- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mn 1 rm is 115 [misschien nu wel iets hoger]. Ik doe setjes met 80-90-100
Voor mijn zijn ze gewoon alledrie even belangrijk, en een 4e erbij: JM press. heerlijke oefening![]()
Sjit je hebt gelijk
Squat en Deadlift zijn iig nog geheim
[ben bij allebei nog ff bezig met juiste uitvoering en balans]Ik had meer verwacht van je, machtige man

jij moet wel een beer zijn al of niet? anders vind ik het niet geloofwaardigin 5 maanden (begonnen) van 40kg naar 140kg (6 keer)

Ga eerst trainen kerelkon jeniet wat lager gaan in die poll? of de optie anders....
want nu kan in niet stemmen ;-(

Maandagen borst bij Novioik heb laatst weer ff getopt en kwam op 135kg uit. ik druk bb sT, powerliftsT krijg ik niet onder de knie. maar is die sT niet een beetje zo dat je de stang gewoon zo min mogelijk hoeft te laten zakken?

Je benchpress is niet geheim meer![]()
Ik schat dat ik nu op de 160/165 zit.
nope 

Rond de 70kg, en dat vind ik persoonlijk best impressive.![]()
Volgens de wilks formule zou een man van hetzelfde gewicht tegen de 95kg moeten drukken, je mag dus vol trots op de 80-99 optie stemmen!

) ben ik ook een van de betere en er zijn daar weinig die evenveel kunnen doen.in 5 maanden (begonnen) van 40kg naar 140kg (6 keer)

) 90 kilo. Mijn gewicht is nu rond de 100 kg. 2 jaar geleden drukte ik schuin (bankte nooit vlak, werkte niet) met 4-5 reps 140 kilo. Ik woog toen zo'n 117 kg-120 kg. Max heb ik nooit getest, beetje bang voor blessures
. En dat was zonder dopage.