AndroidHealthClinic

Peiling Wat betaal jij voor je sportschool abonnement?

Peiling Peiling Wat Betaal Jij Voor Je Sportschool Abonnement?

• Totaal stemmers
    508
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Iedereen die hier buitensporig lage bedragen post, vermeld er ook even bij wat de reden daarvan is.

Damn ben ik de enigste die meer dan 70euro betaald?:) haha

Iedereen die hier buitensporig lage bedragen post, vermeld er ook even bij wat de reden daarvan is.

vind ik ook wel... toen ik nog in de gym moest betalen waren er maar 2 keuzes: student of niet... het eerste was rond de 40 euro per maand, en als je al werkte was het 10 euro meer ofzoiets...

Ik ben thuistrainer.

€33,-

29 dollar per maand, nu zomertarief: juni t/m eind september voor 59 dollar!

waar: Gold's Gym Hershey
;)

omgerekend ongeveer 19 euro per maand!

ik kan zelfs voor 11 dollar per maand trainen, maar dan zit ik in zo'n healthcenter............

Gold's Gym is gewoon de beste keus voor je geld!
:D

^ Heb ff gezocht... je gym ziet er erg goed uit, Mier! Oneindig lange rij met dumbbells ook, weet je tot hoe zwaar ze daar gaan?

Zit bij Achmea Healthcenter, €46,- ofzoiets voor niet Achmea verzekerde en zo'n €36,- voor de wel Achmea verzekerden. Je kunt hiervoor onbeperkt sporten + groepslessen volgen.

44 euro. Gewoon abonnement. Redelijkste gym in capelle voor dat geld (vind ik persoonlijk.) Voorderest healthcenters(laag) die goedkoper zijn en high class gyms(80euro) die onnodig duur zijn. (En niet eens een squatrack hebben omg!)

30 euro per maand, onbeperkt alles doen.. alles sporten.. ook incl. zonnebank en sauna ;)

6,6 euro per maand. Of te wel 80 euro per jaar. :D Univfit leuven!

Momenteel train ik er gratis, kotgenote en kameraad hebben topsportstatuut. Dus ga momenteel met hun sportkaart trainen.

Ik krijg er gelukkig ook geld op toe ;) Waar ik werk moeten ze 80 euro/maand betalen. Belachelijk!!

Gratis:D

krijg er ook geld op toe;)

gezond leven is duurder dan ongezond leven

20 beurtenkaart = 180 euro

niet mis hé qua prijs :eek2: :(
de enige reden dat ik niet naar een andere keet op zoek ga is omdat het hier nog geen 2 km vandaan is...

ga slechts 1 maal per week

de rest van de week train ik thuis op zolder

thuis kunnen trainen = relax ! & tussen de setjes door : deebeebee :P

E115,- per 3mnd voor onbeperkt trainen (incl. spinning, bodypump en bodycombat:rolleyes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven