firedsoul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m83
Peoples zei:Ik vind het sowieso geen topic waarin je zelf een mening kunt neerzetten omdat andere mensen (lees labiel) hier zich door aangevallen voelen en dat het net dat stapje kan zijn dat ze zich wel van kant maken.
Misschien beter om zo'n topic te sluiten en dit soort gesprekken achter gesloten deuren te houden. Gewoon ter bescherming van het individu
Vind ik niet. Ik vind iedereen zijn meningen hier goed ook die van RichardV. ik reageerde enkel op RichardV om het punt te maken dat die mensen niet meer positiefs kunnen inzien en niet willen vechten. Maar wat hij zegt is verder wel goed omdat die mensen dat wel behoren in te zien maar heel moeilijk is voor hun op dat moment. Maar uiteindelijk zullen ze toch gespiegelt moeten worden voor hun daden en in dat geval vind ik dat RichardV zich heel goed verwoord heeft. Vind dat iedereen wel ze steentje bijdraagt aan dit topic op een zeer goeie manier. Waardoor het topic heel veel waarde heeft gekregen. Om het dan te sluiten zou ik heel erg zonde vinden...Iedereen zijn mening doet er wel toe in mij ogen. Het gezegde "iedereen draagt zijn steentje bij" vind ik hier wel van toepassing
.
)
).
)
).