Yff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Iedereen vind mij altijd een hufter, waarom heb ik dan zo weinig te nken?
inkoppertje..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen vind mij altijd een hufter, waarom heb ik dan zo weinig te nken?

eh nee, dat doe ik ook niet, ik geef slechts een voorbeeld van dat iets leuk is als je er wat voor moet doen en als je het eenmaal hebt en er weinig meer voor moet doen dan word het al snel saai.
dat zie je echt in bijna alles wel terug.
Een grotere penis met Pro Virility penis vergrotings systeemIedereen vind mij altijd een hufter, waarom heb ik dan zo weinig te nken?

maarja..bij sommige jongens gebruik je toch weer de lieve tactiek
Volgens mij heb jij het als vrouw zijnde niet helemaal begrepen.....hahahaha dat noemen ze van tactiek veranderen
Ik ook hoor, Van het 'stort je hart uit en zeg alles wat je hartje je ingeeft' is het nu; hij verteld twee dingen, ik vertel één ding. een beetje de 1:2 situatie.. die tactiek werkt ook![]()
maarja..bij sommige jongens gebruik je toch weer de lieve tactiek
Haha jullie stoere boys snappen er geen **** van. Vrouwen versieren mannen, ze laten ons alleen geloven dat wij hun versieren. Haha wat een stoere jongetjes hier.

hahaha na de date als het een leuke date was krijg je binnen een half uur tot een uur een smsje van ik vond het harstikke leuk blablabla.. slaap lekker
waarop jij natuurlijk pas laat in de ochtend de volgende dag wat simpels van je laat horen.
nooit zegge..gewoon..het was leuk.
p.s. benj single? 
Geloof geen **** van al die onzin. Als je aangetrokken bent tot elkaar (dus beide) komt je heus wel bij elkaar.
Zoniet, jammer dan.
haha juistem
kjik.. ik ben lekker lui, ik stap niet op een jongen af, je geeft subtiele hints die ie niet door heeft..
net als dates... haha trek nooit dezelfde kleding aan achter elkaar op de dates, ook al is het gewasse enzo![]()
zorg ervoor als je iemand ontvangt dat je de zooi opgeruimd heb maar dat dr nog wel een nonchalant hoopje zooi ligt en voordat het andere geslacht je kamer binnen komt zeg je nog snel eventjes.. let ma niet op de zooi waarna je snel het hoopje weg doet.
Voor gespreksonderwerpen is het ook erg subtiel om uit te visse wat de ander denkt. En het mooie is altijd het einde van het afspraakjehahaha na de date als het een leuke date was krijg je binnen een half uur tot een uur een smsje van ik vond het harstikke leuk blablabla.. slaap lekker
waarop jij natuurlijk pas laat in de ochtend de volgende dag wat simpels van je laat horen.
natuurlijk vooral niet te happig zijn op een vervolg date, laat hem ma kome.. ook al vonjet geweldignooit zegge..gewoon..het was leuk.
etc...etc.
schat je bent TE komisch... dit is oudbakke informatie en is totaal niet relevant. Jij romantiseerd het hele date gebeuren trust me het gaat met iets meer gevoel.
Haha jullie stoere boys snappen er geen **** van. Vrouwen versieren mannen, ze laten ons alleen geloven dat wij hun versieren. Haha wat een stoere jongetjes hier.
schat je bent TE komisch... dit is oudbakke informatie en is totaal niet relevant. Jij romantiseerd het hele date gebeuren trust me het gaat met iets meer gevoel.
Ojah en dit soort berichten kun je het beste op flair forum zetten![]()

.. n btje bitchy zijn of hufterig zijn maar toch net genoeg aandacht geven werkt 
hah thankx voor de tip ik zoek nog een bijbaantje.. msch heeft Flair interesse? dan geef ik jou als referentie op
trouwens.. ik vertel het hier gewoon uit mijn eigen ervaring, ik bedoel ik ben pas 18 dus ik kan het fout hebben,.. maar heb naar mijn gevoel al genoeg gedate vandaar mijn inzicht op het date.. n btje bitchy zijn of hufterig zijn maar toch net genoeg aandacht geven werkt
![]()