MuscleMeat

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Joehoe! Extra lange shift.
Rapporten doornemen, typen en instructies pasen. Oh wat inteligent. :rolleyes:

Met een beetje geluk nog wat spannends straks op de eerste hulp! :)

Hey Telderman, probeer een clipdas, scheelt je met je speknek zoals ik :D

Telderman zei:
Wat een k.t dag vandaag. Zwaar uit m'n hum en die kl.te ter.ing stropdas begin zwaar op mijn zenuwen te werken.

Tja gelukkig nog maar een paar uurtjes. Straks een meeting en dan de Sligro leeg kopen.
gheghe :D
Ook leuk is als je overhemden niet meer dicht kunnen vanwege je speknek :mad:

Ik zit weer ff ziek thuis, onregelmatig slapen => barstende hoofdpijn. Heb precies wel veel regelmaat nodig, anders voel ik me slecht ???

Ach SR1985 - Beterschap.

Ik ga vandaag weer lekker trainen. Maar eers over een halfuurtjes ofzo boodschappen doen.

Black Knight zei:
gheghe :D
Ook leuk is als je overhemden niet meer dicht kunnen vanwege je speknek :mad:
Hou op schei uit. Heb nog precies 1 spijkerbroek die ik aan kan.
Being bootylicious has its price :D

Purple zei:
Ach SR1985 - Beterschap.

Ik ga vandaag weer lekker trainen. Maar eers over een halfuurtjes ofzo boodschappen doen.
Thx paarsje :kiss:
Heb anderhalf uur geslapen en dan een koffie gedronken, daardoor is het wel al een stuk beter. Maar kan me niet concentreren op m'n huiswerk :mad:

Purple zei:
Ach SR1985 - Beterschap.

3 kwark, pond tartaar, wcpapier, 2 flessen cola light, 1 liter melk,

ja toiletpapier heb ik wel nodig de rest van jouw lijstje niet...

Oh ik heb gewoon geen zin naar de winkel te gaan... Lange rij zal er wel staan... Denk da ik eerst maar ga trainen daarna boodschappen doen.

boodschappen doen, damn weer geen tijd voor vandaag. Werken tot 17.30 en dan onmiddelijk door nr de gym voor begeleiding tot 22.30. Ik moet echt een slaaf hebben. Anyone???

Purple zei:
ja toiletpapier heb ik wel nodig de rest van jouw lijstje niet...

Oh ik heb gewoon geen zin naar de winkel te gaan... Lange rij zal er wel staan... Denk da ik eerst maar ga trainen daarna boodschappen doen.

Jah... maar.. ik heb wel nodig !

Op zich kost boodschappen doen niet veel tijd.. 10 minuutjes maar je weet wat je wel en niet mag eten en hup pakken, de rij in, wachten, afrekekenen en weg...

Maar ja dan dat eten wat ook nog eens klaargemaak moet worden... enige wat geen punt is is het opeten.

Nou als jij een slaaf vind luca mag ik die dan eens lenen. :D

kan ik jou niet opleiden, purple? Je gaat nu toch!

Paarsje, kan je aub ook even langs de apotheek voor wat aspirine? Ze is op hier :(

Nog ga ik niet voor je naar de apotheek ook al slijm je...

maar toch bedankt voor je complimentje... :D

Net thuis van de training... heeft me geen goed gedaan.. ben doodziek nu :( Heel de trainig ging wel ok... Niet op max, liet me hoofd niet echt toe.. maar wel lekker doorgegaan :)

stap in de auto ... en voel me vet duizelig worden :( super koud nu in bedje .. zo lekker slapen maar..

hopen dat ik niet echt ziek word ( volgens mij ben ik dat nu ) Wil morgen weer trainen bij die nieuwe :)

Terug
Naar boven