XXL Nutrition

Waarom vallen vrouwen op hufters?

Alsof je een meid die je totaal niet zit zitten of je enkel aanstaart omdat ze denkt "haha wat een lelijke freak" ook maar voor een beetje kunt versieren. haha oke "peoples" :rolleyes: .

Jammer van dat laatste weer Mars... je praat weer zo 2006 maar goed dat zit er een beetje ingebakken bij jou.

Maar nog steeds heeft dit niks met stoer te maken

stoer (bn.)
1 opzichtig flink

mijn date-exeplaren zijn nooit onder de 18 geweest..maareh wat versta jij onder daten? En dan date ik date vanaf me 15e.. ik versta onder daten wat leuks doen/drinken met een jongen biosje pakke.. en die jonge hek gewoon via via ontmoet of op de dansvloer tuluk hea

Ja, dat versta ik ook onder daten hoor. Maar het was inderdaad al langer duidelijk dat je met jonge pikkies date. Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat je niet klaarkomt tijdens het nken.

Ja, dat versta ik ook onder daten hoor. Maar het was inderdaad al langer duidelijk dat je met jonge pikkies date. Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat je niet klaarkomt tijdens het nken.

:eek!: :bow2: ... :who:

hahaa liever jong dan :oud:.. hahahaha jij krijgt em nie eens meer omhoog :duh: mt je 63 jaar :sukkeltje:

Laatst bewerkt:
mijn date-exeplaren zijn nooit onder de 18 geweest..maareh wat versta jij onder daten? En dan date ik date vanaf me 15e.. ik versta onder daten wat leuks doen/drinken met een jongen biosje pakke.. en die jonge hek gewoon via via ontmoet of op de dansvloer tuluk hea

Heb je foto's Sophie?

traint Sophiej eigenlijk wel?:D

Ze heeft overigens d'r Hyves weleens op het board gezet waar een stel foto's van één of andere budget telefoon op staan. Ondanks dat wel een leuk politiepakje

Ik heb rupsbanden.

Ik zal niemand aanwijzen maar na het lezen van dit topic weet ik vrij zeker dar dbb er een nieuwe randdebiel bij heeft

Was jij niet degene die een topic opende, omdat je geloofde dat pk zelfmoord had gepleegd vanwege zijn weekban, "Gorilla-Man" ?

Ik hoop dat je dat serieus denkt, jij lijkt mij wel een leuk iemand voor een hersenbeschadiging

Was jij niet degene die een topic opende, omdat je geloofde dat pk zelfmoord had gepleegd vanwege zijn weekban, "Gorilla-Man" ?

Ik hoop dat je dat serieus denkt, jij lijkt mij wel een leuk iemand voor een hersenbeschadiging
Gastjes, vecht het maar onder de lakens uit!
Weer ontopic.

Na het uitvoerig uitpluizen van dit topic kan ik niet anders dan me bij de stelling van lauw aansluiten, het jammere feit is nu eenmaal dat ik een engel ben, steeds behulpzaam, lief, etc... Blijkbaar zal dit nu in m'n nadeel werken, dus heb me vandaag soms arrogant gedragen, merk nog niet of het in m'n voordeel uitdraait maar ik ben iig niet gedumpt...

Waarom? Omdat ik nu eenmaal onweerstaanbaar ben.:cool:

Nee :D

Terug
Naar boven