XXL Nutrition

Wat bankdrukken jullie?

Peiling Peiling Hoeveel bankdruk je 1rm?

• 60-79 kg

Stemmen: 106 26,3%
  • 80-99kg

Stemmen: 109 27,0%
  • 100-119kg

Stemmen: 85 21,1%
  • 120-139 kg

Stemmen: 48 11,9%
  • 140-159 kg

Stemmen: 27 6,7%
  • 160-199 kg

Stemmen: 11 2,7%
  • 200 + kg

Stemmen: 17 4,2%

• Totaal stemmers
    403
Doe ik het nog niet eens zo slecht 100 kilo 1x

in wedstrijden worden ook nog pakken gebruikt. Wat ik persoonlijk niks aan vind.

100 kg (1rm)

1RM? 120-130..hangt er vanaf of ik n goeie dag heb gehad:o

mn 1 rm is 115 [misschien nu wel iets hoger]. Ik doe setjes met 80-90-100

Voor mijn zijn ze gewoon alledrie even belangrijk, en een 4e erbij: JM press. heerlijke oefening :)

Je benchpress is niet geheim meer :D

Ik schat dat ik nu op de 160/165 zit.

Hmm je BP is nu niet meer geheim ben ik bang :haar:
Sjit je hebt gelijk :p Squat en Deadlift zijn iig nog geheim :D [ben bij allebei nog ff bezig met juiste uitvoering en balans]
Denk, dat ik nog wel ongeveer 110 KG kan drukken.
Ik had meer verwacht van je, machtige man ;)
in 5 maanden (begonnen) van 40kg naar 140kg (6 keer)
jij moet wel een beer zijn al of niet? anders vind ik het niet geloofwaardig :p
kon jeniet wat lager gaan in die poll? of de optie anders....
want nu kan in niet stemmen ;-(
Ga eerst trainen kerel :p

ik heb laatst weer ff getopt en kwam op 135kg uit. ik druk bb sT, powerliftsT krijg ik niet onder de knie. maar is die sT niet een beetje zo dat je de stang gewoon zo min mogelijk hoeft te laten zakken?
Maandagen borst bij Novio ;)
Je benchpress is niet geheim meer :D

Ik schat dat ik nu op de 160/165 zit.

:( nope :(

Nette bench :thumb:

@veg: na 5 jaar 65 kg smith? als jij zelf de helft weegt geloof ik het nog. maar na 5 jaar en een redelijk postuur mag je toch onderhand 65 kg per kant drukken ;)
of bedoel je 65 stone ipv kg? [260 kg ofzo dus]

Laatst bewerkt:
400+ kg had er voor mij bij gemoeten, maar goed ik ben maar voor de 100 kg gegaan, ik ben bescheiden.

Rond de 70kg, en dat vind ik persoonlijk best impressive. :D

Die formules heb ik nooit begrepen .
of anders suckt mijn bench gewoon:o

2 reps van 130 kilo.
Wel leuk om een keer te drukken.
Maar ik heb liever dat ik 100kilo druk met 8 reps, doet meer voor mij, maar daar gaat deze topic niet over.;)

Mijn constante 1 rm is 130 kg.
Mijn stats: 180 cm, 94 kg, 55 jr.

persoonlijk zal dat ook ongeveer 80kg zijn bij mij, misschien iets minder. (Train ook maar iets minder dan 1jaar) Dat een gemiddelde man 60kg kan benchen is veel hoor. Ik denk dat dat eerder 40kg ofzo zal zijn vr de gemiddelde mens. Waar ik train (indd een wellness gedoe maar goed genoeg voor mij:) ) ben ik ook een van de betere en er zijn daar weinig die evenveel kunnen doen.
Ook moet je niet vergeten dat de manier waarop het uitgevoerd wordt ook enorm veel kan schelen. Als je voor spiermassa gaat is het correct en goed uitvoeren veel belangrijker. Als je puur voor zoveel mogelijk drukken gaat is dat allemaal minder belangrijk. Milos legt dit kort uit in een van zijn afleveringen van the fitshow (ik denk die voor borsttraining).

Na 2 jaar echt helemaal niets gedaan te hebben druk ik (zojuist getest op mijn weider bankie :rolleyes: ) 90 kilo. Mijn gewicht is nu rond de 100 kg. 2 jaar geleden drukte ik schuin (bankte nooit vlak, werkte niet) met 4-5 reps 140 kilo. Ik woog toen zo'n 117 kg-120 kg. Max heb ik nooit getest, beetje bang voor blessures :o . En dat was zonder dopage.

Greetz

Ik ben nooit sterk in bankdrukken geweest!
Platte bank 4x140
Schuine bank 5x130
Ik stond gisteren er over te praten met een vriend die drukte vroeger 8x240 kg
Dat zal ik nooit halen

Druk ongeveer rond de 100 kg. Heb het de laatste tijd wel stuk moeilijker met deze oefening vroeger zat ik aan 120 kg. Waarschijnlijk door mijn cut denk ik? Maar stel mij toch de vraag bij de rest van borst oefening heb ik weinig of geen verlies op kracht. Mss enige tips?

Terug
Naar boven