- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
wat is die gele tjak?genieten van deze shizzle!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is die gele tjak?genieten van deze shizzle!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ah, nooit geweten dat dat bij sushi zat man. ik vind sushi op zich wel relaxt, alleen wel erg duur voor een paar plakkies vis en een beetje rijst. doe mij maar een kilo panga ofzo

ah, nooit geweten dat dat bij sushi zat man. ik vind sushi op zich wel relaxt, alleen wel erg duur voor een paar plakkies vis en een beetje rijst. doe mij maar een kilo panga ofzo![]()

Haha nee mem was het niet en het was geen zijNiet teveel naar jerney luisteren, die is nogal preuts.
![]()

Vet bro, hopen dat je geslaagd bent.Wachten op uitslag examen MTE (media-technologie, niveau 4)dus maar beetje op dbb kijken
![]()

ja
zit wel weinig in zo'n bakje he?Ik heb iets anders lieve jerney, maar bedankt voor de tip.
Heb van die rood gele pilletjes met allemaal korreltjes erin, geen flauw idee hoe die zooi heet, had nog een blanco strip.
Maar na vannacht is het ongeveer over, alleen m'n rug doet ineens pijn, denk m'n longen door het vele hoesten.. kwam zelfs bloed in m'n mond.![]()

Niet teveel naar jerney luisteren, die is nogal preuts.
![]()

Haha nee mem was het niet en het was geen zij
Hoewel ik het niet heel serieus nam, zette het mij wel 't denken.

M'n bejaarde buurvrouw wanneer ze 's morgens het vuil in de container doet, my eyes!!!Hmm, ik vraag me af wat enger is, dat bloed of die pilletjes?![]()

Er zit nog steeds een hoop agressie in je jerney, heb je er inmiddels al over gedacht om met een therapeut erover te gaan praten, of zo'n AA meeting maar dan voor oudere vrouwen die moeilijk hanteerbaar zijn in het dagelijks leven?

Ik ben lief.