Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:Goedzo
Ga ook niet teveel zuipen tijdens je creagebruik, krijg je echt een 10x zo harde kater van. Ik heb het idee dat ik veel meer uitdroog, trek zo nu en dan het leven echt slecht als ik die dingen combineer
RobertHosper zei:nie lekker in me vel zitten vanwege een of andere vage spierziekte![]()
DBC01 zei:
...das nie goed
RobertHosper zei:geen idee DBC...me trainer denk aan iets dergelijks dus stuurt me naar de sportarts/sport medisch adviescentrum volgende week...s zien of ze daar eens iets kunnen vinden...in 6weken 4x110kilo benchen en elke week steeds minder drukken tot een schamele 65-70kilo 6-7x......das nie goed
![]()
RobertHosper zei:geen idee DBC...me trainer denk aan iets dergelijks dus stuurt me naar de sportarts/sport medisch adviescentrum volgende week...s zien of ze daar eens iets kunnen vinden...in 6weken 4x110kilo benchen en elke week steeds minder drukken tot een schamele 65-70kilo 6-7x......das nie goed
![]()
succes ermee bro!
)DBC01 zei:GVD man sterkte!!!
En keep us posted! Ondanks alles zullen er een aantal interessante threads van jouw hand komen.
al 5jaar trainen en me kracht op een respectabel gewicht opgebouwd(90-100kg) en om vervolgens weer te droppen naar de 65 kilo die ik amper 6-7 keer weg krijg..ik ben pas 2weken bezig in me cut dus daar KAN het niet aanliggen
...iets anders kan ik ook niet verzinnen...me rechter triceps is ook 1,5cm geslonken in 6weken tijd...
(no offence aan alle ectos
)dus ik laat alles checken, testestoronpeil, lever, nieren alles....en als ik er niet achter kan komen ..is het in december tijd voor wat "lekkers"
builderB zei:dammit man....hoezo de gruwel van iedere KT'ersucces ermee bro!
ik ben me op het moment keihard opa aan het voelen: wilde Master of Puppets weer eens meespelen op den gitarre.... AUW. mien polsken...
You're getting old John, you're getting old... (commando)

RobertHosper zei: