AndroidHealthClinic

Wat doe jij op dit moment???

Eten..

Werken voor m'n geld. Maar kan zometeen om 13:00 gaan. Halve dag vrij. NICE!

Wachten totdat ik weer mag gaan werken ffs! :fuu:

Hoesten als een mofo en kijken naar een meisje van 10 jaar die de ramen aan het lappen is, althans dat lijkt de bedoeling, wtf. ???

het kl*te vinden dat ik 21 ben geworden, ohja en naar school gaan zo

Wel je codeine tabletjes nemen hè!

OT: wakker worden
Ik heb iets anders lieve jerney, maar bedankt voor de tip.
Heb van die rood gele pilletjes met allemaal korreltjes erin, geen flauw idee hoe die zooi heet, had nog een blanco strip.
Maar na vannacht is het ongeveer over, alleen m'n rug doet ineens pijn, denk m'n longen door het vele hoesten.. kwam zelfs bloed in m'n mond. :)

Ik heb iets anders lieve jerney, maar bedankt voor de tip.
Heb van die rood gele pilletjes met allemaal korreltjes erin, geen flauw idee hoe die zooi heet, had nog een blanco strip.
Maar na vannacht is het ongeveer over, alleen m'n rug doet ineens pijn, denk m'n longen door het vele hoesten.. kwam zelfs bloed in m'n mond. :)

:eek: klinkt niet fijn

sjorren op alexis texis:wanker:
[Link niet meer beschikbaar]

Aaan het &#%(!)*&#*)!@+! :mad:
mijn Ps3 is hier nog niet , bel ik net... hebben ze een achterstand :mad:
na lekker dan, wanneer komt het dan )*#&%@_%(#@^!

Straks trainen en daarna bij een maatje van me m'n auto dumpen zodat hij er een beestachtig geluidssysteem in kan zetten, iek twee linkerhanden.
Hehe op de gebruiksaanwijzing stond dat er geen mensen in de buurt mogen komen met hartklachten, dat beloofd wat, dus als er nog iemand van z'n oma of opa af wil stuur me een pm en dan gaan we gezellig een rondje rijden. :D

genieten van deze shizzle!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven