Fitness Seller

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloven in een boekje van meer dan 1000 jaar geleden :)
Geschreven door een ongeschoolde boer :)
Hiermee zou elke discussie meteen afgelopen moeten zijn...

Gvd man ik heb alweer last van DIARREE

• Like
Waarderingen: mat
hahahah

Noem een ding dat onzin is in de islam.

Geef me bijvoorbeeld iets "onwetenschappelijks" uit de edele Koran.

even mijn antwoord herhalen.

"Alles. Dat de Koran zegt, volgens de huidige moslimgeleerden dat de aarde de vorm heeft van een struisvogelei bijvoorbeeld,.."

En de moslims die dit op de internetsites beweren gebruiken bewust een vervalste foto. Hoe zielig kan je zijn

didn't click f**got.

Omdat het achterlijke kutvolk zich voortplant als de malle

Heel veel irrelevante onzin. Jij kiest er voor het woord impure als viezigheid te vertalen, wat fout is.
De rest is "white noise".

Waarom heb jij het wel goed en ik het fout?

Wat is je bewijs?

WEES OBJECTIEF!!

Hoe kan het dat jij alles over de Islam en de koran altijd beter weet dan de overgrote meerderheid van de geleerden? Ik vindt het erg zielig om te zien hoe jij het bewijs niet kan accepteren, en continu op een erg lomp en dom manier naar een uitweg zoek. Soms vraag ik me oprecht af of ik hierwel op in moet gaan. (Echt, je weet heel erg weinig over de Islam)

(misschien is de waarheid te hard voor je? Probeer je emoties te beheersen wees objectief en niet subjectief.)

Je weet niet alles beter dan anderen. Accepteer dat je niet alles kan weten. Stop met het negeren van de uitspraken (het bewijs) van dokters, geleerden, etc.

Accepteer het en leer ermee te leven.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

"ongefundeerd".... n**ga please.
Je negeert trouwens alle moeilijke vragen en opmerkingen, Cherry picker

Laat zien dat je alles beter weet.

Subjectiviteit all the way.

Ik hoor alleen opinions. Waar is je bewijs?

Please go to Irak.

Wie is hier de cherry picker?

Waarom gebruik jij niet dit reactie van mij?

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/01/what-s-in-that-pork/index.htm

leef je uit.

er is meer dan genoeg onderzoek.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Als je iets niet weet dan moet je het niet zo naar voren brengen alsof je het weet.

Waarom heb jij het wel goed en ik het fout?

Wat is je bewijs?

WEES OBJECTIEF!!

Hoe kan het dat jij alles over de islam en de koran altijd beter weet dan de overgrote meerderheid van de geleerden? Ik vindt het erg zielig om te zien hoe jij het bewijs niet kan accepteren, en continu op een erg lomp en dom manier naar een uitweg zoek. Soms vraag ik me oprecht af of ik hierwel op in moet gaan. (Echt, je weet heel erg weinig over de islam)

(misschien is de waarheid te hard voor je? Probeer je emoties te beheersen wees objectief en niet subjectief.)

Je weet niet alles beter dan anderen. Accepteer dat je niet alles kan weten. Stop met het negeren van de uitspraken (het bewijs) van dokters, geleerden, etc.

Accepteer het en leer ermee te leven.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Laat zien dat je alles beter weet.

Subjectiviteit all the way.

Ik hoor alleen opinions. Waar is je bewijs?

Een creationist die bewijzen vraagt. Ik weet niet of ik dit grappig of zielig moet vinden. Calyptus kan je trouwens een heel discours geven over objectiviteit en subjectiviteit.

Moslimgeleerden, die jij zo graag wil geloven, leven vaak in dictaturen en moeten heel goed opletten wat ze zeggen. Dat weet jij maar al te goed!

Jij hebt niet onomstotelijk kunnen bewijzen dat varkensvlees ongezond is en aangezien de bewijslast bij jou ligt, heb je nog veel werk.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

PS: ik weet extreem veel over de islam, vandaar ook dat ik geen moslim meer ben.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Wie is hier de cherry picker?

Waarom gebruik jij niet dit reactie van mij?

Je neemt dus varkensvlees waar drugs in was gespoten en die zo vaak met antibiotica was behandeld dat de parasieten er immuun waren tegen geworden en wil dat dan als bewijs gebruiken dat varkensvlees ongezond is? Ben je echt wel lekker?

even mijn antwoord herhalen.

"Alles. Dat de Koran zegt, volgens de huidige moslimgeleerden dat de aarde de vorm heeft van een struisvogelei bijvoorbeeld,.."

En de moslims die dit op de internetsites beweren gebruiken bewust een vervalste foto. Hoe zielig kan je zijn

Je weet jackshit!!!

WAT IS JE BEWIJS????

Iedereen kan zomaar dingen zeggen en roepen.

De koran zegt:

After that He smoothed out the earth. (Qur'an, 79:30)

In the above verse, the word "daha" is used in the original Arabic. It, translated as "smoothed out," comes from the word "dahv," meaning "to spread." Although the word "dahv" also means to cover or to set out, the meaning of the verb is more than just a prosaic setting out, since it describes setting out in a circle.

The concept of roundness is also present in other words derived from "dahv." For example, the word "dahv" also refers to children dropping a ball into a hole in the ground, games involving throwing stones into holes and games played with walnuts. Words derived from that root are also used for an ostrich making a nest, cleaning stones from where it is about to lie down, the place where it lays its eggs and the egg itself.

Indeed, the Earth is round, in a manner reminiscent of an egg. The slightly flattened spherical shape of the Earth is known as geoid. From that point of view, the use of the word "daha" contains important information about the shape that Allah has given to the Earth. For hundreds of years, people imagined the Earth to be completely flat and only learned the truth thanks to technology. Yet, this fact was revealed in the Qur'an fourteen centuries ago.

http://www.miraclesofthequran.com/scientific_17.html

Wetenschap zegt:

The shape of Earth approximates an oblate spheroid, a sphere flattened along the axis from pole to pole such that there is a bulge around the equator.
Bron: Milbert, D. G.; Smith, D. A. "Converting GPS Height into NAVD88 Elevation with the GEOID96 Geoid Height Model". National Geodetic Survey, NOAA. Retrieved 2007-03-07

Of wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Earth#Shape
http://en.wikipedia.org/wiki/Oblate_spheroid

Alsjeblieft

De waarheid kan hard zijn. Leer het gewoon te accepteren en kom aub met bewijs de volgende keer.

Luister naar mensen met verstand. Niet cherry picken en dingen zelf invullen.

Hier heb je iets leerzaams:

http://www.answering-christianity.com/egg-shaped_earth.htm

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven