MuscleMeat

Wat doe je NU?

net terug van een dagje visite bij mijn neefje die 1 werd. Snel wat kwark naar binnen kwakken, want van een gebakje, wat kaas en een kom soep ga ik niet groeien (maar goed dat ik zelf wat mee had genomen :))

Nordic Lounge luisteren en MSNen.

:O

Ik kom net thuis van een weekendje weg.. even snel wat eten en neuzen op het forum en mijn bedje in

leuke middag gehad. wat gechat met een leuk meisje, met mn broertje en een vriend naar mn vader wezen kijken (hij moest optreden met een bandje) en daarna heerlijk egypitsch gegeten. Nu ff wat spullen inpakken en dan naar bed. Morgen weer naar school.

boogie zei:
leuke middag gehad. wat gechat met een leuk meisje, met mn broertje en een vriend naar mn vader wezen kijken (hij moest optreden met een bandje) en daarna heerlijk egypitsch gegeten. Nu ff wat spullen inpakken en dan naar bed. Morgen weer naar school.
Moet ik me bijegypitsch eten voorstellen ?

Weer op me werk, 1e 2 vergaderingen weer gehad. Zojuist weer gevraagd voor een leuke functie..

Monsterboard doet zijn werk aardig weer .. ICT trekt aardig aan volgens mij weer

even bijkomen met een bakje kwark, vanmiddag en vanavond collega helpen verhuizen. Lekker lopen zeulen met zware spullen.... wordt die krachttraining eindelijk weer eens functioneel.

Nog snel even onder de douche en dan Zzzzzzzzzzzzzzzzz.

Absolutely zei:
Moet ik me bijegypitsch eten voorstellen ?
Weer op me werk, 1e 2 vergaderingen weer gehad. Zojuist weer gevraagd voor een leuke functie..

Monsterboard doet zijn werk aardig weer .. ICT trekt aardig aan volgens mij weer
mini-sfinxjes uit de frituurpan, mmmmmmmmmmmmm van mora:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.248
Niet trainen maar wel snacken.....:finger:

ff een bord bami naar binnen gewerkt als ontbijt, doorgespoeld met koffie, en zometeen weer naar mijn werk !:eek: :D :D

Wakker worden. Zo ff eten en dan weer naar kantoor.....

even wakker worden... beetje spierpijn (koelkastjes deadliften is blijkbaar ook iets wat mijn spieren qua belasting niet gewend zijn).

proberen niet kwaad te worden.

Aan het werk, K*t avond gehad gisteren, Lekker getraint, daarna de TDI stuk :( Nu aan het bedenken hoe we dit nu weer gaan opknappen

nie lekker in me vel zitten vanwege een of andere vage spierziekte:mad:

Zit ff beetje in te zakken

proberen iets te eten.....

eten.

Hele middag zitten scripten. Probeer nu mijn hoofd weer een beetje helder te krijgen...

net door de regen gefietst om boodschappen te doen (op kamers)
nu net gegeten (pas de 3e maaltijd van vandaag)
voor de tv hangen en om 17.45 naar gym (door de regen :( )

Zit achter de pc, en ga dadelijk maar weer ff een maaltijd in elkaar knoeien.

Terug
Naar boven