El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ghegheTelderman zei:Wat een k.t dag vandaag. Zwaar uit m'n hum en die kl.te ter.ing stropdas begin zwaar op mijn zenuwen te werken.
Tja gelukkig nog maar een paar uurtjes. Straks een meeting en dan de Sligro leeg kopen.

Black Knight zei:gheghe![]()
Ook leuk is als je overhemden niet meer dicht kunnen vanwege je speknek![]()
Hou op schei uit. Heb nog precies 1 spijkerbroek die ik aan kan.Black Knight zei:gheghe![]()
Ook leuk is als je overhemden niet meer dicht kunnen vanwege je speknek![]()

Thx paarsjePurple zei:Ach SR1985 - Beterschap.
Ik ga vandaag weer lekker trainen. Maar eers over een halfuurtjes ofzo boodschappen doen.

3 kwark, pond tartaar, wcpapier, 2 flessen cola light, 1 liter melk,Purple zei:Ach SR1985 - Beterschap.
Ik ga vandaag weer lekker trainen. Maar eers over een halfuurtjes ofzo boodschappen doen.
Purple zei:ja toiletpapier heb ik wel nodig de rest van jouw lijstje niet...
Oh ik heb gewoon geen zin naar de winkel te gaan... Lange rij zal er wel staan... Denk da ik eerst maar ga trainen daarna boodschappen doen.

luca zei:
SR1985 zei:Paarsje, kan je aub ook even langs de apotheek voor wat aspirine? Ze is op hier![]()
Dank jePurple zei:
En jij bent knap 
Heel de trainig ging wel ok... Niet op max, liet me hoofd niet echt toe.. maar wel lekker doorgegaan 
super koud nu in bedje .. zo lekker slapen maar..
Hoe kan jij daar nu over oordelen vieze GAYSR1985 zei: