MuscleMeat

waarom zou je NIET aan de aas gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik loop met het idee om het te gaan doen rond. Met als reden: om het gewoon eens meegemaakt t hebben. Ik ben niet geinteresseerd in wat mensen vinden van mijn reden. Ik wilde weten waarom ik één keer een licht gedoseerd kuurtje beter niet zou kunnen doen. Of ik mischien iets over het hoofd zou zien.

Iemand reageerde met als je het gevoel van on eenmaal hebt ervaren dan is off trainen ineens niet zo leuk meer. Dat was voor mij iets waar ik nog geen rekening mee had gehouden. Niet het verliezen van mn gains. Niet het gevoel van ik wil nog een keer. Maar dat de funfactor daarna minder wordt

Dat is ingaan op mijn vraag ipv ingaan op mijn reden. Moeilijk he

Jij hebt duidelijk een geestelijke achterstand.
Hier is je kuuradvies:
1 gram test
500 mg tren
100 mg anavar
20 weken lang
daarna gewoon off gaan, pct is bullshit.

Veel succes!

Ik snap het dat mensen het afraden. Logisch ook. Ik weet ook heus wel dat je t beter niet kan doen. Maar waarom, ik het volgens velen hier, niet zou moeten doen vind ik nergens op slaan.

Maar okay, jij vind het nergens op slaan. Dat kan, is helemaal prima en jou goed recht.

Maar waarom dan niet er boven staan en gewoon geen aandacht meer er aan schenken en er boven staan ?

Ik heb me in alle haast nogal onhandig uitgedrukt zie ik maar het doet er ook niet meer toe. Eind aug. gaat t sws gebeuren

Ik snap het dat mensen het afraden. Logisch ook. Ik weet ook heus wel dat je t beter niet kan doen. Maar waarom, ik het volgens velen hier, niet zou moeten doen vind ik nergens op slaan.
Omdat je met hormonen fuckt die een lange tijd nodig hebben om te herstellen en waardoor je daarna een dip ervaart. Je doet dit puur om je 6 weken het mannetje te voelen. Je gaat toch ook niet xtc knallen en dan uren in bad zitten of wel?

Bij iedereen is wat hij ervaart anders heb ik gemerkt. Zelf heb ik geen dip ervaren ook niet na half jaar on. En je kan zelf alleen bepalen of je het bij 1 kuurtje houd, ik weet dat ik hierna wel ga stoppen. Maar ik ben ook iemand die wel tevreden kan zijn ;)

Omdat je met hormonen fuckt die een lange tijd nodig hebben om te herstellen en waardoor je daarna een dip ervaart. Je doet dit puur om je 6 weken het mannetje te voelen. Je gaat toch ook niet xtc knallen en dan uren in bad zitten of wel?

Nou ja, opzich...?

• Like
Waarderingen: GruX
Ja dit was een beetje een matige vergelijking man :P.
Haha nou ik sta toch liever te pieken op een festival dan dat ik in bad zit te spacen. :p Maar TS moet sws Tren gaan knallen, puur voor het effect is het echt een mooi goedje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven