Ehh ik zie hier "breezahrom" voorbijkomen.?.? Heb echt geen idee wat je bedoeld
Breezah = De breezercultuur is een jeugdcultuur die is ontstaan in het begin van de 21e eeuw en zich voornamelijk baseert op de populairdere muziek als top 40 en skihut, urban/RnB/bubbling, dance en trance, het gebruik van Windows Live Messenger en bijbehorende spelling, en het alcoholische drankje Bacardi Breezer. De meeste aanhangers van deze cultuur zijn meisjes van tussen de 12 en 18 jaar.
Rom = Range of motion -> grote van de bewegingsbaan van je oefening
Mijn tips voor jou:
- Neem de "stang" niet te stevig vast, hoe harder je met je handen knijpt op de "stang" hoe meer je je armen gaat gebruiken. (LET OP, zorg niet dat het gewicht uit je handen valt en op je smoel terecht komt)
- Ga niet compleet vlak op het bankje liggen maar steek je borst in de mate van het mogelijke de lucht in (borst naar voor schouders naar achter).
- Het komt er niet op neer om het gewicht gewoon de lucht in te krijgen. Doe elke herhaling gecontroleerd en span je borstspieren aan bij elke herhaling.
- Ga niet direct 120 kilo drukken. Als je zegt dat je armen trillen dan neem je teveel gewicht ofwel ben je nog niet lang genoeg aan het trainen en kan je beter nog een tijdje machines gebruiken. Machines geven meer stabiliteit en zijn in het begin gemakkelijker om de "mind-muscle connection" te verbeteren.
Hoe je weet of het goed zit met je mind-muscle connection? Als je handen vrij zijn en je kan ping pong spelen met je tet*en dan zit het goed... Als je dit niet kan, dan wil dat zeggen dat je je borstspieren NOG niet op commando kunt aanspannen en dan raad ik je aan je borst met machines te trainen tot dat je dit wel kan.
Ten slotte kan je ook eens dumbbell bench presses proberen. Bij deze oefening is het makkelijker om je borstspieren aan te spannen dan bij gewone bench press.