AndroidHealthClinic

Waar krijg jij puistjes van?

Van varkensvlees.

chocola

Hoge dosis test

meer dan 0.5L melk per dag, ongezonde vette dingen zoals frituur en hoge eiwit inname uit vooral zuivel producten.

ik krijg volgens mij van alles puistejes, alleen valt het op het moment wel.
alleen het zal wel weer erger worde de komende tijd denk ik :(

Door zuivel (srs) ik neem geen whey nu en het is minder geworden

whey perfection, maar komt gewoon door alle whey behalve whey van eieren erwten etc

Van teveel aan mijn beer te sleuren.

wat mij opgevallen is is dat ik na een flink feest (festival) wel wat puistjes heb..

Ik heb ook erg veel last van puistjes, eigenlijk al wel 5 jaar.. maar nu ik een half jaar bezig ben met fitness wordt het er niet beter op, integendeel. Mijn zuivelinname ligt dan ook erg hoor, hier wil ik nu iets aan gaan doen. Ik lees wel eens dat mensen soja-melk drinken? Dit helpt niet toch? En als ik melk nou schrap op een dag, maar alsnog het hele bakje kwark, kaas op brood.. en ik eet bijna elke dag brinta, met melk.... En heeft iemand enig idee of je ook puisten krijgt van shakes? Deze neem ik nog niet maar het is toch melk-eiwit? Heeft dit dan hetzelfde effect als melk? Voor de rest neem ik regelmatig magnesium, zink en capsules met visolie concentraat/Bemagie olie/lijnzaadolie/natuurlijke vitamine E. Ook talloze crémes, gels werken niet..

wat goed is voor je huid minsetns 2 liter water drinken per dag

Ik heb ook erg veel last van puistjes, eigenlijk al wel 5 jaar.. maar nu ik een half jaar bezig ben met fitness wordt het er niet beter op, integendeel. Mijn zuivelinname ligt dan ook erg hoor, hier wil ik nu iets aan gaan doen. Ik lees wel eens dat mensen soja-melk drinken? Dit helpt niet toch? En als ik melk nou schrap op een dag, maar alsnog het hele bakje kwark, kaas op brood.. en ik eet bijna elke dag brinta, met melk.... En heeft iemand enig idee of je ook puisten krijgt van shakes? Deze neem ik nog niet maar het is toch melk-eiwit? Heeft dit dan hetzelfde effect als melk? Voor de rest neem ik regelmatig magnesium, zink en capsules met visolie concentraat/Bemagie olie/lijnzaadolie/natuurlijke vitamine E. Ook talloze crémes, gels werken niet..

Ik ben sinds de geboorte allergisch voor melk. Ik kom met gemak aan mn calorieën en drink niets anders dan water. Je bent overgevoelig voor lactose. Vriend van me had het ook. schrap alles waar melk in zit voor een week uit je schema en kijk wat het met je doet.

Kapsalon

Terug
Naar boven