Je moet eens wat historische verslagen bestuderen.
Ik zie telkens dezelfde fallacy terugkomen in je argumenten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Is–ought_problem
Hoe weet jij wat god wilt en moet doen? Waarom weet jij het beter?
Ik zie hier telkens terugkomen dat je alles beter DENKT te weten. Helaas blijkt ieder keer dat je dit allemaal nergens op baseert.
Je hebt helemaal geen bewijs.
(ik vraag hier continu om maar je komt keer op keer met aannames. Of je komt met de argumenten van answering-islam, wiki-islam, waarna ik gemakkelijk aantoon dat die volstrekt belachelijk zijn. Wanneer ik laat zien waarom het niet klopt. Ben je opeens stil. Geef gewoon toe dat je geen bewijs hebt voor de claims/aannames die jij maakt).
Aanname numer 3001
Gast je moet echt stoppen met al die aannames die je hebt. Is echt niet normaal.
Ik baseer alles op het bewijs!!
Ik luister en kijk altijd ook zelf naar het bewijs.
Hier heb je een korte samenvatting over de evolutie theorie (ja ik heb dit van een youtuber wordt maar gek, ik heb het zelf gecheckt en het klopt wat er wordt gezegd. Ik heb zelfs voor ieder claim het bewijs):
Brief history of Evolution Theory: First, Charles Darwin accepted the fact that fossil evidence strongly disapprove of evolution (read Origins of Species).
Next, modern science further proved Darwins doubts. We discovered that the earliest animals on earth (in Cambrian) were already very complex so evolution is already impossible at this point. Also, we've never found even one missing link (half-evolved animal). Darwin said this is fatal to his theory so some famous douchebags falsified evidences like the Piltdown Man which was discovered to be fake after 30 years of being displayed in museum.
Now, modern evolutionists accepted the fact that the missing links are still missing, but they now claim that animals suddenly evolved in an instant without leaving any transitional forms due to the Hox genes and/or some sort of cosmic radiation that caused some magical super perfect programming in DNA. Of course, this "hypothesis" is crap, so they now went back to the issue of missing links. But now they don't know what a missing link is. They are turning science into a huge circus of excuses and false evidences. I have high respect for sir Dawkins but he's one of the biggest closed-minded excuse machine ever. Always spouting excuses without producing any evidence.
Ik ben even kritisch geweest. God weet dit ga dus ook geen moeite doen om dit te bewijzen.
Ik ben blind door mijn geloof?
Gast ik kijk naar het bewijs. En heb mijn keuzen om te "geloven" in islam en een god op feiten gebaseerd.
Ik daag jouw uit!! waarom is de islam niet van god? Bewijs dat maar.
Met "harde bewijs" heb je inderdaad aangetoond dat ik een bericht van een youtuber heb gebruikt. Ik schaam mer erook niet voor.
MAAR YASMINE JE MOET BEGRIJPEN YOUTUBE IS GEEN FORUM!!!!!!!
Je claimt dat ik alles van andere fora haal. En dit klopt niet.
Tot nu toe heb je alleen laten zien dat je bullcrap praat. Waar is je bewijs gast.
Kom met bewijs.
Dan zal ik die beoordelen en hoor je of ik je gelijk geef of niet.
Jawel als je dit kan bewijzen geef ik het toe. Het is zo simpel als dat.
Je doet het tegenovergestelde Yasmine.
Misschien zouden de dingen anders zijn, als je had geweten waar je over praat.
Nog meer bullcrap(ongefundeerde aannames) die je rondspuit.
Ik ken genoeg bekeerlingen die zich niet willen bewijzen of streng religieus zijn. Ze accepteren wel de waarheid van de islam. Maar accepteren ook (in tegenstelling tot jouw) hun eigen tekortkomingen. (moeite met eten, gebed volgen, sex, etc.) Wat je wilt is ondergeschikt aan de feiten!!!!
Geef gewoon toe dat je verkeerd zit. We maken allemaal fouten niet iedereen is perfect of weet alles.
Dit slaat echt nergens op!
Geef me maar 1 reden waarom ik volgens jouw gebanned dient te worden!