Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom jij aan je calorieën dan? Ik kan een blikje tonijn gaan eten, maar dit is ook weer niet gezond om dit elke dag te nemen lijkt me..Ik ben sinds de geboorte allergisch voor melk. Ik kom met gemak aan mn calorieën en drink niets anders dan water. Je bent overgevoelig voor lactose. Vriend van me had het ook. schrap alles waar melk in zit voor een week uit je schema en kijk wat het met je doet.
Waarom tonijn niet, en elke dag melk wel ok? (Schiet overigens niet op om met tonjijn aan je cals proberen te komen, daar is weer andere zooi voor, maar da's een ander verhaal.)Hoe kom jij aan je calorieën dan? Ik kan een blikje tonijn gaan eten, maar dit is ook weer niet gezond om dit elke dag te nemen lijkt me..
Melk wordt over het algemeen veel geconsumeerd, halve liter per dag de max? En 4x tonijn per week las ik hier ergens.. maar vertel dan waar ik me calorieën vandaan moet halen zonder zuivel? En 15 à 20(!!??) pillen per dag is niet te veel? Ik heb aantal jaar geleden zelfs antibioticum gehad voor mijn acne, maar dit is best heavy. En allerlei producten.. maar niets helpt echt.. ik ga denk ik maar weer eens langs de huisarts voor iets.Voor zover ik heb kunnen ontdekken, van eiwitrijk eten in het algemeen.
Biergist (van AH) brengt voor mij redding; een pilletje of 15 à 20 per dag. Een paar dagen aan de lage kant en de wannabee puistejs beginnen weer op te komen.
Waarom tonijn niet, en elke dag melk wel ok? (Schiet overigens niet op om met tonjijn aan je cals proberen te komen, daar is weer andere zooi voor, maar da's een ander verhaal.)
wat goed is voor je huid minsetns 2 liter water drinken per dag
Melk wordt over het algemeen veel geconsumeerd, halve liter per dag de max? En 4x tonijn per week las ik hier ergens.. maar vertel dan waar ik me calorieën vandaan moet halen zonder zuivel? En 15 à 20(!!??) pillen per dag is niet te veel? Ik heb aantal jaar geleden zelfs antibioticum gehad voor mijn acne, maar dit is best heavy. En allerlei producten.. maar niets helpt echt.. ik ga denk ik maar weer eens langs de huisarts voor iets.