AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Screw zit zijn eigen af te vragen wat hij hier doet met zijn zieke kop (vol snot :D)

Maar goed bijna weekend zeggen we dan maar weer :P

Purple zei:
Op zich kost boodschappen doen niet veel tijd.. 10 minuutjes maar je weet wat je wel en niet mag eten en hup pakken, de rij in, wachten, afrekekenen en weg...
Maar ja dan dat eten wat ook nog eens klaargemaak moet worden... enige wat geen punt is is het opeten.

Nou als jij een slaaf vind luca mag ik die dan eens lenen. :D

LOL :D

Geloof dat dat gisteren wel ff anders was is het niet lieverd ;)

Enne schroef komt wel koken :cool:

zit te twijfelen of ik ga joggen over de dijk of niet, het ziet er wel erg koud uit buiten eigenlijk!

Over een paar uurtjes komt er een ondehuurster voor me huisje kijken dus moet eigenlijk ook nog even schoonmaken :(
Laat ik daar nou net geen zin in hebben....

Later op de dag trainen, vandaag rug en biceps aan de beurt, hoop dat ik wat sterker ben geworden voel me wel sterk! :D

Ben aan het werk en ik heb het zo druk :D

En ben aan het leren voor mijn laaste toets....en ff iemand een sms bom aan het geven.

En en en en en en......zo naar huis :P dan nog 2 dgn werken en dan weekend/vakantie :D

Ik moet zo een onderzoeksvoorstel inleveren voor een statistisch analyse programma, maar ik heb nog bijna niks.

Bak kwark met musley naar binnen aan het stoppen. Zo ff bakje thee halen. Voel me gelukkig weer stuk beter :)

Ik ben niet gaan werken.. schaam schaam...

Mijn neus werk vandaag ook weer niet mee...

Nu even ontbijten en koffie...

ik had graag 1 portie gebakken aardappeltjes met spek en uien + een flinke portie groenten

kun je het vanavond brengen rond half 6 als het even kan bvd

ben wel gaan joggen met een ijskoude wind die me snot tot ijspegeltjes bevroor :D

Misschien wilt ze ze wel bewaren voor je.. dan heb jij ijsjes... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.054
Iemand een idee hoe ik naar de sportschool kom zonder al die lelijke koude vlokjes op m'n hoofd? :(

Een muts en sjaal doen wonderen..

Zometeen weer ff naar de super.. ben door mijn voedsel voorraad heen. En laat ik nu net geen zin hebben om actief te zijn vandaag :(

• #1.056
slabek zei:
Een muts en sjaal doen wonderen..

Zometeen weer ff naar de super.. ben door mijn voedsel voorraad heen. En laat ik nu net geen zin hebben om actief te zijn vandaag :(

Muts en sjaal....winter....vreselijk.

Mijn voorraad is ook op dus éérst nogeens de andere kant op naar de supermarkt. :mad:

regenpak kan ook...

Gisteren scheen hier de zon...

Was het maar alweer zomer.

• #1.058
Gisteren scheen de zon de hele dag. En nu worden de vlokken maar dikker en heviger.
Wat een schijtland, schijtweer, schijtzooi.

Doet me denken aan het feit dat ik weer es...

Weer een dag vol met glorieus nietsnuttende doelloos gezever van al die hangbuikende potlootlikkers die hun baan alleen hebben verkregen omdat ze een goede staat van dienst hadden als sanitair manager.

Btw paars, hier nog een die niet kan wachten tot de zon zijn warme stralen op mijn huid zal berusten

ga je naar school ................ reizen reizen reizen kom je daaraan en vallen al je lessen uit potverdomme

Terug
Naar boven