XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Uitbrakken.

moe zijn....

vannacht net ff te weinig geslapen... stage begon vroeg...

blij zijn dat ik al 7 dagen geen peuk aan heb geraakt en niet heb gedronken en ik dus morgen een creatine kuur van mezelf mag beginnen! :D:D

Goedzo:thumbs:
Ga ook niet teveel zuipen tijdens je creagebruik, krijg je echt een 10x zo harde kater van. Ik heb het idee dat ik veel meer uitdroog, trek zo nu en dan het leven echt slecht als ik die dingen combineer

D. zei:
Goedzo:thumbs:
Ga ook niet teveel zuipen tijdens je creagebruik, krijg je echt een 10x zo harde kater van. Ik heb het idee dat ik veel meer uitdroog, trek zo nu en dan het leven echt slecht als ik die dingen combineer

Zuipen moet sowieso maar een beetje afgelopen zijn. Lees echter ook dat het afgeraden wordt om caffeinehoudende dranken in grote hoeveelheden te nemen, aangezien het de creatine opname zou belemmeren.... godver. dat zuigt wél, bij mij moet je het bloedgehalte in mn caffeine meten..

ben nu even een heerlijke shake van melk + whey aant nuttigen, pantera luisteren en beetje dbb'en.

DBC01 zei:
Euh pardon? Is dit niet behóórlijk ernstig dan?

geen idee DBC...me trainer denk aan iets dergelijks dus stuurt me naar de sportarts/sport medisch adviescentrum volgende week...s zien of ze daar eens iets kunnen vinden...in 6weken 4x110kilo benchen en elke week steeds minder drukken tot een schamele 65-70kilo 6-7x...:o...das nie goed:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.267
RobertHosper zei:
geen idee DBC...me trainer denk aan iets dergelijks dus stuurt me naar de sportarts/sport medisch adviescentrum volgende week...s zien of ze daar eens iets kunnen vinden...in 6weken 4x110kilo benchen en elke week steeds minder drukken tot een schamele 65-70kilo 6-7x...:o...das nie goed:(

GVD man sterkte!!!

En keep us posted! Ondanks alles zullen er een aantal interessante threads van jouw hand komen.

RobertHosper zei:

dammit man....hoezo de gruwel van iedere KT'er??? succes ermee bro!

ik ben me op het moment keihard opa aan het voelen: wilde Master of Puppets weer eens meespelen op den gitarre.... AUW. mien polsken... :D

You're getting old John, you're getting old... (commando :D)

DBC01 zei:
GVD man sterkte!!!

En keep us posted! Ondanks alles zullen er een aantal interessante threads van jouw hand komen.

ja ik weet het..persoonlijk vind ik het een schandelijke prestatie :o :o :o al 5jaar trainen en me kracht op een respectabel gewicht opgebouwd(90-100kg) en om vervolgens weer te droppen naar de 65 kilo die ik amper 6-7 keer weg krijg..ik ben pas 2weken bezig in me cut dus daar KAN het niet aanliggen:D

Ik ben wel 6weken van de bloedverdunners af dus ik zie wel een patroon omdat er misschien een tekort van hemoglobine is...waardoor er minder zuurstof in het bloed aanwezig is hetgeen wat een zeer kort uithoudingsvermogen kan veroorzaken:(...iets anders kan ik ook niet verzinnen...me rechter triceps is ook 1,5cm geslonken in 6weken tijd...

wat eerst een trotse ferme triceps was is nu gereduceerd tot een ecto armpje :( (no offence aan alle ectos;))dus ik laat alles checken, testestoronpeil, lever, nieren alles....en als ik er niet achter kan komen ..is het in december tijd voor wat "lekkers":)

builderB zei:
dammit man....hoezo de gruwel van iedere KT'er??? succes ermee bro!

ik ben me op het moment keihard opa aan het voelen: wilde Master of Puppets weer eens meespelen op den gitarre.... AUW. mien polsken... :D

You're getting old John, you're getting old... (commando :D)

ik word over 3maanden 25 ..oud?:(

thnx anyway bro:D

Ben net huis van trainen, ging niet echt lekker omdat ik afgelopen zondag iets doms heb gedaan met mijn schouder en doet nu au. Maar dat gaat wel over.... Nu lekker een happie eten

Ik zit nu achter een bordje met 150gr gemarineerde kipfilet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.274
Pas maar op dat het geen 160gr is, weet je zeker dat het weegschaaltje in orde is? :D

Ik zit te genieten van m'n boerderijlucht op het werk.

Forummen.. :)

Dadelijk ff wat eten. Heb mijn proteinepot binnen vandaag en mijn potje creatine dus ik ben weer happy :)

Probeer mijn schoonvader de deur uit te werken...ben er niet echt succesvol in....

zometeen mijn auto v/d zaak ff bij de garage langsbrengen en hopenlijk daarna door naar Lisse................dat word wel een uurtje of 12, en dan rond 4 uur/half 5 weer naar huis zodat ik rond 6 uur/half 7 weer thuis kan zijn :D

Net koffie gehad en verder beetje vervelen hier

dbc zn topic redden:cool:

Terug
Naar boven