MuscleMeat

Wat begon als een hobby....

• Topic Starter Topic Starter
Ik had t zelf niet beter kunnen zeggen Niels ;)

Oké duidelijk!;)

je kunt niet overal pr's op hebbe he :P deadlift is goed toch !

7x230kg, zijn toch hele behoorlijke getallen. Met deze progressie zou een 300kg deadlift toch wel binnen de mogelijkheden liggen, zeker gezien jouw trainingsarbeid.

5cm dunner is toch best flink. Maar altijd fijn als je meerdere log diameters hebt. Niet alle wedstrijden hebben een IFSA boom. Chain yoke is pittig, staat ook nog op mijn verlanglijst.

Jezus D, wat een sicke DL. Met die log is niks mis.. Maar ik herken je reactie als het niet gaat als je wil. :D
Maar je weet dat je het kan dus volgende week trap je 'm er gewoon uit.

7x230kg, zijn toch hele behoorlijke getallen. Met deze progressie zou een 300kg deadlift toch wel binnen de mogelijkheden liggen, zeker gezien jouw trainingsarbeid.

Omgerekend zit mijn 1rm nu boven de 280 maar dat wil nog niet zeggen dat ik em lift. Heb wel vertrouwen dat ie snel komt

Gewone prima training, log is ff balen maar beter dit weekend falen dan volgend weekend. Wel sterke chain yoke en deadlift. Die yoke zal zeker goed voor je moeten zijn !

5cm dunner is toch best flink. Maar altijd fijn als je meerdere log diameters hebt. Niet alle wedstrijden hebben een IFSA boom. Chain yoke is pittig, staat ook nog op mijn verlanglijst.

Ik vind hoe groter de log, hoe moeilijker. Ik ben zelf niet zo zwaar en dan is t lastiger

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 22:43 ----------

Jezus D, wat een sicke DL. Met die log is niks mis.. Maar ik herken je reactie als het niet gaat als je wil. :D

Thanx man! We zullen zien ;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 22:44 ----------

Gewone prima training, log is ff balen maar beter dit weekend falen dan volgend weekend. Wel sterke chain yoke en deadlift. Die yoke zal zeker goed voor je moeten zijn !

Ja yoke is lekker om m'n core goed sterk te maken. Helpt me bij alles. Waar was je vandaag trouwens?

Maandag:

Optrekken:

10x
10x
10x
10x

T-bar row:

10x80kg
10x100kg
8x120kg
8x130kg
6x140kg
4x160kg

Voorover gebogen side raises:

15x
15x
15x

Eenarmige triceps extensions:

8x
8x
8x

Hammer curls:

8x
8x
8x

Zelfde gewichten als Niels, hoef je je niet voor te schamen;).
Netjes!

160 op je T-bars? Damn, zal wel een volle barbell geweest zijn :D

Ja klopt! Iemand moest de laatste tegen houden ;)

Kloppen die body stats van jou, want met 95kg moet je er wel redelijk droog bijstaan als ik zie hoe sterk je bent.

Ja dat moet nu ook wel 98kg zijn.
En met trainen rond de 100kg.
Zal t ff aanpassen

Jezus dude wat een gewichten. 160 t-bar? :D

Terug
Naar boven