XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Lekker relaxen..

Ben ook lekker aan 't relaxen met heerlijke House muziek op de achtergrond. :cool:

Aan het eten. Ben niet gaan trainen.

Zo denk ik bij mijn ma langs.

Zo ff mijn vriendin op halen. oh ja moet ook nog even een motorverzekering afsluiten.

Dat ga ik dus NU doen

Ben net thuis uit de broeikas het was 27,5Gr in de sportschool half uur cardio en bij 50 cal verbrand al zweten als een otter!
Nog ff onderarmen gedaan en daarna ff chinees gehaald rijst,kip,groenten!
En ben nu naast msn'en met Jopie de lijst met sushi aan het doorlezen ;)

Net een wammetje aan het eten met kipfilet. Vanmiddag naar de lenzenboer en kleren kopen voor sensation white. :cool:

Ik wilde naar het strand maar degen die mee wilde gaan moet werken.

Dus dan bblijf ik maar op mijn zonnige balkon

Net een fles water uit de vriezer gehaald, is nu ijskoud, lekker verkoelend. :cool:

OMG!! Ik loop net rustig de keuken in, gaap even en neem een slok uit een pak melk. Kuuuuut - dit is het pak dat al 5 dagen buiten de koelkast staat!!! Ik voelde de harde stukken al in mijn bek... en de stank ....de stank!!!

Je laat och melk niet buitewn de koelkast staan...

Ik ben aan het zweten. En een bakkie tonijn naar binnen aan het lepelen.

beetje aan t vervelen, vanavond verjaardagsfeest in den haag, straks ff boodschappen doen

Net snoeihard getraind met heerlijke pomps en kreeg mijn shirt nauwelijks meer uit nadien doordat het vastgeplakt zat van het zweet :)

Vanmiddag lekker naar het strand :banana:

Strand ?? Ik waai weg zowat hier :( Erg zonnig is het ook niet... Bleh .. lekker dan, ben je vrij

Ga nu eten. Lekker wat gerookte zalm :lick:

Snaper zei:
Ik ben aan het zweten. En een bakkie tonijn naar binnen aan het lepelen.

Dus je hebt tonijn met extra sap? :roflol: :kots:

Druk muziek aan het downen en op de MP3 speler van mijn vriendin aan het zetten!
Het is te warm voor een blanke!

Karma geven aan Rey voor de term keuteldeuker.
Vind em echt leuk hahah :D

Ik ga nu aan mijn nederlands boekverslag verder werken...ik wil het nu eigenlijk afmaken, maar heb d'r absoluut géén zin in!

wakker aan het worden, tv kijken, onbijten

Terug
Naar boven