AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is de aanname in deze tekst? Je gebruikt dat woord vaak maar dat is hier helemaal niet van toepassing;
We weten, dankzij historici dat Mekka op het internationale toneel weinig zeggenschap had. Ze hadden veel handel met China en Perzie (waar trouwens ook al de kennis vandaan kwam), en we weten dat het merendeel van de MEkkanen ongeletterd waren.

Aannames zeg je, en je wil dat ik objectief naar bewijs kijk. Welk bewijs? Alle vaststellingen wijzen uit dat er tegenstrijdigheden inde Koran staan, dat de hadieth verboden zouden moeten zijn, dat de hadieth in strijd is met de koran (dood door steniging bij overspel staat nergens in de koran maar wel in de hadieth), ...
Je spreekt over aannames maar je neemt zelf de islam voor waar aan zonder de andere religies in detail te hebben bestudeerd. Heb je met hooggeleerde boedhisten, katholieken, rabijnen, ... gesproken? Neen, waarom verwerp je dan hun religie zonder deze goed te kennen. We weten trouwens beiden dat je de evolutieleer niet begrijpt en enkel copy paste van andere fora waar deze debatten ook gevoerd worden.
Je kent niks van DNA, RNA, chromosomen, recessieve en dominante allelen, genotye, fenotype, mendelwetten,... en je stelt god in de plaats. Hallucinant.

Waar is de aanname?

de schriftgeleerden willen doen alsof het complex is zodat zij de interpretatie kunnen dicteren en zo de macht in handen kunnen houden. De katholieke kerk heeft dit eeuwen gedaan door de bijbel enkel in het latijns te lezen en citeren en het volk dom te houden. Leer eens wat geschiedenis.

Suck this in and learn.

Je praat crap en hebt aannames. Je hebt helemaal geen bewijs om dit te onderbouwen!!!

Zoek maar een schriftgeleerden die jouw gelijk geeft!!!

Hier de rest van jouw aannames:

...We weten, dankzij historici dat Mekka op het internationale toneel weinig zeggenschap had. Ze hadden veel handel met China en Perzie (waar trouwens ook al de kennis vandaan kwam)..

Crap laat zien hoe die kennis overeenkomt!!! (de profeet v.z.m.h. was een analfabeet)

..zonder de andere religies in detail te hebben bestudeerd. Heb je met hooggeleerde boedhisten, katholieken, rabijnen, ... gesproken? Neen, waarom verwerp je dan hun religie zonder deze goed te kennen...

Hier praat je nog meer crap. Ik heb je in een vorige reactie duidelijk verteld dat ik WEL met hooggeleerden van andere religies heb gesproken en de religies heb bestudeerd. De islam kwam als het meest logische, klopende (de perfecte) naar voren. Ik had je zelf nog verbeterd over het jodendom.

We weten trouwens beiden dat je de evolutieleer niet begrijpt en enkel copy paste van andere fora waar deze debatten ook gevoerd worden.
Je kent niks van DNA, RNA, chromosomen, recessieve en dominante allelen, genotye, fenotype, mendelwetten,... en je stelt god in de plaats. Hallucinant.

Gast ik wordt moe van al jouw aannames. God weet waar ik mijn info vandaan haal. En het is niet van andere fora.

Ik geef je gelijk ik weet weinig van evolutie. Maar ik vertrouw andere geleerde die hier meer over weten. En ben het momenteel nog aan het bestuderen. Alles wijst bij mij op het moment naar creationisme. Omdat er nog steeds geen harde bewijs voor evolutietheorie is.

Hier een paar interesante filmpjes over evolutie en creationisme:

http://www.youtube.com/watch?v=m2FHh8j_hQA

http://www.youtube.com/watch?v=rTgEBm1EonM

Leef jij dan nog?

nou nou die heeft ook zin zeg.

We zijn door aliens genetische gemanipuleerde apen en die aliens noem jij God.
Die aliens hebben gelijk het hele verhaaltje verzonnen om jou lekker in de maling te nemen.
Hebben beide kanten een beetje gelijk.

True stary

hqdefault.jpg

Waar is de penis?

Suck this and sperm.

Je praat rap en hebt een anus. Je hebt helemaal geen banaan om er in te stouwen!!!

Zoek maar een schriftgeleerden die jouw gelijk beft!!!

Hier de rest van jouw anales:

Crap laat zien hoe die penis overeenkomt!!! (de profeet v.z.m.h. was een pedofiel)

Hier praat je nog meer crap. Ik heb zin in een geile reactie die duidelijk verteld dat ik WEL hooggeleerden van andere religies heb gepijpt en de religies heb bescheten. De islam kwam als het meest geile, kloppende (de perfecte orgasme) naar voren. Ik had je zelf nog verbeterd over het potendom.

Gast ik wordt geil van al jouw orgasmes. God weet waar ik mijn lube vandaan haal. En het is niet van andere fora.

Ik geef je gelijk een penetratie. Maar ik trouw met andere geleerde die hier meer over weten. En ben hem momenteel nog aan het penetreren. Alles wijst bij mij op het moment naar orgasme. Omdat er nog steeds geen harde stijve heeft voor anale penetratie.

Hier een paar interesante filmpjes over orgasmes en paarden:

Nou nou

best geil die islam

Was de buurman van mo een jood btw?

"ik weet weinig van de evolutietheorie dus ik geloof in creationisme"

tja

Ga Cosmos kijken, is nog leuk ook :)

Waar is de aanname?

Suck this in and learn.

Je praat crap en hebt aannames. Je hebt helemaal geen bewijs om dit te onderbouwen!!!

Zoek maar een schriftgeleerden die jouw gelijk geeft!!!

Hier de rest van jouw aannames:

Crap laat zien hoe die kennis overeenkomt!!! (de profeet v.z.m.h. was een analfabeet)

Hier praat je nog meer crap. Ik heb je in een vorige reactie duidelijk verteld dat ik WEL met hooggeleerden van andere religies heb gesproken en de religies heb bestudeerd. De islam kwam als het meest logische, klopende (de perfecte) naar voren. Ik had je zelf nog verbeterd over het jodendom.

Gast ik wordt moe van al jouw aannames. God weet waar ik mijn info vandaan haal. En het is niet van andere fora.

Ik geef je gelijk ik weet weinig van evolutie. Maar ik vertrouw andere geleerde die hier meer over weten. En ben het momenteel nog aan het bestuderen. Alles wijst bij mij op het moment naar creationisme. Omdat er nog steeds geen harde bewijs voor evolutietheorie is.

Hier een paar interesante filmpjes over evolutie en creationisme:

De profeet een analfabeet? Wie doet hier de aannames???
Hij groeide op in één van de clans met de meeste macht, en werd later een succesvol handeldrijver. Daarna huwde hij met Khadija, een succesvolle vrouw. Denk je nu echt dat je dat als ongeletterde kan?

Mijn aanname van de schriftgeleerden is een logische gevolgtrekking; God zou nooit een boek sturen om de mensen te overtuigen in hem te geloven die zo moeilijk is dat je er tien jaar moet voor studeren. Dat houdt gewoon geen steek. Wat de islamitische schriftgeleerden nu doen, zien we in alle religies waar de religieuze elite de macht wil houden.

Je wijst dus de evolutietheorie door je te baseren op iemand die er wel iets van af weet. En hoe weet jij dat hij er dan wel iets van begrijpt? ZIe je, je denkt niet zelf na maar baseert je op personen die volgens jou een autoriteit zijn in een bepaalde discipline;

Waarom geloof je niet in de Thora, in de Bijbel? Moest je even kritisch zijn tav de koran dan zou je dezelfde conclusies trekken. Maar je bent blind door je geloof. En alleen geloof kan een intelligent mens irrationeel maken en domme dingen laten zeggen en doen. Moraliteit evolueert, als je de moraliteit aanvaardt zoals ze in de Koran voor "eeuwig en altijd is vervat" dan krijg je zeer absurde samenlevingen.

En tuurlijk haal je je info van andere sociale media; Ik heb zelf eens met hard bewijs aangetoond dat je de opmerking van een Engelstalige youtuber had gekopieerd en vertaald. Dus stop met ons en jezelf te beliegen.

1. Je bent 23 jaar (onervaren)
2. Link naar AAS in je sig (drugs gebruik?)
3. Ik ken je niet en weet dus niet wat voor kennis je hebt en of je wel bekwaam bent etc.

Dus nee.

Ik luister naar mensen die natural zijn, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).

dit was de druppel, out

sex met 9 jarige meisjes kan best geil zijn.

Dat Mohamed met een meisje van 6 of 9 zou getrouwd zijn staat enkel in de belachelijke hadiths. De meest belachelijke, daar zwijgt de imam over, maar sommige komen toch bovendrijven.
Steeds meer sunni moslims beginnen terecht de hadith te verwerpen.
Binnen nu en 30 jaar is de islam voor de moslims wat het christendom is voor de gemiddelde Nederlander/Belg.

1. Je bent 23 jaar (onervaren) 2. Link naar AAS in je sig (drugs gebruik?) 3. Ik ken je niet en weet dus niet wat voor kennis je hebt en of je wel bekwaam bent etc. Dus nee. Ik luister naar mensen die natural zijn, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).
Heb begeleiding gehad van professioneel bodybuilder Bill Richardson, de onzin die hij uitkraamt is niet te geloven...

1. Je bent 23 jaar (onervaren)
2. Link naar AAS in je sig (drugs gebruik?)
3. Ik ken je niet en weet dus niet wat voor kennis je hebt en of je wel bekwaam bent etc.

Dus nee.

Ik luister naar mensen die natural zijn, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).
1. Bohhh
2. Wow
3. Gelukkig

De rest: :roflol:!

Ik weet niet wie er erger is, TheDeen die zo tripped dat je waarlijk bijna schrik krijgt als je die post's van hem leest

of

De mensen die nog altijd proberen een debat aan te gaan met hem :/

Geef hem toch geen aandacht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven