Fitness Seller

VRT nieuws: "Antwerpse fitnessclub weigert allochtonen"

spiertje16 zei:
Ja he
allemaal gelogen en propaganda
en net zoals alle n*gers slecht zijn
toch?? toch??:rolleyes:

wel een beetje flauw spiertje om mijn bro nega te geven .

als jij als agent over straat loopt en je ziet een kerel met een lonsdale shirt
ga je die dan ook neerknallen ;)

snap je wat ik bedoel ? , gebruik je lichaam voor vrede en je woorden als wapen

Nee, je begrijpt me verkeerd, vind alleen dat er belangrijkere dingen in het nieuws mogen komen.
Ps: is idd allemaal linkse propaganda maar dat is nu eenmaal mijn mening hé.

Negatieve karma geven puur en alleen omdat iemand een andere mening heeft. In het Samenleving en politiek subforum lopen de spanning soms hoog op. Soit, maar laat dat geen reden zijn om kinderachtig negatieve karma te geven al dan niet vergezeld met hatelijke opmerkingen.

Je laat je wel kennen hé spiertje

Jij vindt het geen groot nieuws, maar misschien andere wel.
Wat vind jij dan groot nieuws dan, een jongentje die inelkaar geslagen is door 3 man met grote letters op de voorpagina. Misschien vinden andere mensen dat geen groot nieuws.

het leven zou maar saai zijn indien iedereen overeenkwam ???

Het mag eigenlijk niet, maar ik ben wel bereid om extra te betalen voor een club die er zo'n beleid op nahoudt.

Deze week liepen er in mijn gym ook twee marokkaantjes rond. De een met een spijkerjasje, matje etc etc echt zo'n typetje dat je liever kwijt dan rijk bent.
De ander was een lief jochie met een schattig grijs joggingpakje aan. Die keek zelfs met grote ogen toen ik met mijn miezerige 100k DL in de weer was.
Maar goed, hoe aandoenlijk het ook was, ik was blij dat ze weg waren en ben gelijk gaan kijken of mijn tas er nog lag. Die lag er nog hoor. Dit waren echt de eerste marokkanen in mijn gym. Vreemde gewaarwording.

Even los van mijn anekdote maar weer eens on-topic. Het is dom om zo'n beleid er op na te houden. Maak er dan inderdaad een besloten club van of alleen een abo op uitnodiging. Hopelijk heeft de man een goede advocaat, lult die hem eruit en kan hij op een andere constructie verdergaan.

Silva zei:
Jij vindt het geen groot nieuws, maar misschien andere wel.
Wat vind jij dan groot nieuws dan, een jongentje die inelkaar geslagen is door 3 man met grote letters op de voorpagina. Misschien vinden andere mensen dat geen groot nieuws.

Doet mij denken aan de reden waarom allochtonen worden geweigerd in sommige discoteken. Dit is meestal niet zonder reden, en die zijn ook bij ons allemaal bekend,en om dan stiekem met een verborgen kamera te gaan filmen om aan te tonen hoe racistisch de autochtone bevolking wel is, om het vervolgens op het te laten zien op het avondnieuws vind ik ronduit belachelijk.
Maar nogmaals dat is mijn mening.

Greetzzz.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals hier reeds gezegd: "Als je het gedrag van de eigenaar goedkeurd ben je nog nooit zelf gediscrimineerd geweest."

Wel, ik ben nog nooit gediscrimineerd geweest, maar ik heb wel al een paar keer problemen gehad met marrokanen. En het feit dat ik er niet ieder weekend heb, ligt aan het feit dat ik naar beneden kijk als ik passeer... En ik woon dan nog in Kortrijk, niet in Antwerpen waar het waarschijnlijk 100 keer erger is.

Als die uitbater het nodig acht om geen marrokanen toe te laten is dat zijn recht vind ik. Hij is het die z'n clieënteel zal verliezen... En had ie het rechtuit gezegd had ie vast en zeker nog veel vroeger voor de rechter gedaagd zijn... Dat denk ik...

koetje zei:
wel een beetje flauw spiertje om mijn bro nega te geven .

als jij als agent over straat loopt en je ziet een kerel met een lonsdale shirt
ga je die dan ook neerknallen ;)

snap je wat ik bedoel ? , gebruik je lichaam voor vrede en je woorden als wapen

Is de eerste keer dat ik negatieve karma uitdeel
die had hij namelijk nog tegoed over zijn opmerking dat als een n*ger een mooi huis zou krijgen hij hem toch zowiezo zou verliezen en alsnog de criminaliteit zou ingaan ik vond het een schandalige opmerking en zeker neg karma waard
ik laat me zeker kennen en jij ook
meestal hou ik me afstandelijk als het gaat om zaken als integratie/geloof/cultuur/ buitenlanders.
Maar zaken zoals weigeren op huidskleur dan raak je toch een snaar bij mij
omdat ik dit TE vaak heb moeten ervaren
ik heb al vaker jouw opmerkingen gezien naar je donkere ''medelanders'' toe
en sommige gingen wel heel erg ver
en daarom vind ik dat je neg karma verdient omdat ik het absoluut niet mee eens ben op de wijze waarop jij je uit
mag ik daarbij toevoegen dat ik me een tijdje lang vertoefd heb ik ''extreem rechtse kringen'' en menig hardcore party's ben afgeweest(moh nightmare hellraiser)
jaja spiertje de hiphopper gewoonweg om te kijken hoe dat nou was
en gvd wat heb ik daar goede vriende(ook slechte) gemaakt!!!!! en allemaal kaal en lonsdale gekleed
de verwijzing zowiezo naar lonsdale fred perry zegt mij TOTAAL niks en zal mij ook nooit iets zeggennet zoals elke andere kledingstuk
zodra het illegaal is zal het mij wat doen
blijft het beperkt tot binnen de wet zul je niks van me horen

Dat klinkt als een talent voor de politie!

D. zei:
Dat klinkt als een talent voor de politie!

een dienstdoende opsporingsambtenaar hoort zich tijdens zijn dienst geheel neutraal te vormen
als politiefunctionaris behoor je zoveel mogelijk een onpartijdige status uit te stralen. Dus geen uiterlijke kenmerken op en dat geld ook voor verbaal
onpartijdigheid en gelijkheid moet worden gewaarbord
dit geld uiteraard niet in vrije tijd maar ook dan hoor jij je uitspraken binnen de limiet van de wet te houden

spiertje16 zei:
Is de eerste keer dat ik negatieve karma uitdeel
Ik krijg geregeld neg karma van jou en dat vind ik niet lief :(
spiertje16 zei:
die had hij namelijk nog tegoed over zijn opmerking dat als een n*ger een mooi huis zou krijgen hij hem toch zowiezo zou verliezen en alsnog de criminaliteit zou ingaan ik vond het een schandalige opmerking en zeker neg karma waard
Sorry, anders moet je een lijstje maken met opmerkingen die wel door de beugel kunnen volgens jou.:rolleyes:
spiertje16 zei:
ik laat me zeker kennen en jij ook
meestal hou ik me afstandelijk als het gaat om zaken als integratie/geloof/cultuur/ buitenlanders.
Maar zaken zoals weigeren op huidskleur dan raak je toch een snaar bij mij
omdat ik dit TE vaak heb moeten ervaren
ik heb al vaker jouw opmerkingen gezien naar je donkere ''medelanders'' toe
en sommige gingen wel heel erg ver
en daarom vind ik dat je neg karma verdient omdat ik het absoluut niet mee eens ben op de wijze waarop jij je uit
Als je me beter zou leren kennen zou je zien dat ik eigelijk een hele lieve jongen ben.:heart:
spiertje16 zei:
mag ik daarbij toevoegen dat ik me een tijdje lang vertoefd heb ik ''extreem rechtse kringen''
Stop, stop, genoeg!! :roflol: :roflol: :roflol:

twjunk zei:
Ik krijg geregeld neg karma van jou en dat vind ik niet lief :(
Sorry, anders moet je een lijstje maken met opmerkingen die wel door de beugel kunnen volgens jou.:rolleyes:
Als je me beter zou leren kennen zou je zien dat ik eigelijk een hele lieve jongen ben.:heart:

Stop, stop, genoeg!! :roflol: :roflol: :roflol:

jaja lekker kinderachtig weer:rolleyes: :D
mischien ken ik je idd niet goed genoeg maar ik kan alleen oordelen naar je post
en dat je een hele live jongen bent zal ik zeker niet betwijfelen:D

Het kan natuurlijk eigenlijk niet, en brengt al helemaal de oplossing van het allochtonenprobleem niet dichterbij. Maar ik denk niet dat het voortkwam uit een afkeer van bruine huidjes, eerder zal het een oorzaak-gevolg maatregel geweest zijn. Wat ik maar wil zeggen is dat de term 'racisme' vaak ten onrechte wordt gebruikt. Het gaat bijna altijd om een rationele bedrijft beslissing in dit soort gevallen.

Ik wil ze wel zien als ze Ronnie aan de deur moeten vertellen dat hij niet naar binnen mag :D

kliertje16 is inderdaad de grootste moraalridder. Omdat hij geen humor heeft, bestempelt hij mensen ook nog als rascist.

gewoon weigeren, anders bljven de anderen weg en heb je zo'n klote school waar je als eigenaar niet meer te vertellen hebt. Ik heb zo al 2 gym in Den Haag naar de klote zien gaan.

ik ken een club waar hardcore BB-ers worden geweigerd, omdat het niet aan hun ideaalbeeld voldoet.

Zo'n mieterig trendy health-center clubje, jullie kennen dat wel. Maar dat is dus in principe ook racisme.

RubenSossa zei:
ik ken een club waar hardcore BB-ers worden geweigerd, omdat het niet aan hun ideaalbeeld voldoet.

Zo'n mieterig trendy health-center clubje, jullie kennen dat wel. Maar dat is dus in principe ook racisme.

Discriminatie bedoel je :D

:mier:

Terug
Naar boven