Fitness Seller

Waarom zijn er zoveel mensen die hun benen niet trainen?

Zijn jongens die zichzelf tegen komen in de zomer!

Denk dat mijn voorkeur voor zware trainingen daar geen zak mee temaken hebben

Zucht... want ik heb natuurlijk ook het fysiek van een vrouw die alleen een beetje 20hh op een legpress doet, en beetje abduction oefeningen
Het is heel natuurlijk dat jullie kijken meestal naar ons bovenlichaam en wij naar jullie onderlichaam. Grote t**ten is een uitzondering wanneer een man veel op bovenlichaam let :P
Dus ik denk dat het tot bepaalde level onbewust gaat dat wij ons meer op bovenlichaam focussen en jullie precies andersom.

de rest voetbalt, dus hoeven geen benen te trainen

Denk dat mijn voorkeur voor zware trainingen daar geen zak mee temaken hebben

Zucht... want ik heb natuurlijk ook het fysiek van een vrouw die alleen een beetje 20hh op een legpress doet, en beetje abduction oefeningen

nice, dus ik neem aan dat je een +150kg fullsquat kunt verzetten?

Omdat je benen bijna nooit ziet en het je er dus nauwelijks beter uit laat zien (=reden waarom 90% traint)

Je beenspieren zijn heel groot, en wegen dus veel. Laat ons bijvoorbeeld aannemen dat de spieren in een bovenbeen 8 kilo wegen. Om die spier 10 procent te doen toenemen heb je dus bijna 1 kilo spier nodig, wat heel lang duurt. ALs je een biceps neemt, weegt dat misschien 1 kilo. Om daar 10 procent bij te doen moet je maar 100 gram spier aanmaken. Daarom duurt het langer.

Beenspieren en sterke onderrugspieren zijn de basis voor een sterk lijf. Ik kende vroeger ook zo'n jongens die hun bovenlijf alleen trainen en echte monsters waren maar in een duw-en trek gevecht stonden ze op hun benen te wiebelen. Is ook logisch. DE funderingen zijn niet sterk, dus val je snel om.

In verhouding groeien ze even hard, meeste hebben kleinen benen omdat ze niet goed trainen te weining focessen, en teweinig trainen

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 23:45 ----------

Omdat je benen bijna nooit ziet en het je er dus nauwelijks beter uit laat zien (=reden waarom 90% traint)

Tot je op strand loopt, of in je korte broek dan ziet het niet echt fraai uit,

omdat ze niet snappen dat dikke benen hebben fuarking bruut is!! :D

Benen trainen is zo 2012.

train je benen ook meer dan je bovenlichaam?
Niet meer, wel gedaan. Aan t begin wisselde ik t af met rug

nice, dus ik neem aan dat je een +150kg fullsquat kunt verzetten?
Nee. Mijn hoogste ooit was 10x 130 en dat was niet full. Paralel ofzo. Maar wat doet dat er toe? Ik vind dat altijd een beetje corney om met gewichten aan te komen: ik hou gewoon van de pijn in mn spieren tijdens het trainen, dat zweept me op. Lijkt me niet meer dan normaal als je van de sport houdt, en niet alleen van het resultaat houdt.

Tot je op strand loopt, of in je korte broek dan ziet het niet echt fraai uit,
Of ze denken dat hun bovenlichaam kleiner lijkt door overheersende benen :o

10*130kg zal voor je gevoel wel parallel geweest zijn, maar als je dat filmt valt de diepte vaak tegen. Ik moet voor mijn gevoel atg squatten wil ik netjes onder par zitten.

Maar misschien ben je wel bizar sterk voor een vrouw, wie zal het zeggen.

Ik vind het wel grappig dat mensen haat hebben voor mensen die verhoudingsgewijs kleine benen hebben en met korte broek lopen.

Van Arnold himself heb ik namelijk geleerd je extra te focussen op je zwakke spiergroep (ik had in zijn boek gelezen dat hij een tijd in wijde longsleeve trainde en de ppen van zijn trainingsbroek had geknipt zodat hij alleen zijn zwakke spieren kon zien tijdens het trainen). Met dit in mn achterhoofd train ik altijd in korte broek (en omdat ik altijd veel zweet/ 't warm heb) en het werkt wel, ik irriteer me meer en meer aan benen en ga ze steeds harder trainen:D

Wel apart inderdaad, dat vrouwen wel graag benen trainen.

Vind het ook de leukste training, altijd al zo geweest. Lekker afbeulen.

"Ik wil wel trainen, maar ook niet té breed worden hè". "Als ik té breed word, word ik zo lomp en traag".

Nja, dat was nu ook mijn probleem. Op een goeie morgen stond ik op en dacht ik... Damn ik heb overdreven.

omdat het zware trainingen zijn (als je het goed doet)
omdat het bovenlichaam interessanter is om groot te laten zijn
omdat ze niet zien/snappen dat een lichaam dat uit verhouding is er raar uitziet

omdat gespierde bovenbenen toch niet uitkomen in een sleeveless?

Het squatrek in my gym wordt nauwelijks gebruikt. Ik ben hier zelf heel blij mee omdat ik nooit hoef te wachten maar je ziet hier echt brede gasten lopen die dan de benen van een ecto hebben en dan ook nog een korte broek dragen ook. Dit zijn gasten die 100kg bankdrukken maar als ze wel een keer squatten dan squatten ze 60kg met een p*ssy pillow

Lol @ breedste gasten, wel 100!!11! Bankdrukken haha

Terug
Naar boven