TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Waar is de aanname in deze tekst? Je gebruikt dat woord vaak maar dat is hier helemaal niet van toepassing;
We weten, dankzij historici dat Mekka op het internationale toneel weinig zeggenschap had. Ze hadden veel handel met China en Perzie (waar trouwens ook al de kennis vandaan kwam), en we weten dat het merendeel van de MEkkanen ongeletterd waren.
Aannames zeg je, en je wil dat ik objectief naar bewijs kijk. Welk bewijs? Alle vaststellingen wijzen uit dat er tegenstrijdigheden inde Koran staan, dat de hadieth verboden zouden moeten zijn, dat de hadieth in strijd is met de koran (dood door steniging bij overspel staat nergens in de koran maar wel in de hadieth), ...
Je spreekt over aannames maar je neemt zelf de islam voor waar aan zonder de andere religies in detail te hebben bestudeerd. Heb je met hooggeleerde boedhisten, katholieken, rabijnen, ... gesproken? Neen, waarom verwerp je dan hun religie zonder deze goed te kennen. We weten trouwens beiden dat je de evolutieleer niet begrijpt en enkel copy paste van andere fora waar deze debatten ook gevoerd worden.
Je kent niks van DNA, RNA, chromosomen, recessieve en dominante allelen, genotye, fenotype, mendelwetten,... en je stelt god in de plaats. Hallucinant.
Waar is de aanname?
de schriftgeleerden willen doen alsof het complex is zodat zij de interpretatie kunnen dicteren en zo de macht in handen kunnen houden. De katholieke kerk heeft dit eeuwen gedaan door de bijbel enkel in het latijns te lezen en citeren en het volk dom te houden. Leer eens wat geschiedenis.
Suck this in and learn.
Je praat crap en hebt aannames. Je hebt helemaal geen bewijs om dit te onderbouwen!!!
Zoek maar een schriftgeleerden die jouw gelijk geeft!!!
Hier de rest van jouw aannames:
...We weten, dankzij historici dat Mekka op het internationale toneel weinig zeggenschap had. Ze hadden veel handel met China en Perzie (waar trouwens ook al de kennis vandaan kwam)..
Crap laat zien hoe die kennis overeenkomt!!! (de profeet v.z.m.h. was een analfabeet)
..zonder de andere religies in detail te hebben bestudeerd. Heb je met hooggeleerde boedhisten, katholieken, rabijnen, ... gesproken? Neen, waarom verwerp je dan hun religie zonder deze goed te kennen...
Hier praat je nog meer crap. Ik heb je in een vorige reactie duidelijk verteld dat ik WEL met hooggeleerden van andere religies heb gesproken en de religies heb bestudeerd. De islam kwam als het meest logische, klopende (de perfecte) naar voren. Ik had je zelf nog verbeterd over het jodendom.
We weten trouwens beiden dat je de evolutieleer niet begrijpt en enkel copy paste van andere fora waar deze debatten ook gevoerd worden.
Je kent niks van DNA, RNA, chromosomen, recessieve en dominante allelen, genotye, fenotype, mendelwetten,... en je stelt god in de plaats. Hallucinant.
Gast ik wordt moe van al jouw aannames. God weet waar ik mijn info vandaan haal. En het is niet van andere fora.
Ik geef je gelijk ik weet weinig van evolutie. Maar ik vertrouw andere geleerde die hier meer over weten. En ben het momenteel nog aan het bestuderen. Alles wijst bij mij op het moment naar creationisme. Omdat er nog steeds geen harde bewijs voor evolutietheorie is.
Hier een paar interesante filmpjes over evolutie en creationisme:
http://www.youtube.com/watch?v=m2FHh8j_hQA
http://www.youtube.com/watch?v=rTgEBm1EonM

.
!