- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je Trey Brewer bedoelt, die is nog wel een heeeeel stuk groter als deze klerekast.

Is toch ook een 21 jarige Amerikaan die ook zo gespierd is? Die met Cutler op de foto staat. Al geef ik `m 30Broers?
je leeft

In mijn log en @82kg topic zat je toch dicht in de buurt marky.![]()

Precies wat ik dacht, daar ligt de grootste uitdaging![]()
Deze jongen heeft een hele mooie fysiek,maar heeft toch echt juice nodig om het ook daadwerkelijk vast te kunnen houden,dat is gewoon logica,meeste is gewoon vet en vocht wat je tijdens een kuur bijkomt en dat vliegt er na de kuur ook weerzo af!!!De kunst is om van je gewonnen kilo's 30 a 50% over te kunnen houden door goed te blijven dieeten trainen en genoeg slaap te pakken,dan doe je het goed.
UitdagingDeze jongen heeft een hele mooie fysiek,maar heeft toch echt juice nodig om het ook daadwerkelijk vast te kunnen houden,dat is gewoon logica,meeste is gewoon vet en vocht wat je tijdens een kuur bijkomt en dat vliegt er na de kuur ook weerzo af!!!De kunst is om van je gewonnen kilo's 30 a 50% over te kunnen houden door goed te blijven dieeten trainen en genoeg slaap te pakken,dan doe je het goed.
T'is en blijft een beest,met of zonder.Who care's.![]()