zurky
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken de onderzoeken niet ,maar heb meerdere malen gelezen dat het lichaam van nature in verhouding wilt blijven en dat groei in het onderlichaam ook het bovenlichaam stimuleert. Kan zelfs zijn dat als je een blessure aan je armen en je gewoon benen blijft trainen, je armen daardoor minder snel achteruit gaan dan wanneer je helemaal niet zou trainen die periode.
ALs je benen vaker traint verdwijnt dat bijna volledig. Ik heb er zelf nooit last van, maar dan ook niet met mijn andere spiergroepen.Niet iedereen wilt een paar dagen met stijf benen rondlopen ?
Ik heb eens een hele week gehad dat mijn wheels stijf waren.
Ik heb dat al vaker gehoord maar is dit ook wel zo?
Ik ken de onderzoeken niet ,maar heb meerdere malen gelezen dat het lichaam van nature in verhouding wilt blijven en dat groei in het onderlichaam ook het bovenlichaam stimuleert.
Komt oorspronkelijk van het GH-verhaal en is achterhaald.
ik herinner me dat als je grote spiergroepen pakt, bijvoorbeeld met deadliften en squats dat je lichaam een hormoon vrijgeeft dat je herstel verbeterd.
ik weet niet of hier wetenschappelijk bewijs voor is maar ik merk het zelf wel als ik wel of niet benen doe.

makkelijk
niemand geeft ooit complimenten over hoe gespierd je benen zijn. tenzij je misschien een wedstrijd gaat doen.
Eerlijk ,iedereen hier heeft ook liever een groot bovenlichaam dan een groot onderlichaam.

Omdat het potverdomme zwaar is... Daarom train ik ook geen benen