- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met trainen weer. Ik zou niet gaan dirty bulken op 15% en als opnieuw beginnende. Je kan ongetwijfeld flink in kracht winnen zonder heel veel zwaarder te worden in het begin.
Stevige rug al hoor. Daar is wel wat van te maken![]()

Succes met trainen weer. Ik zou niet gaan dirty bulken op 15% en als opnieuw beginnende. Je kan ongetwijfeld flink in kracht winnen zonder heel veel zwaarder te worden in het begin.
Stevige rug al hoor. Daar is wel wat van te maken![]()

1300 ? of +/- 300? Ik hoop het laatste.Jaa heb die krachtgains al ervaren voelt lekker, ik ben atm ook niet aan het dirtybulken ben daar toch maar vanaf gestapt. Ik zit nou +1 300 kcal boven mijn onderhoud.
Thanks ik probeer natty zo groot mogelijk te worden!
1300 ? of +/- 300? Ik hoop het laatste.
Zolang je iedere maand maar een klein beetje aankomt en je kan iedere week of 2 weken iets extra bij je lifts blijven doen gaat het prima.

Jaa klopt denk ik ook wel, maar het gaat mij nog niet lukken om er werksetjes van te maken. Duurt nog wel 4 a 5 weken schat ik zo...

Goed bezig! 42 cm voor armen is echt wel een optimistisch streven..... maar goed om er voor te gaan.
Wat haalbaar is, waag ik me niet aan. Dat hangt van je bouw af.
Ik zie alleen dat er dan 4 cm bij moet. Gewoon lekkker je best doen![]()