Tarzan 69
Cool Novice
- Waardering
- 0
Wil je aandacht..?
Pm me maar..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor gespreksonderwerpen is het ook erg subtiel om uit te visse wat de ander denkt. En het mooie is altijd het einde van het afspraakjehahaha na de date als het een leuke date was krijg je binnen een half uur tot een uur een smsje van ik vond het harstikke leuk blablabla.. slaap lekker
waarop jij natuurlijk pas laat in de ochtend de volgende dag wat simpels van je laat horen.

Whahahaha...jij bent echt simpel.
Die truukjes moet ik zo hard om lachen....hoe bedoel je kinds?
Het leuke hiervan is dat je hem keihard terug gaat krijgen van die jongen waar je wel gek op wordt en dan heb je niet zoveel praatjes meer want die gast dumpt steevast zo'n dom wicht als jij.![]()
Whahahaha...jij bent echt simpel.
Die truukjes moet ik zo hard om lachen....hoe bedoel je kinds?
Het leuke hiervan is dat je hem keihard terug gaat krijgen van die jongen waar je wel gek op wordt en dan heb je niet zoveel praatjes meer want die gast dumpt steevast zo'n dom wicht als jij.![]()

Ik zal niemand aanwijzen maar na het lezen van dit topic weet ik vrij zeker dar dbb er een nieuwe randdebiel bij heeft
Deze quote zegt genoeg.![]()
Veel plezier met je kinderspelletjes verder.
(om even in dit topic te blijven
)HAH! nou dit verhaal is precies anders om! Ik ben eerst vaak genoeg gruwelijk aan de kant gezet als oud vuil terwijl ik gewoon totaal mezelf was blablabla goudeerlijk, ik wil niet zegge dat ik nu niet eerlijk ben, alleen dat ik het met mate doe.. duss en wat bedoel je nou met zo'n dom wicht als jij.. waarom ga je dr gelijk vanuit dat ik dom ben? Ik ben hier gewoon eerlijk over mijn manier.. Als ik niets voor een jongen voel dat spreek ik ook niets af dus doe zelf is ff nie zo triest, voor een volwasse vent van 33

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]