Fitness Seller

Wanna see BEEF ?

:scratch:
Als dit realiteit is doe je het toch niet helemaal goed hoor bro.

En van welke planeet kom jij???

Planet knowbest ofzo???

Praat eens met echte BB'ers buiten dit forum,mss gaan die blacknight kappen voor je ogen eens weg dan.DAMN!!!Dan was iedereen na een paar kuurtjes zeker op "ronnie&Jay's" niveau.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
idd, als je normaal kuurt (dus geen 3x10 weken per jaar) dan mag je blij zijn als je van elke kuur 50% overhoud qua gains, dan heb je er op een kuurtje of 3 nog 10kg muscle bijzitten en das echt wel netjes gedaan dan!

nog steeds staren mensen die 1 kuurtje gedaan hebben zich blind op die 10-12kg die ze gegained hebben, als het er allemaal zo positief aan toeging was iedereen na 3-4 kuurtjes 100kg 5%

Leef jij soms ergens buiten de realiteit zwarte ridder ? Ik denk persoonlijk wel dat Own er wel het 1 en ander meer van weet dan jij als ik jullie gallery eens vergelijk. ;)

En van welke planeet kom jij???

Planet knowbest ofzo???

Praat eens met echte BB'ers buiten dit forum,mss gaan die blacknight kappen voor je ogen eens weg dan.DAMN!!!Dan was iedereen na een paar kuurtjes zeker op "ronnie&Jay's" niveau.:rolleyes:

Qua flame-gehalte is er nog weinig veranderd hier op het board de laatste tijd merk ik :rolleyes:

Als 'own' dan zo veel van kuren weet, leg mij dan eens uit hoe je van een winstrol-only enorm veel vocht en vet gaat winnen. Bovendien zijn er tegenwoordig prima mogelijkheden om met IGF-1, slin en HGH je gewonnen massa vast te houden na een kuur, naast de gebruikelijke PCT uiteraard.

Het is maar net hoe je kuurt en welke middelen je gebruikt. Als je zo old-school bezig bent dat je maar 30-50% van je gains overhoudt ben je gewoon niet bij de tijd.
@ Bodygainer: misschien moet je ook eens de moeite nemen het verhaal bij de pics te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
IGF-1, slin en HGH je gewonnen massa vast te houden na een kuur, naast de gebruikelijke PCT uiteraard.

kerel, jij bent diegene die het allemaal te rooskleurig ziet, denk je nu echt dat ik na paar kuurtjes tss kuren en tijdens al aan de hgh en igf ga gaan om alles vast te houden ,snormaal dat je dan zo goed als alles vasthoud want je bent nog bezig met middelen, ik praat over het feit als je bv na 4 kuren 90kg 8% bent , je zet er nog eentje en komt uit op 100kg 10% moet je echt niet denken dat je dat gaat blijven, je mag blij zijn als je na een maand of 5-6 nog 95 aan 8-9 % bent want dan heb je het goed gedaan.

maarja jij begint meteen over GH en slin en IGF tssdoor cyclen, dat heet ik niet de boel vasthouden, das gewoon doorkuren, of het nu met aas of GH is , het blijven middelen die de groei bevorderen.

Qua flame-gehalte is er nog weinig veranderd hier op het board de laatste tijd merk ik :rolleyes:

Als 'own' dan zo veel van kuren weet, leg mij dan eens uit hoe je van een winstrol-only enorm veel vocht en vet gaat winnen. Bovendien zijn er tegenwoordig prima mogelijkheden om met IGF-1, slin en HGH je gewonnen massa vast te houden na een kuur, naast de gebruikelijke PCT uiteraard.

Het is maar net hoe je kuurt en welke middelen je gebruikt. Als je zo old-school bezig bent dat je maar 30-50% van je gains overhoudt ben je gewoon niet bij de tijd.
@ Bodygainer: misschien moet je ook eens de moeite nemen het verhaal bij de pics te lezen.

Wil niet flamen maar jij komt dus echt van die planeet!!!Is per persoon ook afhankelijk hoeveel vocht je "kan" of dan wel "gaat" vasthouden met stromba,had natuuurlijk niet in de gaten dat jij zon 6mnd kuur pakker bent,dan hou je idd wel meer over als lopende chemische fabriek!!!!En je zegt nu zelf dat je met dit en dat alles kan vasthouden,terwijl het ging over wat je na de kuur vasthoudt zonder te kuren,slimme zet man.:thumb:

Praatjes maken is heel simpel eh ''zwarte ridder''.

Maar serieus man als ik dan je pics bekijk dan is dat ook het enige wat je kan ! Cut the crap dude... Als je dan toch zoveel weet zoals je wil laten blijken over alles en nogwat omtrent BB'ing dan zou ik het is in de realiteit toepassen. Tegen die tijd betekenen je praatjes NIETS man ! Einde discussie .

Maar serieus man als ik dan je pics bekijk dan is dat ook het enige wat je kan ! Cut the crap dude... Als je dan toch zoveel weet zoals je wil laten blijken over alles en nogwat omtrent BB'ing dan zou ik het is in de realiteit toepassen. Tegen die tijd betekenen je praatjes NIETS man ! Einde discussie .

Dat je groter bent dan iemand betekent niet dat dan meteen meer weet dan die ander en automatisch alle discussies wint.

Ik vind dit een laag, dom en zwak argument.

Dat je groter bent dan iemand betekent niet dat dan meteen meer weet dan die ander en automatisch alle discussies wint.

Ik vind dit een laag, dom en zwak argument.

Als ik groter zou zijn dan hem dan is dat anders wel een duidelijk bewijs dat ik het het beter weet dan hem ! En waar zie je dan weer staan dat ik elke discussie zou winnen dan ? Kom op man lees wat er gaande is en hou je domme sh*t voor jezelf !!! Ik verwacht nu geen domme reactie trug want er valt gewoon niets te discussieren , het feit dat je even dom bent als die flamers hier is al duidelijk genoeg.

Bruut lichaam dude! vooral de 1ste pic en de side chest is echt masterlijk!

offtopic: kennis heeft wel iets te maken met grote, maar niet alles.
Iemand met veel kennis is meestal groot. iemand met weinig kennis is meestal klein(er)

maar als ik 1 x in de week zou trainen en een jaar lang het hele internet doorspit heb ik wel veel kennis maar blijf klein ;)

kortom. niet zeuren maar trainen!:D

Roidrage met je 39 cm biceps :roflol: gayner?
Doe je toch iets niet goed lijkt mij als je bijv. maar 30% behoud na een kuur zoals eerder gezegt.

Beast z'n mattie heeft zich vandaag aangemeld, ben ook erg benieuwd hoe die er na een paar maandjes uitziet!

Uitdaging???Deze jongen heeft een hele mooie fysiek,maar heeft toch echt juice nodig om het ook daadwerkelijk vast te kunnen houden,dat is gewoon logica,meeste is gewoon vet en vocht wat je tijdens een kuur bijkomt en dat vliegt er na de kuur ook weerzo af!!!De kunst is om van je gewonnen kilo's 30 a 50% over te kunnen houden door goed te blijven dieeten trainen en genoeg slaap te pakken,dan doe je het goed.

T'is en blijft een beest,met of zonder.Who care's.:cool:

helaas is dit de zuivere waarheid....

Huge , maar vind zijn armomtrek maar zwakjes, met zo'n kuur dan ;)
Dat kun je toch niet met Lee Haney vergelijken.

Laatst bewerkt:
Bruut lichaam dude! vooral de 1ste pic en de side chest is echt masterlijk!

offtopic: kennis heeft wel iets te maken met grote, maar niet alles.
Iemand met veel kennis is meestal groot. iemand met weinig kennis is meestal klein(er)

maar als ik 1 x in de week zou trainen en een jaar lang het hele internet doorspit heb ik wel veel kennis maar blijf klein ;)

kortom. niet zeuren maar trainen!:D

Hier zit zeker wat in,maar om naar een internetspitter te luisteren zonder ook maar enige vorm van "jarenlange praktijk ervaring" word je ook niet vrolijk van,dan is het imo nog altijd een leek.

Het ik kan wel maar ik wil niet principe.:rolleyes:

Hier zit zeker wat in,maar om naar een internetspitter te luisteren zonder ook maar enige vorm van "jarenlange praktijk ervaring" word je ook niet vrolijk van,dan is het imo nog altijd een leek.

Het ik kan wel maar ik wil niet principe.:rolleyes:

Maar wat is mensen het al jaren lang fout doen? Jaaaaa dat kan natuurlijk ook nog. :D

Maar wat is mensen het al jaren lang fout doen? Jaaaaa dat kan natuurlijk ook nog. :D

Precies man,en dat zijn zeker 9 van de 10 forumleden dus....die niets beters te doen hebben en afschrikken van huge mofo's @ the gym,en geen vragen durven te stellen aan ze,en ze in het "roid user" hoekje drukken,dat zijn imo "die mensen".;)Hier durven ze wel de grote man te spelen met loze praat,in de gym stellen ze geen ene **** voor,en bekijken ze alles vanaf een afstandje.

Wat loop je nou te flamen man triest mannetje
Ben je ongesteld ofzo?

Ontopic;

Ben er het wel mee eens dat het keihard werken is om je gewonnen gains van een kuur vast te houden, en je mag idd blij zijn als je de helft vast kunt houden (tenzij je er binnen afzienbare tijd weer een kuur tegenaan plakt natuurlijk)

Zullen we dit een keertje irl oplossen dan ? Zal je laten zien wat ongesteld is ok ? Ben die forum nerds zoals jou gewoonweg beu ! Je moet je gewoonweg niet bemoeien met andermans zaken loser !!!!

pappa??? help ik word bedreigd door een klerekast!!! ik durf niet meer de deur uit.

Ik ga er niet eens inhoudelijk op in man het verschil in niveau is te groot.
Denk om je bloeddruk, als jij een herseninfarctje krijgt blijft er helemaal zo weinig over.

Haha kijk maar uit straks neemt dat beescht je te grazen, het zijn ZIJN ZAKEN daar moet je je gewoon niet mee BEMOEIEN :roflol: :roflol: :roflol: haha wat een triest figuur.

wtf is dit mensen, hou et gezellig ;) dit topic gaat niet over hoeveel je overhoudt na een kuur of over mannelijke ongesteldheid....

Terug
Naar boven