MuscleMeat

Wanna see BEEF ?

wtf is dit mensen, hou et gezellig ;) dit topic gaat niet over hoeveel je overhoudt na een kuur of over mannelijke ongesteldheid....

Pfff, Dit is een duidelijk voorbeeld waarom jij nooit boven aan de voedselketen zal staan. :roflol:

Ryu zegt

icoon_foto_5_1.jpg

RELLUH!

IGF-1, slin en HGH je gewonnen massa vast te houden na een kuur, naast de gebruikelijke PCT uiteraard.

kerel, jij bent diegene die het allemaal te rooskleurig ziet, denk je nu echt dat ik na paar kuurtjes tss kuren en tijdens al aan de hgh en igf ga gaan om alles vast te houden ,snormaal dat je dan zo goed als alles vasthoud want je bent nog bezig met middelen, ik praat over het feit als je bv na 4 kuren 90kg 8% bent , je zet er nog eentje en komt uit op 100kg 10% moet je echt niet denken dat je dat gaat blijven, je mag blij zijn als je na een maand of 5-6 nog 95 aan 8-9 % bent want dan heb je het goed gedaan.

maarja jij begint meteen over GH en slin en IGF tssdoor cyclen, dat heet ik niet de boel vasthouden, das gewoon doorkuren, of het nu met aas of GH is , het blijven middelen die de groei bevorderen.
Waar zeg ik dat ik het specifiek over jou heb :scratch:
Wil niet flamen maar jij komt dus echt van die planeet!!!Is per persoon ook afhankelijk hoeveel vocht je "kan" of dan wel "gaat" vasthouden met stromba,had natuuurlijk niet in de gaten dat jij zon 6mnd kuur pakker bent,dan hou je idd wel meer over als lopende chemische fabriek!!!!En je zegt nu zelf dat je met dit en dat alles kan vasthouden,terwijl het ging over wat je na de kuur vasthoudt zonder te kuren,slimme zet man.:thumb:
Met stromba zal je inderdaad geen vocht meer vast houden aangezien het niet meer verkrijgbaar is.
Je hebt blijkbaar wel meer dingen niet in de gaten, zoals het hele idee achter IGF-1/HGH/slin na de kuur, namelijk om je gewonnen massa vast te zetten/houden terwijl je eigen testosteronproductie weer herstelt.
Praatjes maken is heel simpel eh ''zwarte ridder''.

Maar serieus man als ik dan je pics bekijk dan is dat ook het enige wat je kan ! Cut the crap dude... Als je dan toch zoveel weet zoals je wil laten blijken over alles en nogwat omtrent BB'ing dan zou ik het is in de realiteit toepassen. Tegen die tijd betekenen je praatjes NIETS man ! Einde discussie .
Die laatste twee woorden zijn direct de enige zinvolle die ik je tot nog toe heb horen blaten.

Ik moet wel zeggen dat het niveau hier met tientallen IQ's per maand achteruit lijkt te gaan. Net terug van een langdurige vakantie en van de oude garde op roidgebied blijkt weinig meer over, in de plaats daarvoor hebben we een zootje ongeregeld teruggekregen zonder enige kennis van zaken. Blijf bij je leest dudes, ga terug naar school, leer Nederlands, spellen, grammatica, discussieren, relativeren, begrijpend lezen en de hele mikmak, ga je vervolgens verdiepen in het onderwerp waar je over mee wilt praten en kom dan nog eens terug.

Met stromba zal je inderdaad geen vocht meer vast houden aangezien het niet meer verkrijgbaar is.
Je hebt blijkbaar wel meer dingen niet in de gaten, zoals het hele idee achter IGF-1/HGH/slin na de kuur, namelijk om je gewonnen massa vast te zetten/houden terwijl je eigen testosteronproductie weer herstelt.

Mss voor jou niet meer te krijgen ja(:roflol:),maar ga hier geen tijd meer in stoppen gezien je toch weer de feiten zit te verdraaien.

• Topic Starter Topic Starter
man man, word hier nogal iets als iemand ff oneens is met een ander...

niemand hoeft hier krom ofzo te doen tegen elkander voor zo iets, ik ben ook van mening dat je tss kuren door soms dingen meemaakt waardoor je fysiek achteruit gaat , als dit gewonnen massa door kuur is ,is dat moeilijk (tot niet) terug te winnen op naturel wijze dus als je dan na 6 maand terug een kuur begint heb je van de vorige nog maar 30-50% over zoals own zei.

natuurlijk gaat het soms goed, bv minder lang off en in die periode loopt alles perfect qua voeding,training, rust, stress en al die shit en je behoud tot aan de volgende wel 70-80%

nog een punt wat ik aanhaalde, en nee was niet op mij gericht (zeg ik ook nergens dat ik dat dacht) is het feit als je aan de GH,slin,igf gaat tss kuren door dat dat iets heel anders is, dan heb je nog steeds ondersteunende middelen en kan je zelfs tot miss 100% behouden of op maandenbasis zelfs nog groeien, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

dus mensen stop met b**chen, ieder heeft zen punt, het hele topic ging over de pics, die staan op pagina 1 remember...

Ben het volledig met ons zwarte konijn eens. Jullie zijn ook zo jaren 60 :D. Ik hou ook bijna alle gains en dat nog wel in een korter tijdsbestek 3t/m5weken, enkel beetje vocht wat je verliest logisch. Daarna groei ik ook nog, en zie je er nog droger uit doordat je vocht kwijt bent. Wel iets minder vasculair maar dat ligt natuurlijk ook aan de AS.

Als het je overigens alleen om pics ging, waarom kom je dan mijn log vervuilen? Kijk naar jezelf man.

Ben het volledig met ons zwarte konijn eens. Jullie zijn ook zo jaren 60 :D. Ik hou ook bijna alle gains en dat nog wel in een korter tijdsbestek 3t/m5weken, enkel beetje vocht wat je verliest logisch. Daarna groei ik ook nog, en zie je er nog droger uit doordat je vocht kwijt bent. Wel iets minder vasculair maar dat ligt natuurlijk ook aan de AS.

Als het je overigens alleen om pics ging, waarom kom je dan mijn log vervuilen? Kijk naar jezelf man.

hèhèhèhè ben je boos?

Haha, is de board SS-er weer bezig? Ik zeg altijd maar zo: Bodygainer, Smodygainer.

Gruwelijke fysiek btw.

respect voor hem

Haha is bodygayner weer bezig?

Wat een held is het ook.

Haha bodygainer is het type gast dat na 4 kuurtjes nog steeds sets met 60kg squat en zich er niet voor schaamt, onder het motto "je moet nog veel harder werken als je in de kuur zit!".

wat een bombastische fysiek, maar wat me vooral interesseerde: je zei dat hij destijds gecut heeft vanaf een vetpercentage van 30 kg, tot nu, ik neem aan dat hij in deze kuur stevig gebuffeld heeft en toch zijn vetpercentage subliem laag kon houden.
AS? carbcyclen/ veel cardioën?

waarom niet wat meer info posten. :thumb:

@Bodygayner: eerst die belabberde fysiek van je eens onder handen nemen, en dan kritiek leveren.

hij heeft zich pas aangemeld op het forum , hij zal wel op je vragen antwoorden vandaag!

Rellen :banana:

Laat de bedreigingen, persoonlijke aanvallen en wat nog meer maar achterwege heren. De volgende gaat op voor rood.

zwart ridderke en drycure, jullie zijn zo van die mense die veel te veel nemen en snel opgebrand zullen zijn!!!ok , ge zijt mss een beest enz, maar kuur is niet alles hé!!! stop eens een paar maande voor je lichaam terug es te laten herstelle!jullie willen doen gelijk de profs en je bent nog maar amateur.je kan niets verdragen als iemand iets zegt wat goed voor je is!dan zeg je dat ze topic komen vervuile (raar) maarja! hoop voor je dat je nooit iets ergs gaat krijgen! denk eraan gezondheid komt voor hé!!!!!!!!!

zwart ridderke en drycure, jullie zijn zo van die mense die veel te veel nemen en snel opgebrand zullen zijn!!!ok , ge zijt mss een beest enz, maar kuur is niet alles hé!!! stop eens een paar maande voor je lichaam terug es te laten herstelle!jullie willen doen gelijk de profs en je bent nog maar amateur.je kan niets verdragen als iemand iets zegt wat goed voor je is!dan zeg je dat ze topic komen vervuile (raar) maarja! hoop voor je dat je nooit iets ergs gaat krijgen! denk eraan gezondheid komt voor hé!!!!!!!!!

ben jij de persoon van op de foto's?

ja dus......heb het net gezien

zeker boforli ;)
nu weet je dat ik het ben en weet je men naam hier :)
EL MONSTRO :D

hey el monstero ziet er stak uit man .

Terug
Naar boven