 21:05 ----------

Geen ad hominem trouwens; gewoon een manier van verwijzen, daar ik geen zin had om te quoten.

Feminisme is ook niet verplicht moeten werken als vrouw, maar die vrijheid hebben. Als je nu eenmaal niet zo verzorgend ingesteld bent of het onzin vindt dat je alleen op moet draaien voor het huishouden en het verzorgen van de kinderen.

In hoeverre die verschillen tussen man en vrouw aangeleerd of aangeboren zijn is nog nooit bewezen. Ben benieuwd waar jij anders leest.
Ik heb gewoon een aantal verschillen opgenoemd die wetenschappelijk bewezen zijn. Deze hebben te maken met hoe de hersenen structureel verschillen.

Misschien denk jij dat ik hiermee wil aantonen dat vrouwen minder kunnen, maar dat is het punt niet. Het gaat gewoon over de evolutie van de hersenen over miljoenen jaren. Het resultaat is dat dit een effect heeft op hoe mannen en vrouwen denken en waar ze beter in zijn.

Wat feminisme betreft heb je natuurlijke ook verschillende stellingen van gematigd tot radicaal. Maar feminisme op zich is een totaal onzinnige ideologie. Het is namelijk geen neutrale houding, het is een houding die stelt dat vrouwen beter zijn dan mannen of tenminste altijd alles kunnen wat mannen kunnen. Dit is aantoonbaar complete onzin.

Het enige wat telt is dat individuele rechten gerespecteerd worden. Dat elk individu vrij is en door de wet op gelijke manier behandeld wordt.

Ik ben het volledig eens als je stelt dat elke vrouw zich vrij moet voelen om een eigen keuze te maken (spreekt voor zich) maar helaas worden mensen gehersenspoeld om op een bepaalde manier te denken. En ik stel alleen vast dat die zogenaamde vooruitgang vaak juist een achteruitgang is.

Het gaat me niet om beter of minder kunnen, het gaat me om een soort anti-feministische golf die de laatste jaren populair aan het worden is. Niet alleen op dit forum hoor.
Feminisme heeft prachtige dingen gebracht, baas in eigen buik bijvoorbeeld. En de mogelijkheid voor vrouwen om ambities en een carriere te hebben.

Het betekent ook niet dat man en vrouw gelijk zijn, maar wel dat een vrouw hetzelfde werk net zo goed kan doen op haar manier. Nog buiten het feit dat er maar weinig gemiddelde hersenen zijn, en het onzin is om daar dus onderscheid op te maken of iemand te vertellen wat hij/zij 'hoort' te doen, kunnen of willen.

Ik zie niet in waarom dat een achteruitgang kan zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 21:57 ----------

Kinderen aan hun lot overlaten omdat je beide veel werkt, heeft trouwens niets met feminisme te maken. Die verantwoordelijkheid kan je prima delen.

het is toch feitelijk bewezen dat vrouwen 20% minder hersenmassa hebben dan mannen. :D

10% en ook een kleiner lichaam ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 22:21 ----------

Als ik trouwens s lees over verschillen, heb ik duidelijk mannenhersenen. Kan dat?
Alleen wat emotioneel instabiel :D

Ik kook al een paar jaar lang elke dag voor mezelf. Thuis ook altijd meegeholpen in de keuken
Thuis kookte pap 8 van de 10 keer, vooral omdat me mam het niet leuk vind
Mijn huidige vriendin vindt er ook weinig aan, dus ik zal denk ik nog heel mijn leven koken ;)

Komt dus goed uit dat ik het heel erg leuk vind om te doen en er redelijk goed in ben al zeg ik het zelf

Ik kook al een paar jaar lang elke dag voor mezelf. Thuis ook altijd meegeholpen in de keuken
Thuis kookte pap 8 van de 10 keer, vooral omdat me mam het niet leuk vind
Mijn huidige vriendin vindt er ook weinig aan, dus ik zal denk ik nog heel mijn leven koken ;)

Komt dus goed uit dat ik het heel erg leuk vind om te doen en er redelijk goed in ben al zeg ik het zelf

wat niet koken ik zou d'r meteen 2 stoten verkopen, de keuken in b*ch wat nee.

10% en ook een kleiner lichaam ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 22:21 ----------

Als ik trouwens s lees over verschillen, heb ik duidelijk mannenhersenen. Kan dat?
Alleen wat emotioneel instabiel :D

Neh. Ik dacht ook tot mijn 30e ongeveer dat ik gewired was als een man. Dan komen er wat dingen op je pad en dan realiseer je je hoe belangrijk je vrouw zijn is en waarom die traditionele rollen zo functioneel zijn. Ik zeg daarmee niet dat het hebben van ambities en dromen daarmee maar de plee in moet, dat kan wel degelijk naast elkaar bestaan. Maar mannen en vrouwen zijn niet gelijk, gaan ze nooit worden en vrouwen zijn niet gemaakt om hetzelfde te doen.

Ik ben een kind van twee ondernemers. Ik heb werkelijk nooit iets goeds gezien in die emancipatie en had een moord gedaan voor een traditionele moeder.

Lijkt me sterk dat dat opeens verandert, maar spreek je over een paar jaar wel.

Hoe bedoel je 'hetzelfde doen'?

Lijkt me sterk dat dat opeens verandert, maar spreek je over een paar jaar wel.

Hoe bedoel je 'hetzelfde doen'?

We zijn fysiek, mentaal en emotioneel anders. Dat maakt dat we nooit iets hetzelfde kunnen doen. Je kunt dezelfde taak wel vervullen, maar het zal altijd anders uitgevoerd worden.
Het effect van ogenschijnlijk simpele materie als voeding is zelfs anders en bijvoorbeeld ook de manier waarop we op stress reageren

Uitzonderingen daargelaten, denk ik dat je als vrouw alles kan wat een man ook kan, maar nooit hetzelfde.

Terug
Naar boven