- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik snap het ook niet. Het zal wel een 'grapje' van iemand zijn. Beetje kinderachtig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het ook niet. Het zal wel een 'grapje' van iemand zijn. Beetje kinderachtig.
Het was een troll, account gebanned en sanctie voor de "grappenmaker".Ik snap het ook niet. Het zal wel een 'grapje' van iemand zijn. Beetje kinderachtig.
Sanca, bedankt!Het was een troll, account gebanned en sanctie voor de "grappenmaker".
OK, thanks voor het ingrijpen.Het was een troll, account gebanned en sanctie voor de "grappenmaker".
Als je echt ziek bent kan je beter energie voor je herstel sparen dan een slechte training doen (is mijn 2 ct)Ik ben snip verkouden, heb het koud, hoofdpijn, keelpijn, hoesten, snotteren etc.
Als je echt ziek bent kan je beter energie voor je herstel sparen dan een slechte training doen (is mijn 2 ct)
Beterschap.
Waarom mogen we jouw log eigenlijk niet zien?

Profiel is iets anders dan een log. De laatste kun je gewoon zien.Waarom mogen we jouw log eigenlijk niet zien?
Bodybuilding.nl Forum - Fout
Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken.

Godsamme.... jaloers hoorHad trouwens ook vanmorgen mijn bovenbenen gemeten en die staan nou op 62 CM dus die zijn ook flink gegroeid.
Mijn benen zijn dus 5 CM gegroeid en mijn armen 1.5 cm en ik ben 6 KG aangekomen.
Mijn bench press is in deze 8 weken met 15 KG omhoog gegaan, kortom mooie resultaten geboekt![]()

Godsamme.... jaloers hoor
Netaan tot failure is prima. Maar als je helemaal kapot bent en ook bij de volgende training nog steeds, dan was het echt te veel om te herstellen....
Ik zou persoonlijk niet helemaal tot het gaatje gaan, aangezien lb/ub best een aanslag kan doen op je CNS. Kans is dus aanwezig dat jij jezelf overbelast als je op alles tot failure gaat. Rust is hierbij de key
Ligt het aan mij of zijn je krachtstats vrij scheef in verhouding met de rest?
Prima trainingen verder hoor![]()
Oh wel handig als ik complete zinnen typ. Doelde op je benchpress/dumbell press.Bedankt fred, ik doe erg mijn best !
Wat ligt volgens jouw scheef qua krachtstats? ik streef namelijk goede proporties na...
Mijn plan was eigenlijk om tot februari dit schema te volgen en dan goed en kritisch kijken naar hoe ik ervoor sta (met behulp van jullie), aan de hand van de results van dit schema wil ik een ander schema volgen waarbij ik mij focus op achterliggende spiergroepen. Ik vind namelijk dat ik nog te kort bezig ben om te zeggen of er sprake is van achterliggende spiergroepen. Halverwege april wil ik heel langzaam gaan cutten en dan eind augustus weer gaan bulken.