Wachten tot ik de verf weer uit mijn haren kan spoelen![]()
meisjes met rooie haren die kunnen........ ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wachten tot ik de verf weer uit mijn haren kan spoelen![]()

verfen dat is niet mis.

ook nog ff knippen dus 
Nice, post je het eindresultaat ook even, en yep ook als het meedogenloos mislukt is?Ik zou mijn eigen haarkleur niet eens meer goed weten zolang verf ik had al
Had zin in zoiets.. maar dan niet dat roze maar donkerbruinook nog ff knippen dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, post je het eindresultaat ook even, en yep ook als het meedogenloos mislukt is?![]()

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Nice, post je het eindresultaat ook even, en yep ook als het meedogenloos mislukt is?![]()

neeej klopt.
Haha mooi gezicht zal dat zijnWat een leuke handtekening heb jij!
Toevallig zit ik nu achter de pc met verf in mijn haar met aluminiumfolie er omheen.
Nee, ik maak geen foto!
Jij ook succes Greet, dat roze vind ik anders ook heel leuk!
net zo'n vrouwtje van mars 
Wat een leuke handtekening heb jij!
Toevallig zit ik nu achter de pc met verf in mijn haar met aluminiumfolie er omheen.
Nee, ik maak geen foto!
Jij ook succes Greet, dat roze vind ik anders ook heel leuk!

Aluminium folie nog wel, weet vrij zeker dat het je erg leuk stond, he shit waarom mis ik dat soort momenten toch altijd. 
Niiiiiice, is toch best goed gelukt al zeg ik het zelf.neeej klopt.
okeee is niet helemaal geworden wat ik wilde maar toch.. dat de onderste laag stukken donkerder is is wel te zien.. ahum op de foto niet zo goed trouwens![]()
Aluminium folie nog wel, weet vrij zeker dat het je erg leuk stond, he shit waarom mis ik dat soort momenten toch altijd.
Maar beter ook dat je niet alles mee krijgt
Niiiiiice, is toch best goed gelukt al zeg ik het zelf.
Ben het overigens wel eens met jerney dat roze d'r ook wel heel leuk uitziet.
Ik heb het wel eens helemaal roze met paars gehad net als die Kim lian? Mijn moeder schrok zich rot toen ik de meiden bij haar bracht haha, kreeg veel van die opmerkingen of ik een game uitgestapt was etc 
Ziet er niet slecht uit hoor Linke, maar kijk niet zo link
Ik ga maar eens eten denk ik, pannenkoeken en boterhammen met pindakaas![]()
mazzelaar 
Haha dank Len, lekker happies doen Pannekoekenmazzelaar
![]()