Sophiej zei:
Zeg, het is hier geen partyflock!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sophiej zei:
.Alsof je een meid die je totaal niet zit zitten of je enkel aanstaart omdat ze denkt "haha wat een lelijke freak" ook maar voor een beetje kunt versieren. haha oke "peoples".
mijn date-exeplaren zijn nooit onder de 18 geweest..maareh wat versta jij onder daten? En dan date ik date vanaf me 15e.. ik versta onder daten wat leuks doen/drinken met een jongen biosje pakke.. en die jonge hek gewoon via via ontmoet of op de dansvloer tuluk hea
Ja, dat versta ik ook onder daten hoor. Maar het was inderdaad al langer duidelijk dat je met jonge pikkies date. Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat je niet klaarkomt tijdens het nken.
...
.. hahahaha jij krijgt em nie eens meer omhoog
mt je 63 jaar 
![]()
...
![]()
hahaa liever jong dan.. hahahaha jij krijgt em nie eens meer omhoog
mt je 63 jaar
![]()
:evilnana:mijn date-exeplaren zijn nooit onder de 18 geweest..maareh wat versta jij onder daten? En dan date ik date vanaf me 15e.. ik versta onder daten wat leuks doen/drinken met een jongen biosje pakke.. en die jonge hek gewoon via via ontmoet of op de dansvloer tuluk hea
Was jij niet degene die een topic opende, omdat je geloofde dat pk zelfmoord had gepleegd vanwege zijn weekban, "Gorilla-Man" ?
Gastjes, vecht het maar onder de lakens uit!Ik hoop dat je dat serieus denkt, jij lijkt mij wel een leuk iemand voor een hersenbeschadiging
Omdat je zo'n lelijk hoofd hebt.Iedereen vind mij altijd een hufter, waarom heb ik dan zo weinig te nken?
Je kan het ook gewoon zeggen hoor. Misschien moet je maar even wat lessen volgen bij mij/MrJ ofzo.
Oh boy. Gelukkig meen je dit niet echt.