MuscleMeat

Wat bankdrukken jullie?

Peiling Peiling Hoeveel bankdruk je 1rm?

• 60-79 kg

Stemmen: 106 26,3%
  • 80-99kg

Stemmen: 109 27,0%
  • 100-119kg

Stemmen: 85 21,1%
  • 120-139 kg

Stemmen: 48 11,9%
  • 140-159 kg

Stemmen: 27 6,7%
  • 160-199 kg

Stemmen: 11 2,7%
  • 200 + kg

Stemmen: 17 4,2%

• Totaal stemmers
    403
Ik doe al jaren niet meer aan bankdrukken vanwege blessuregevaar. Zo nu en dan probeer ik het weer. De laatste keer draaide ik een setje met 110 kilo. One rep max moet zo rond 130 kilo liggen.

1x160 maar al tijden niet meer plat gebankt

Ik doe het banken momenteel als allerlaatste oefening in de borsttraining...

Als ik em als eerste pak ging er de laatste keer zo'n 120 kilo omhoog voor 4 tot 5 keer zelf te drukken... de 6de herhaling hield de spotter de vingers licht aan de stang. 1 RM heb ik nog nooit geprobeert

Ik ben nooit sterk in bankdrukken geweest!
Platte bank 4x140
Schuine bank 5x130
Ik stond gisteren er over te praten met een vriend die drukte vroeger 8x240 kg
Dat zal ik nooit halen

Dat zijn 5 schijven plus een halve per kant. Ik geloof er niets van.

Ik ben nooit sterk in bankdrukken geweest!
Platte bank 4x140
Schuine bank 5x130
Ik stond gisteren er over te praten met een vriend die drukte vroeger 8x240 kg
Dat zal ik nooit halen

8x240? met bench shirt mss maar anders ligt zn 1RM tegne de 300 ofzo? Lijkt me sterk dattie bijna 't wr full rom bencht.

1rm laatste keer rond 130 kg was in juni zal nu ws iets hoger liggen , doe eigenlijk nooit 1rm , daar ik vaak zonder spotter train en gewoon mn setjes wil draaien ,

40 kilo 8x

nog niet hoger gegaan

vanaf volgende week wat zwaarder proberen te gaan

een Poolse kennis drukt 1 x 320 kg, kent ook Mariusz P.

Bruut, mijn poolse maat is ook een knoest en sterk.
Ik denk dat als ik hem onder een bench leg met 80-100 kg dat ie omhoog komt zonder ooit wat ervoor gedaan te hebben.
Ik heb in een mooie tijd 1x110 gedrukt, nu maak ik setjes met 70-80kg

Druk ongeveer rond de 100 kg. Heb het de laatste tijd wel stuk moeilijker met deze oefening vroeger zat ik aan 120 kg. Waarschijnlijk door mijn cut denk ik? Maar stel mij toch de vraag bij de rest van borst oefening heb ik weinig of geen verlies op kracht. Mss enige tips?

Kracht mbt tot bankdrukken komt vooral uit je schouders en triceps. Deze spieren sterker maken verbeteren je bank aanzienlijk. Denk aan shoulder presses, military presses en dippen met gewicht.

Greetz

1rm=75 kg

5 kilo meer als mijn eigen gewicht :-)

Ik denk dat mijn max rond de 95 ligt, maar ik hoop 100:). Volgende week eens proberen.

ik druk 3x80kg dus iets van 85-87,5kg?

weeg 67,5kg

1 juni was mijn 1rm 130kg

1 september nog steeds 130kg.... 135kg failde ik.... :(

je mag gerust eens komen kijken (neem je zus dan ook maar mee:) )
Het is wel op de machine (mijn normale halter gaat maar tot 120 kg )

hahaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

sorry

:nowai:

:roflol::lol:

Terug
Naar boven