- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mn 1 rm is 115 [misschien nu wel iets hoger]. Ik doe setjes met 80-90-100
Voor mijn zijn ze gewoon alledrie even belangrijk, en een 4e erbij: JM press. heerlijke oefening![]()

komt wss. omdat je in zo'n welnessachtig fitnesscenter traint.Er is in mijn fitness maar 1 persoon die ik op 5 jaar tijd heb zien bankdrukken met meer als 35kg aan iedere kant![]()
![]()
![]()
Voor mij zijn al die hoge waarden die hier worden weergegeven nogal ongeloofwaardig, ik zeg hier helemaal niet dat jullie liegen, maar ik kan het me wel moeilijk voorstellen dat iemand zoveel kan nemen. Zelf kan ik maximum 25kg aan iedere kant leggen en de baar zelf weegt ook nog eens een tiental kg dus dan zou ik in totaal op 60kg uitkomen.
Bij de machine bench press kan ik maximum 65kg nemen.
Edit: ik zie zojuist dat er in de titel van het topic 1 rm staat, wordt hiermee bedoeld 1 enkele herhaling?
De antwoorden die ik hierboven heb gegeven gaan over 10 herhalingen zonder hulp. Ik heb nog nooit een oefening 1 herhaling gedaan.

Eigenlijk train ik in 1 van de hoger aangeschreven hardcore gym's in België, zeker niet door de infrastructuur die ze daar hebben, maar wel omdat er redelijk wat competitiebodybuilders naar daar komen (of naar daar gehaald worden). Bij iedere wedstrijd doen er van mijn gym toch altijd wel een tiental bodybuilders mee in verschillende klassen en er zijn enkele vaste waarden die keer op keer die klasse winnen. Daarom dat ik ook zo verbaasd ben omdat ik zelfs deze mensen niet met zoveel gewicht zie trainen. Ik beweer zeker niet dat ze het niet zouden kunnen, maar ik heb ze het in ieder geval nog niet zien doen.
sorry ik had je vorige posts ff niet gelezen, daar stond het natuurlijk al in.Eigenlijk train ik in 1 van de hoger aangeschreven hardcore gym's in België, zeker niet door de infrastructuur die ze daar hebben, maar wel omdat er redelijk wat competitiebodybuilders naar daar komen (of naar daar gehaald worden). Bij iedere wedstrijd doen er van mijn gym toch altijd wel een tiental bodybuilders mee in verschillende klassen en er zijn enkele vaste waarden die keer op keer die klasse winnen. Daarom dat ik ook zo verbaasd ben omdat ik zelfs deze mensen niet met zoveel gewicht zie trainen. Ik beweer zeker niet dat ze het niet zouden kunnen, maar ik heb ze het in ieder geval nog niet zien doen.
)Eigenlijk train ik in 1 van de hoger aangeschreven hardcore gym's in België, zeker niet door de infrastructuur die ze daar hebben, maar wel omdat er redelijk wat competitiebodybuilders naar daar komen (of naar daar gehaald worden). Bij iedere wedstrijd doen er van mijn gym toch altijd wel een tiental bodybuilders mee in verschillende klassen en er zijn enkele vaste waarden die keer op keer die klasse winnen. Daarom dat ik ook zo verbaasd ben omdat ik zelfs deze mensen niet met zoveel gewicht zie trainen. Ik beweer zeker niet dat ze het niet zouden kunnen, maar ik heb ze het in ieder geval nog niet zien doen.

powerliftstyle zul je hem toch echt tot op je borst moeten laten zakken en zelfs even moeten laten rusten. Wat velen hier niet kunnen lol