XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensenvlees is ook haram.

Begrijp waarom varkensvlees haram is.

(ongezonde aspect is er een van)

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Dude!!

Just shut up plz.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Kijk Harun Yahya heeft zijn goede punten gehad.

Maar die gast has gone full-r*tard.

Gangnam style

Harun Yahya

http://www.youtube.com/watch?v=o2_teuuc5UE

ga naar 1.11

Jullie kunnen hem wel haten maar die gast heeft wel meer vrouwen dan de meeste hier.

Ja wij trouwen ook maar met 1 vrouw he

Mensenvlees is ook haram.

Begrijp waarom varkensvlees haram is.

(ongezonde aspect is er een van)

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Dude!!

Just shut up plz.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Kijk Harun Yahya heeft zijn goede punten gehad.

Maar die gast has gone full-r*tard.

Gangnam style

Harun Yahya

http://www.youtube.com/watch?v=o2_teuuc5UE

ga naar 1.11

Jullie kunnen hem wel haten maar die gast heeft wel meer vrouwen dan de meeste hier.

Maar je hebt nog steeds niet gezegd waar er in de Koran staat dat je geen varkensvlees mag eten omdat het ongezond zou zijn. Die conclusie trek jij maar dat is op niks gebaseerd.

Met 1 trouwen en de rest volblaffen

De genetische verschillen lijken me erg interessant. Ik hoorde eens in een TED talk of een docu dat als we al buitenaards leven tegen gaan komen, het zo veel zal verschillen van ons dat we volledig perplex zullen zijn. Wij weten alleen wat wij weten; de bekende known knowns en known unkowns.

Maar dat buitenaardse wezen heeft mss wel 12 verschillende zintuigen ipv de 5 die wij hebben. Onvoorstelbaar in de meest letterlijke zin. Dus mijn post was deels om de koran te trollen, maar eigenlijk ben ik ook wel degelijk benieuwd.

Als je een link hebt, post maar, interesseert me.

hij kan geen links posten want hij heeft maar 4 zintuigen.

• Like
Waarderingen: mat
Nori vs Illias Bulaid

Nori won (video nog niet online)

Maar je hebt nog steeds niet gezegd waar er in de Koran staat dat je geen varkensvlees mag eten omdat het ongezond zou zijn. Die conclusie trek jij maar dat is op niks gebaseerd.

“Forbidden to you (for food) are: dead meat, blood, the flesh of swine, and that on which hath been invoked the name of other than Allah.”

[Al-Qur'an 5:3]

http://quran.com/5/3

"I do not find within that which was revealed to me [anything] forbidden to one who would eat it unless it be a dead animal or blood spilled out or the flesh of swine - for indeed, it is impure - or it be [that slaughtered in] disobedience, dedicated to other than Allah"
(Al-'An`ām 6:145).

impure is vies

Ik weet niet wat voor moslim jij ooit was. Maar ik weet dat ik je nu echt niet meer serieus kan nemen m.b.t. de islam.

Laatst bewerkt:
“Forbidden to you (for food) are: dead meat, blood, the flesh of swine, and that on which hath been invoked the name of other than Allah.”

[Al-Qur'an 5:3]

http://quran.com/5/3

Ik weet niet wat voor moslim jij ooit was. Maar ik weet dat ik je nu echt niet meer serieus kan nemen m.b.t. de islam.

"Omdat het ongezond zou zijn"

Dat staat er dus niet

geef die mong**l nou geen munitie waarom blijven jullie op hem ingaan.

"Omdat het ongezond zou zijn"

Dat staat er dus niet

God (swt) weet wat het best is voor ons.

"I do not find within that which was revealed to me [anything] forbidden to one who would eat it unless it be a dead animal or blood spilled out or the flesh of swine - for indeed, it is impure - or it be [that slaughtered in] disobedience, dedicated to other than Allah" (Al-'An`ām 6:145).

Zo zien we nu ook. Varkensvlees is zoals tal van onderzoeken uitwijzen ongezond om te houden en te eten.

God (swt) weet wat het best is voor ons.

"I do not find within that which was revealed to me [anything] forbidden to one who would eat it unless it be a dead animal or blood spilled out or the flesh of swine - for indeed, it is impure - or it be [that slaughtered in] disobedience, dedicated to other than Allah" (Al-'An`ām 6:145).

Zo zien we nu ook. Varkensvlees is zoals tal van onderzoeken uitwijzen ongezond om te houden en te eten.

Ongezond zijn dingen slechts wanneer ze niet met mate geconsumeerd worden. gezond/ongezond is dus tamelijk subjectief. Turks fruit eten moslims wel gewoon.

Turks fruit lijkt me heel gezond.

Ongezond zijn dingen slechts wanneer ze niet met mate geconsumeerd worden. gezond/ongezond is dus tamelijk subjectief. Turks fruit eten moslims wel gewoon.

Probeer maar eens een stuk kak met mate te eten.

Varkensvlees is vele malen ongezonder dan snoepgoed.

Lees die onderzoeken nou eens door.

Bacteria, parasieten, virussen, vetten, etc.

omg vetten!!!!!!!

VETTEN ZEG IK JE

MISSCHIEN ZELFS VERZADIGD

• Like
Waarderingen: mat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Varkensvlees is vele malen ongezonder dan snoepgoed.

Lees die onderzoeken nou eens door.

Bacteria, parasieten, virussen, vetten, etc.

Bacteriën, virussen en parasieten leven niet zo lang als je goed bakt.

Salmonella van kip en eieren is ook leuk.

En wat is er mis met de vetten van varkensvlees? (ben trouwens vegetariër, maar blijf objectief hierin).

Bacteriën, virussen en parasieten leven niet zo lang als je goed bakt.

Salmonella van kip en eieren is ook leuk.

En wat is er mis met de vetten van varkensvlees? (ben trouwens vegetariër, maar blijf objectief hierin).

Op zichzelf niets mis mee.

Alleen de bron waar de vetten vandaan komen is vies. Varkensvlees is veel vatbaarder voor viezigheid, bacterien, virussen, parasieten, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven