Fitness Seller

Wat doe je NU?

3 uur ?? Pff als ik red... Met een beetje drukte al eens 2,5 uur gedaan, en dat op 70km.

morgen eerst op gemakkie nieuws kijken voor ik weg ga..

5 uur gaat de fluit weer.... dan weer trainen. 1,5 uur rijden. na trainen naar huis half uurtje rijden..

Dan trap op ...rechts douche in, douche uit 2e rechts.. bed,

Nu met laptop op / in bed :)

Zo nog even laatste eten opeten...

kipje met sambal en ketjap aan het bakken.. samen met goede portie rijst..

Kom maar een bordje halen.. als je maar niet te lang blijft! want ik wil zo maffen

net kwark naar binnen gewerkt en nu slapen.....als het lukt. Normaal gesproken slaap ik niet voor 1 uur ook al moet ik er om 6 uur uit.... Hopelijk vandaag wel zodat ik morgen wat fitter ben. Echt irritant als je in de avond niet makkelijk kan slapen en in de ochtend er niet uit kan komen. Een kwestie van een nieuw ritme aanpassen, maar dat is verrekte moeilijk.

catch you on the flip side!

Down, ziek, verrot, Denk maar dat ik ga slapen.. Slaaplekker all

Slaap lekker dan maar...

Ik ben vacatures aan het doorzoeken en nog een beetje hier rondneuzen

net cornflakes met litertje melk opgeslurpt

nu nog beetje doelloos rondsurfen, dan gaan slapen

En ik sta weer te vernikkelen van de kou hier op platform 4 op schiphol en ik blijf hier nog ff wachten gezien al de vluchten vertraging hebben :D

Lang leve de MDA

Probeer wakker te worden.

Ook wakker aan het worden...

even shake maken... en koffie

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.115
SCREWBEAST zei:
En ik sta weer te vernikkelen van de kou hier op platform 4 op schiphol en ik blijf hier nog ff wachten gezien al de vluchten vertraging hebben :D

Lang leve de MDA

Mijn god, '5:35 AM' waar ben jij mee bezig joh???

Voorbereiden op bezoek aan het healthcenter van Maniac..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.118
:D

Ik ga me maar es voorbereiden op een reisje naar Screw's gym en achtertuin. :)

kip gebakken, rijst en pasta gekookt, ben nu aan het wachten tot de kleine honger krijgt dan begin ik aan z"n fruitpapje :)

Erg laat op me werk, heel erg slecht naar me zin. Door het weer zowat onmogelijk om te trainen. Dus vroeg thuis vanaaf.. Teminste dat hoop ik.

Vrouwtje weet nog niet of ze komt, ook niet echt naar der zin door het weer. Misschien beter.. Ben niet echt aardig geloof ik..

Terug
Naar boven