Fitness Seller

Wat doe je NU?

Ach sensation.. lekker dagje vrij dan... :D

Ik ben net gedouched.. ben weer helemaal frisjes...

nee lekker wordt het dagje niet meer

wow nu al gedouched schiet lekker op :)

wrijf het er maar weer in:D kheb vandaag een rustdag :cool: moet een presentatie in elkaar flansen die morgen gehouden gaat worden. weet iemand nog iets zinnigs te melden over de organisatiestructuur van de albert heijn ???

zit momenteel op school, het is boring as hell
wat doet een mens dan anders dan internetten

Sport2000 zei:
wrijf het er maar weer in:D kheb vandaag een rustdag :cool: moet een presentatie in elkaar flansen die morgen gehouden gaat worden. weet iemand nog iets zinnigs te melden over de organisatiestructuur van de albert heijn ???

Ik heb net een essay geschreven over organisatiestructuren. Alle structuren komen aan bod: eenvoudige structuur, machinebureacratie, professionele bureaucratie, divisiestructuur en adhocratie. Kopen? :D

Tip:
Die AH behoort waarschijnlijk tot de professionele bureaucratie ;)

Black Knight zei:
Ik heb net een essay geschreven over organisatiestructuren. Alle structuren komen aan bod: eenvoudige structuur, machinebureacratie, professionele bureaucratie, divisiestructuur en adhocratie. Kopen? :D

Tip:
Die AH behoort waarschijnlijk tot de professionele bureaucratie ;)

LOL :D

Mijn neus snuiten en heel druk aan het werk zijn :D NOT!

Zo naar A'dam en dan nog ff langs kaascity ;)

-x-

wakker worden... :yawn:

Net op mijn werk en een bak koffie aan het zuipen :cool:

Auto uitgegraven , naar me werk.... Aangekomen op werk, neus snuiten, koffie drinken, nieuwe website checken, zuchten waarom zoveel links niet werken.

Zal me een dag worden :(

Terug
Naar boven