AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Censuur zorgt voor radicalisering omdat ze zich dan opstellen als slachtoffer. Ze gaan dan "ondergronds" en radicaliseren verder omdat er geen rationele tegenargumentatie meer gehoord wordt. Snap je?

Ik denk wel dat als je gelooft wat TheDeen verkondigt je sowieo een vogel voor de kat bent..

Je moet eens wat historische verslagen bestuderen.

Ik zie telkens dezelfde fallacy terugkomen in je argumenten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Is–ought_problem

Hoe weet jij wat god wilt en moet doen? Waarom weet jij het beter?

Ik zie hier telkens terugkomen dat je alles beter DENKT te weten. Helaas blijkt ieder keer dat je dit allemaal nergens op baseert.

Je hebt helemaal geen bewijs.

(ik vraag hier continu om maar je komt keer op keer met aannames. Of je komt met de argumenten van answering-islam, wiki-islam, waarna ik gemakkelijk aantoon dat die volstrekt belachelijk zijn. Wanneer ik laat zien waarom het niet klopt. Ben je opeens stil. Geef gewoon toe dat je geen bewijs hebt voor de claims/aannames die jij maakt).

Aanname numer 3001

Gast je moet echt stoppen met al die aannames die je hebt. Is echt niet normaal.

Ik baseer alles op het bewijs!!

Ik luister en kijk altijd ook zelf naar het bewijs.

Hier heb je een korte samenvatting over de evolutie theorie (ja ik heb dit van een youtuber wordt maar gek, ik heb het zelf gecheckt en het klopt wat er wordt gezegd. Ik heb zelfs voor ieder claim het bewijs):

Brief history of Evolution Theory: First, Charles Darwin accepted the fact that fossil evidence strongly disapprove of evolution (read Origins of Species).

Next, modern science further proved Darwins doubts. We discovered that the earliest animals on earth (in Cambrian) were already very complex so evolution is already impossible at this point. Also, we've never found even one missing link (half-evolved animal). Darwin said this is fatal to his theory so some famous douchebags falsified evidences like the Piltdown Man which was discovered to be fake after 30 years of being displayed in museum.

Now, modern evolutionists accepted the fact that the missing links are still missing, but they now claim that animals suddenly evolved in an instant without leaving any transitional forms due to the Hox genes and/or some sort of cosmic radiation that caused some magical super perfect programming in DNA. Of course, this "hypothesis" is crap, so they now went back to the issue of missing links. But now they don't know what a missing link is. They are turning science into a huge circus of excuses and false evidences. I have high respect for sir Dawkins but he's one of the biggest closed-minded excuse machine ever. Always spouting excuses without producing any evidence.

Ik ben even kritisch geweest. God weet dit ga dus ook geen moeite doen om dit te bewijzen.

Ik ben blind door mijn geloof?

Gast ik kijk naar het bewijs. En heb mijn keuzen om te "geloven" in islam en een god op feiten gebaseerd.

Ik daag jouw uit!! waarom is de islam niet van god? Bewijs dat maar.

Met "harde bewijs" heb je inderdaad aangetoond dat ik een bericht van een youtuber heb gebruikt. Ik schaam mer erook niet voor.

MAAR YASMINE JE MOET BEGRIJPEN YOUTUBE IS GEEN FORUM!!!!!!!

Je claimt dat ik alles van andere fora haal. En dit klopt niet.

Tot nu toe heb je alleen laten zien dat je bullcrap praat. Waar is je bewijs gast.

Kom met bewijs.

Dan zal ik die beoordelen en hoor je of ik je gelijk geef of niet.

Jawel als je dit kan bewijzen geef ik het toe. Het is zo simpel als dat.

Je doet het tegenovergestelde Yasmine.

Misschien zouden de dingen anders zijn, als je had geweten waar je over praat.

Nog meer bullcrap(ongefundeerde aannames) die je rondspuit.

Ik ken genoeg bekeerlingen die zich niet willen bewijzen of streng religieus zijn. Ze accepteren wel de waarheid van de islam. Maar accepteren ook (in tegenstelling tot jouw) hun eigen tekortkomingen. (moeite met eten, gebed volgen, sex, etc.) Wat je wilt is ondergeschikt aan de feiten!!!!

Geef gewoon toe dat je verkeerd zit. We maken allemaal fouten niet iedereen is perfect of weet alles.

Dit slaat echt nergens op!

Geef me maar 1 reden waarom ik volgens jouw gebanned dient te worden!

Hier staat zo veel onzin in dat het echt niet mogelijk is om op ieder idioot argument te antwoorden. Het haalt nks uit en is tijdverspilling. Je circulair denken doet je de domste dingen zeggen. De Koran is waar omdat de Koran zegt dat die waar is. 4

Je spreekt over het lezen van historische verslagen. Welke verslagen zijn dat dan? De hadieth? Die zijn bewezen onbetrouwbaar.

Je zegt dat charles darwin twijfelde door "the fossil record". Ondertussen zijn we meer dan 100 jaar verder en weten we waar hij fouten heeft gemaakt, gaten die ondertussen zijn opgevuld, door de fossielen, maar ook en vooral door de DNA analyses. Je moet echt beter je huiswerk maken.
Je voorbeeld om aan te tonen dat de wetenschap soms bedriegers bevat is een mooi voorbeeld VOOR de wetenschap want dat toont aan dat dankzij peer review en de evolutie van de wetenschap, alle leugens en bedrog uiteindelijk uitkomen. Je moet echt eens leren wat de wetenschappelijke methode vandaag de dag inhoudt.

Ik blijf het herhalen; de koran staat vol fouten: fouten in de embryologie, de big bang, tegenstrijdigheden,...de volgorde van de schepping, om nog maar te zwijgen over de walgelijke moraal.

God is op feiten gebaseerd? Welke feiten? Ik moet bewijzen dat god niet bestaat? Dit vragen toont aan dat je niks weet van wetenschap. De bewijslast ligt bij jou. Kan jij bewijzen dat er nergens op deze aarde een olifant rondloopt met een derde oor?

Je zegt dat ik bull crap praat en geen bewijzen aanhaal maar alle bewijzen zijn gebaseerd om wat uit de Koran en de hadieth komt. Dus gewoon zeggen:" je weet niet waar je over praat, je praat onzin, bla bla bla, " is heel zwak.

Je kan de islam en de Koran op geen enkele ernstige manier rationeel gaan bewijzen of verdedigen.

Meh, dat hij geen fl**ker van wetenschap, logica of filosofie weet heb ik al meerdere malen aangetoont. Full crocoduck gaan kan er dan wel nog bij.

hij weet niet wat bewijs is, heeft ie zelf duidelijk gemaakt toen ik aan hem vroeg wat bewijs is.

het hele concept snapt ie niet.

Op het gebied van de evolutieleer is thedeen even ver als mijn neefje van 10

"Huuuuu missing links huuuu"

Nee want de mutatie van DNA is toevallig niet een van de kernfactoren van evolutie domme snol

Op het gebied van de evolutieleer is thedeen even ver als mijn neefje van 10

"Huuuuu missing links huuuu"

Nee want de mutatie van DNA is toevallig niet een van de kernfactoren van evolutie domme snol

tijdje terug eentje op bb.com die beweerde dat DNA niet kon veranderen :roflol:

Lees mijn reactie wat beter. Misschien dat het dan tot je doordringt.

Hier een stuk tekst van wikipedia (effe om snel aan te tonen dat jullie jackshit weten):

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossil

Because of the incompleteness of the fossil record, there is usually no way to know exactly how close a transitional fossil is to the point of divergence. Therefore, we can't assume transitional fossils are direct ancestors of more recent groups, though they are frequently used as models for such ancestors.

Ik adviseer jullie om eens goed te gaan bestuderen wat je leest. Niet dingen blind geloven!!!! En als je iets niet begrijpt vraag je het iemand die er wel wat vanaf weet.

Hier staat zo veel onzin in dat het echt niet mogelijk is om op ieder idioot argument te antwoorden. Het haalt nks uit en is tijdverspilling. Je circulair denken doet je de domste dingen zeggen. De Koran is waar omdat de Koran zegt dat die waar is. 4

Laat ajb zien waar ik circulair denk.

Yasmine ik zie in jouw reacties keer op keer het volgende terugkomen:

1. Je ontwijkt alles en gaat inhoudelijk nooit op een constructief manier in op de punten/argumenten (ik zie je zelden of niet bewijs aanhalen en/of toelichten).
2. Je hebt abnormaal veel aannames over mij ik zal alles voor je in het rood markeren.
3. Je weet heel erg weinig over de islam. (iedereen kan dit zelf ook zien)

Je spreekt over het lezen van historische verslagen. Welke verslagen zijn dat dan? De hadieth? Die zijn bewezen onbetrouwbaar.

Aangezien jij toch nooit inoudelijk op mij ingaat adviseer ik je om eens in gesprek te gaan met een historicus.

Je zegt dat charles darwin twijfelde door "the fossil record". Ondertussen zijn we meer dan 100 jaar verder en weten we waar hij fouten heeft gemaakt, gaten die ondertussen zijn opgevuld, door de fossielen, maar ook en vooral door de DNA analyses. Je moet echt beter je huiswerk maken.

Aanname nummer 304.

Ik heb dat nooit gezegd!

Je voorbeeld om aan te tonen dat de wetenschap soms bedriegers bevat is een mooi voorbeeld VOOR de wetenschap want dat toont aan dat dankzij peer review en de evolutie van de wetenschap, alle leugens en bedrog uiteindelijk uitkomen. Je moet echt eens leren wat de wetenschappelijke methode vandaag de dag inhoudt.

Volgens mij ben je degene die daar tekortkomingen in heeft. Daarmee laat ik zien dat je altijd zelf naar het bewijs moet kijken!!! Jij acepteer alles van anderen (inclusief jezelf) blind. Je moet naar beiden kampen luisteren en vervolgens de conclusies trekken.

Je kijkt/luistert naar anderen (wetenschappers, islamgeleerden. En je kijkt/bestudeerd zelf het bewijs zover je dat kan (als je moeite hierin hebt schakel je hulp in van iemand die je vertrouwt). = hier ga jij fout je geeft jezelf te veel waarden. Ik heb hier meermaals je tekortkomingen en onkunden aangetoond. Maar nee je weigert naar anderen te luisteren, omdat je alles beter weet.)

Ik blijf het herhalen; de koran staat vol fouten: fouten in de embryologie, de big bang, tegenstrijdigheden,...de volgorde van de schepping, om nog maar te zwijgen over de walgelijke moraal.

En wanneer ik laat zien dat wat jij zegt niet klopt ben je still. Je hebt nog steeds niet kunnen aantonen wat niet klopt. Je blijft ongefundeerd crap praten.

God is op feiten gebaseerd? Welke feiten? Ik moet bewijzen dat god niet bestaat? Dit vragen toont aan dat je niks weet van wetenschap. De bewijslast ligt bij jou. Kan jij bewijzen dat er nergens op deze aarde een olifant rondloopt met een derde oor?

Welke feiten:

Genoeg om er te noemen. Wat voor feiten heb jij nodig?

Je hebt gelijk en nee ik kan niet bewijzen wat dat er nergens op deze aarde een olifant rondloopt met een derde oor.

Je zegt dat ik bull crap praat en geen bewijzen aanhaal maar alle bewijzen zijn gebaseerd om wat uit de Koran en de hadieth komt. Dus gewoon zeggen:" je weet niet waar je over praat, je praat onzin, bla bla bla, " is heel zwak.

Je argumentatie is zielig.

Ik zeg alleen dit.

Iedereen die met een openmind de berichten leest kan zelf opmaken dat jij jezelf brainwasht. Je kijkt niet eens naar het bewijs. Accepteer gewoon dat je heel weinig weet over de islam en je claims dus niet kan onderbouwen. (en dus alles baseert op emotie en niet het bewijs)

Je kan de islam en de Koran op geen enkele ernstige manier rationeel gaan bewijzen of verdedigen.

Waarom niet? Onderbouw je claim.

Blijf jezelf dit maar wijsmaken. Je doet alleen maar aan brainwashing is echt zielig hoor.

Leer eens om een keer objectief naar het bewijs te kijken!!!

hij weet niet wat bewijs is, heeft ie zelf duidelijk gemaakt toen ik aan hem vroeg wat bewijs is.

het hele concept snapt ie niet.

Je weet ook niet waar je het over hebt.

Wat klopte er niet aan mijn definitie van bewijs? Leg uit! Onderbouw je claim dan.

Thedeen in dat stuk juist dat je zelf bullshit praat.

Thedeen in dat stuk juist dat je zelf bullshit praat.

Omg ben je echt zo blind.

Hier ik zal het voor je aankaarten:

Het stuk zegt:

...we can't assume transitional fossils are direct ancestors of more recent groups....

We kunnen niet (wetenschappelijk) beamen dat de transitie fosielen directe voorouders zijn van meerdere recente groepen (fosielen).

Hence alle gevonden (apen) fosielen laten niet zien dat er een link is tussen a & b met betrekking tot gemeeschapelijkheid.

Because of the incompleteness of the fossil record, there is usually no way to know exactly how close a transitional fossil is to the point of divergence
.

Als je verder leest en de stof bestudeerd kom je erachter dat we alleen fosiel 1 en fosiel 2 vinden en nog niet( en waarschijnlijk nooit) fossiel 1.5 zullen vinden (half gevolueerde fosielen).

Argument: je bent blind
Einde discussie

Thedeen, ik vond het nog wel leutig toen je op onweerlegbare manier het bestaan van allah hebt zitten aantonen, maar blijf aub weg van echte wetenschap. Probeer aub niet te doorgronden wat je niet kan verwerken. Het internet heeft communicatie tussen mensen verbeterd, maar het laat ook veel ruimte voor misinterpretatie en de vorming van ongefundeerde meningen. Mensen hebben discussies over complexe zaken zoals evolutie of quantummechanica met als enige bron wat wikipedia entries en andere youtube vids.

Jij weet niets over evolutie en daarom hoeven wij je mening over dat onderwerp niet te respecteren.

Hier een stuk tekst van wikipedia (effe om snel aan te tonen dat jullie jackshit weten):

Ik adviseer jullie om eens goed te gaan bestuderen wat je leest. Niet dingen blind geloven!!!! En als je iets niet begrijpt vraag je het iemand die er wel wat vanaf weet.

1. Je ontwijkt alles en gaat inhoudelijk nooit op een constructief manier in op de punten/argumenten (ik zie je zelden of niet bewijs aanhalen en/of toelichten).
2. Je hebt abnormaal veel aannames over mij ik zal alles voor je in het rood markeren.

Aangezien jij toch nooit inoudelijk op mij ingaat adviseer ik je om eens in gesprek te gaan met een historicus.

Aanname nummer 304.

Ik heb dat nooit gezegd!

Volgens mij ben je degene die daar tekortkomingen in heeft. Daarmee laat ik zien dat je altijd zelf naar het bewijs moet kijken!!! Jij acepteer alles van anderen (inclusief jezelf) blind. Je moet naar beiden kampen luisteren en vervolgens de conclusies trekken.

Je kijkt/luistert naar anderen (wetenschappers, islamgeleerden. En je kijkt/bestudeerd zelf het bewijs zover je dat kan (als je moeite hierin hebt schakel je hulp in van iemand die je vertrouwt). = hier ga jij fout je geeft jezelf te veel waarden. Ik heb hier meermaals je tekortkomingen en onkunden aangetoond. Maar nee je weigert naar anderen te luisteren, omdat je alles beter weet.)

En wanneer ik laat zien dat wat jij zegt niet klopt ben je still. Je hebt nog steeds niet kunnen aantonen wat niet klopt. Je blijft ongefundeerd crap praten.

Welke feiten:

Je hebt gelijk en nee ik kan niet bewijzen wat dat er nergens op deze aarde een olifant rondloopt met een derde oor.

Ik zeg alleen dit.

Iedereen die met een openmind de berichten leest kan zelf opmaken dat jij jezelf brainwasht. Je kijkt niet eens naar het bewijs. Accepteer gewoon dat je heel weinig weet over de islam en je claims dus niet kan onderbouwen. (en dus alles baseert op emotie en niet het bewijs)

Blijf jezelf dit maar wijsmaken. Je doet alleen maar aan brainwashing is echt zielig hoor.

Wat klopte er niet aan mijn definitie van bewijs? Leg uit! Onderbouw je claim dan.

Vreemde vogel ben je. Ik ga inhoudelijk in op elk argument, met bewijzen en bronnen en dan zeg je: je ontwijkt mijn vragen, je gaat nergens inhoudelijk op in, je claimt iets zonder bewijzen. Ik vind het trouwens grappig dat je wikipedia enkel gebruikt als je denkt dat het je visie ondersteunt.

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

Aanname nummer 304.

Ik heb dat nooit gezegd!

Welke feiten:

Ik zeg alleen dit.

Om nog maar eens aan te tonen hoe selectief je leest en enkel post waarvan je denkt dat het je visie ondersteunt. Laten we je wikepdia -bron die je citeerde eens volledig posten. Ik zal in het rood zetten wat zo opmerkelijk is dat je rode wangen zal krijgen.

"A transitional fossil is any fossilized remains of a life form that exhibits traits common to both an ancestral group and its derived descendant group.[1] This is especially important where the descendant group is sharply differentiated by gross anatomy and mode of living from the ancestral group. These fossils serve as a reminder that taxonomic divisions are human constructs that have been imposed in hindsight on a continuum of variation. Because of the incompleteness of the fossil record, there is usually no way to know exactly how close a transitional fossil is to the point of divergence. Therefore, we can't assume transitional fossils are direct ancestors of more recent groups, though they are frequently used as models for such ancestors.
In 1859, when Charles Darwin's On the Origin of Species was first published, the fossil record was poorly known. Darwin described the perceived lack of transitional fossils as, "...the most obvious and gravest objection which can be urged against my theory," but explained it by relating it to the extreme imperfection of the geological record.[2] He noted the limited collections available at that time, but described the available information as showing patterns that followed from his theory of descent with modification through natural selection.[3] Indeed, Archaeopteryx was discovered just two years later, in 1861, and represents a classic transitional form between dinosaurs and birds. Many more transitional fossils have been discovered since then, and there is now abundant evidence of how all classes of vertebrates are related, much of it in the form of transitional fossils.[4] Specific examples include humans and other primates, tetrapods and fish, and birds and dinosaurs.
The phrase missing link has been used extensively in popular writings on human evolution to refer to a perceived gap in the hominid evolutionary record. It is most commonly used to refer to any new transitional fossil finds. Scientists, however, do not use the term, as it refers to a pre-evolutionary view of nature.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven